۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

تاریخ DNA و نژاد بشر


Share/Bookmark
تاریخ DNA و نژاد بشر
پیامی از کریون -  مدیوم : لی کارول
یکشنبه 29 آگوست 2009 -  شهر  پرتلند ، ایالت ارگن در آمریکا
 عزیزان درود . من کریون از خدمت مغناطیسی هستم .
هیچ دلیلی وجود ندارد که حضور شما در اینجا به انتخاب آزادانۀ خود شما نبوده باشد . اما در این سیاره این شمایید که باید با انتخاب آزادانۀ خود درها را به روی ما بگشایید . ما مانند فرشتگانی در زندگانی شما هستیم و در تمام راه با شما خواهیم بود . زمانی که شما در این سیاره متولد شدید ، فرشتگان شما را احاطه کردند و تا واپسین نفس همراه شما خواهند بود . شما می‌توانید نوزادانی را ببینید که در هفته‌های آغازین تولد خود با چشمانی درشت و گشوده به فرشتگان می‌نگرند ! و گاهی به آنها لبخند می‌زنند ، این وضع حتی تا دو سه هفته از آغاز تولد ادامه پیدا می‌کند و نوزاد هنوز قادر به دیدن آنهاست و بعد از آن است که تازه متوجه انسانها می‌شوند و آنها را می‌پذیرند . روزهای نخست که تازه از رحم خارج شده بودید ، فرشتگان به شما تسلی و آرامش می‌دادند ، آیا به یاد می‌آورید ؟ هنگامی که نوزادی به یک فضای خالی خیره شده است و در حالتی از شادی و شور و شعف است می‌توانید متوجه این واقعیت بشوید که او دارد به فرشتگان می‌نگرد .
اینها همان فرشتگانی هستند که هنوز با شما هستند . آنها هرگز خسته نمی‌شوند ، آیا می‌دانستید ؟ آنها در همۀ زندگی‌های شما یه همراهتان بوده‌اند ؛ آنها با شما می‌آیند و با شما نیز می‌روند . اگر با آنها سخن نگویید ، آنها نیز چیزی نخواهند گفت . اما ای انسان‌های عزیز ! اگر شما تنها اندکی از نیت خود را به ما اختصاص بدهید و بگویید : "خدای عزیز ! به من عشق خود را نشان ده " آنگاه شما موانع را خواهید گشود . از اینرو ما تنها به آن اندازه به زندگی‌های شما وارد می‌شویم که شما به ما اجازه داده باشید . این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما از ما درخواستی برای آغاز همزمانی ، آموزش ، همراهی و نجات از تنهایی محض داشته باشید .
آموزش امروز
این هدیه‌ای برای ماست . موقعی که مدیوم من به شما اطلاعات را منتقل می‌کند ، زبان سوم عشق در قلب‌های شما حضور خواهد داشت . کسانی که بعدا این مطالب را می‌خوانند یا گوش می‌دهند به خوبی این موضوع را لمس خواهند کرد .
اطلاعاتی را که ما اکنون خواهیم داد در مورد تبارشناسی DNA از آغاز تا کنون است .
DNA یک عنصر اساسی از موجودیت فیزیکی و روحی شماست . خود برتر شما در DNA شما قرار دارد . بایگانی آکاشیک به عنوان نسخه‌ای از هر چیزی که تاکنون بوده‌اید در درون DNA شماست . همۀ زندگی‌های گذشته ، همۀ پیشرفت‌های روحی ، همۀ استعدادهایی که از ازل همراه شما بوده است ، در آنجا قرار دارد . همۀ کنش‌های هدایت شده در آن قرار دارد .
تاریخ روحی بشر در DNA  قرار دارد که درون اجزای کوانتومی نگارش شده است . بعضی از شما تا اندازه‌ای مطلع هستید که شما همان مردم لموریا بوده‌اید . شما از ژرفای باورنکردنی و افسانه‌ای آن در درون خود آگاهید . این همان دلیلی است که ما در مورد این چیزها حرف می‌زنیم . باور کردنش برای یک انسان بسیار دشوار است . این بدان معناست که بسیاری از چیزهایی که را که در برون خود احساس می‌کردید در واقع درون شما بوده است . شما جزیی از خالق و فرایندهای مستری هستید که همراه شماست .
دانش DNA
هر ملکول DNA یک حلقه است که شامل سه میلیون مادۀ شیمیایی می‌باشد . این یک ملکول بسیار کوچک است که شما برای دیدنش یه یک میکروسکوپ الکترونی احتیاج دارید .
پروژۀ ژنوم انسانی با تلاش علمی رازی را افشا کرده است : تنها 3 درصد از DNA کارها را انجام می‌دهد . ما از پروتئین کد شده توسط اجزای DNA صحبت می‌کنیم که به تنهایی تولید کنندۀ 30000 ژن انسانی می‌باشد . این ژن‌ها بلوپرینت زندگی‌ای هستند که شما در جستجویش بودید .  اما تنها 3 درصد از DNA ، کل سناریوی تولید ژن را بر عهده دارد و چنین به نظر می‌رسد که بالغ بر 90 درصد باقی مانده هیچ کاری را انجام نمی‌دهد . هیچ همسازی یا هدف بیولوژیکی در 90 درصد دیگر DNA مشاهده نشده است و عمل کدگذاری پروتئین را هیچ یک از اجزای آنها انجام نمی‌دهند . انگار به طور تصادفی و اضافی در طبیعت خلق شده‌اند و بعضی‌ها نام آنها را "DNA کاذب" گذاشته‌اند  .
بعضی از بیولوژیست‌ها متقاعد شده‌اند که این قسمت از DNA محصول زائد فرایند تکامل (فرگشت) می‌باشد و برای انسان کاربردی ندارد . کدی وجود ندارد و در ظاهر کاری انجام نمی‌دهد . بنابراین گرایش غالب بر نادیده گرفتن آن است چرا که کاربردی ندارد .
گروهی از مردم باستان کشف حیرت‌آوری کردند : یک مسافر زمان سیستم استریوی وایرلس (بی‌سیم) خود را در ساحل جا گذاشت .  استریوهای کوچک ، ریتم‌های شگفت‌انگیزی را تولید کردند و مردم قبیله همگی به شدت جذب آن شدند . آنها جرأت لمس آن را نداشتند اما نشستند و از موزیک لذت بردند و نفهمیدند که آن دستگاه چگونه این کار را می‌کند .
آنها بعد از گذشت روزها به طور عمیق‌تر آن چیز به ظاهر جادویی را مورد بررسی قرار دادند و هنوز شهامت لمس آن را نداشتند و در نهایت ارشدهای آنها اعلام کردند که معما را حل کرده‌اند : موجودات پیشرفتۀ فضایی به زمین آمده‌اند و تعدادی از تجهیزات خود را جا گذاشته‌اند . این اسپیکر بود که صدا از آن می‌آمد و در ظاهر همۀ کارها را نیز تنها آن انجام می‌داد . و سایر تجهیزات (آمپلی فایر اصلی ، دستورالعمل و پردازنده‌های آن و ... ) تنها ابزار کاذب و به درد نخوری هستند که به موزیک ارتباطی ندارند .
این داستان تمثیلی بود که بدانید 90 درصد DNA که درک نشده است کاذب و بدون استفاده نیست . این بخش از DNA نقش همان پردازنده و دستورالعمل را بازی می‌کند که فهمیده نشده است . این قسمت مسئول پردازش موزیکی است که تنها توسط آن 3 درصد پخش می‌شود . فرایند تکامل (فرگشت) و آنچه که شما مادر زمین(گایا) می‌نامید با یکدیگر کار می‌کنند و در بیولوژی انسانی نقش به سزایی را عهده‌دار هستند .
90 درصد DNA شما به طور تحت الفظی شامل  بلوپرینت کوانتومی از خود خدایی شما و همچنین بلوپرینت آکاش شما و بایگانی تمام زندگی‌های شما و تمام آنچه که انجام شده است و همۀ پیشرفت‌ها و همۀ تجلیات و همۀ شکست‌های شما می‌باشد .
اشیاء در حالت کوانتومی مانند حالت سه بُعدی از منطق دیجیتالی (دو دوبی) پیروی نمی‌کنند .
درون DNA کوانتومی شما هوشیاری و ادراک بشری قرار دارد . هوشیاری بشری قابل اندازه گیری توسط کدها و ژن‌ها نمی‌باشد . درون هوشیاری انسان این قابلیت وجود دارد تا با DNA حرف بزنید ، آن را کنترل کنید ، با آن کار کنید و بخشی از آن شوید . این چیزی است که ما از ابتدا آموزش داده‌ایم . بنابراین یکی از بزرگترین رازهای حقیقت شخصی شما همان توانایی شما در عهده‌دار شدن تن و وظایف اصلی خودتان است .
اکنون طبق علم جدید چنین به نظر می‌رسد که حتی بعضی از فرایندهای سیاره نیز تحت تأثیر اندیشۀ بشر قرار گرفته است . آیا آماده‌اید تا این تصویر را به شما ارائه دهم ؟ : 90 درصد DNA شما حقیقتاً می‌تواند جزیی از چیزی باشد که بزرگتر از بیولوژی شخصی شما است .
یکی از چیزهایی که ما همیشه به شما گفته‌ایم این است که هوشیاری بر روی زمین جریان دارد . هوشیاری عهده‌دار ارتعاشات سیاره است و شما همیشه قادر بوده‌اید تا چیزهایی را که فکر می‌کرده‌اید به شما ارتباطی ندارد را تغییر دهید ... حقیقتی که بر روی سیاره شما اتفاق می‌افتد . هنگامی که شما شروع به درک این واقعیت کنید ، کاملا درک خواهید کرد که گایا به شما پاسخ می‌‌دهد .
بنابراین اینها در روشی که به وضوح گفته‌ شده است عمل می‌کنند . از آنجایی که دلیل پیشرفت ژنوم انسانی ، الهامات آن 90 درصدی که به نظر می‌رسد هیچ کاری را انجام نمی‌دهند ، می‌باشد ، ما این توانایی را پیدا می‌کنیم که در مورد چیزی که حقیقتاً رخ می‌دهد صحبت کنیم .
راز نقص و سستی بدن انسانی
یک ماه پیش ما از این موضوع حرف زدیم که : شما اکنون در بالاترین پلۀ تکاملی DNA بر روی سیارۀ زمین قرار دارید و شما همچنین سیستمی دارید که ضعیف است ... بسیار ضعیف‌تر از آنچه که پنداشته می‌شود .
ساختار سلولی شما چیزی را که ما به شما ارائه کرده‌ بودیم را به طور اصیل انجام نمی‌دهد . بخش کوانتومی DNA شما در پاسخ هوشیاری بشر  (محرک خود حقیقی شما) برای پذیرش این وظیفه از عهده باز ماند . این دلیل آن است که چرا سیستم ایمنی شما به خوبی عمل نمی‌کند ! بسیاری از بیماری‌های عمده و ویروس‌های روی سیاره از این جهت بروز پیدا می‌کنند . آیا متوجه هستید ؟ شما حتی نمی‌توانید در برابر یک سرمای معمولی دوام بیاورید .
از آن 90 درصد DNA شما که کوانتومی می‌باشد تنها 30 درصد مورد استفاده می‌باشد .
به طور خلاصه اینگونه شرح می‌دهم : چه احساسی خواهید داشت اگر بدانید که شما می‌توانید سرطان داشته باشید بدون آنکه بدنتان هرگز شما را از وجود آن مطلع سازد ؟ شما باید پیش دکتر متخصص بروید تا با انجام آزمایشات تکنیکی شما را از آنچه که در بدنتان در حال روی دادن است مطلع سازد . سیستم خود عیب یابی که در وجود انسان قرار دارد به خوبی عمل نمی‌کند . سرطان نتیجۀ ناسازگاری بدن انسان با غذاهای مدرن می‌باشد .
بنابراین سیگنال‌هایی تولید می‌شود که با عملکرد پیش‌فرض بدن شما همخوانی ندارند ... در این وضعیت بدن به طور ناهنجاری رشد می‌کند و تومورها نهایتاً کل ارگانیسم را از بین می‌برند .
سرطان یک ویروس نیست و واگیردار نمی‌باشد . سرطان یک عدم تعادل و یک آلرژی به زندگی مدرن است .
سیستم ایمنی بدن به هیچ وجه پیچیده نیست . سرطان به عنوان یک دسته از سلول‌های عادی توسط سیستم ایمنی شناسایی می‌شود . این سلولها آموخته‌اند که در ساختار سلولی مخفی شوند . یک هوشیاری کوانتومی ، سیستمی را ایجاد می‌کند که از عدم تعادل بدن آگاهی پیدا می‌کند . در نتیجه شما مطلع می‌شوید که مشکلی وجود دارد . اما این سیستم به همان طریق که ساخته شده است عمل نمی‌کند .
دیگر ویژگی رفتاری DNA کوانتومی ، تکوین یک طول عمر انسانی بسیار بسیار طولانی می‌باشد . بدن نمی‌خواهد که پیر و فرسوده شود ! بلکه می‌خواهد زنده بماند ! این اصل بقاست ، بنابراین بدن قادر است تا از طریق یک فرایند شهودی یک سناریوی هوشمند در زمینۀ تقسیمات سلولی ایجاد کند . بدون این توسعۀ کوانتومی ، ساعت سلولی بدن به سادگی روزها را می‌شمرد و براساس چرخش ماه عمل می‌کند زیرا هیچ راه بهتر دیگری را نمی‌داند . بدن چنانچه که ساخته شده است عمل نمی‌کند !
بعضی از مردم باستان حقیقتاً دو سه برابر شما عمر می‌کرده‌اند . این بستگی به مکانی که آنها قرار داشتند و همچنین مقدار کوانتومی که بدون استفاده می‌ماند داشت . در نهایت تمام فرایندهای موفقیت‌آمیز افزایش طول عمر در یک چیز با هم اشتراک خواهند داشت :  افزایش سیگنال‌های DNA برای بازگشت به یک حالت کوانتومی افزونتر که شما به آن "فعال سازی DNA" می‌گویید .
یک هوشیاری کوانتومی می‌تواند کاملا فعالیت غیرعادی و ناهنجار سلولی را که سلامت را تهدید می‌کند ، تشخیص دهد . اما سیستم ایمنی شما قادر به این کار نیست .
هنگام قطع نخاع ، موادی شیمیایی وجود دارند که در ناحیه قطعی به گردش در می‌آیند و مانع رشد و وصل مجدد آن می‌شوند . آیا می‌دانستید ؟ فرایندی که توسط علم شناخته شده است و حتی برای آن نامی وجود دارد ! این عمل مخالف چیزی است که شما انتظار دارید و به نظر می‌رسد مخالف منطق چگونگی کارکردی است که یک بدن باید داشته باشد . بعضی چیزها درست عمل نمی‌کنند .
یک ستارۀ دریایی می‌تواند دوباره یک بازو بسازد ولی شما نمی‌توانید . بودن در بالاترین سطح تکامل چه احساسی دارد ؟ همۀ اینها به دلیل بلوپرینتی می‌باشد که تولید کنندۀ ژن‌ها است ولی طبق آنچه که طراحی شده است ، عمل نمی‌کند .
بیایید به به آغاز بازگردیم .
آفرینش کوانتومی شما ... خالقی درون شما
صد هزار سال پیش 17 نوع بشر در حال پیشرفت وجود داشت . درست مانند تنوعی که در میان حیوانات و پستانداران وجود دارد . تنوعی که گایا برای بقای گونه ‌ها تدارک دیده بود . همانگونه که دوجین‌ها نوع میمون وجود دارد و تنوع شگرفی در میان سایر گونه‌ها بر روی سیاره وجود دارد ، در میان انسان‌های در حال پیشرفت نیز این تنوع وجود داشت . اما اگر توجه کرده باشید ، امروزه تنها یک نوع بشر بر روی زمین وجود دارد . اوه ، رنگهای متفاوتی وجود دارد و تنوع در ویژگی‌های چهره‌ها زیاد است ، اما تنها یک نوع بشر وجود دارد . شما نمی‌توانید انواعی با تفاوتهای بارز را پیدا کنید . شما انواعی که دم داشته باشند را ندارید . شما انواعی که فوق‌العاده کوتاه یا بلند باشند ندارید یا انواعی که خالدار باشند .
با من به صد هزار سال پیش برگردید و اطلاعاتی را که در دهۀ پیش کشف شده است را ببینید . در تضادی غیر منطقی با همۀ نیروهای تکاملی (فرگشتی) ، چیزی رخ داده است که باعث شده تنها یک نوع از بشر موجود باشد و این اتفاق در صد هزار سال پیش رخ داده است .
اتفاقی زیبا رخ داده است ... زیبا !
در کهکشان شما که کهکشان راه شیری نامیده می‌شود ، شما یک دسته از ستارگان را دارید که هفت خواهر (خوشۀ پروین یا ثریا) نامیده می‌شود . یکی از این ستاره‌ها منظومه‌ای را تشکیل می‌دهد که یکی از این سیاره‌های آن Pleiadian نام دارد . ساکنین این سیاره کسانی بودند که صدهزار سال پیش به زمین آمدند .
این نژاد شبه بشری درست مانند شما نیمه کوانتومی می‌باشند . درون آنها ترکیبی از هوشیاری سه بُعدی و کوانتومی وجود دارد . هیچ زمان و فضا و فاصله‌ای وجود ندارد . آنها قصد کردند که اینجا باشند و پدیدار شدند . آنها یک نژاد پیشرفتۀ روحی هستند و در زمینۀ روحی در مقام بسیار بالایی می‌باشند . حالات روحی آنها در حد کمال ، زیبا و کاملا شایان توجه است .
آنها به سیارۀ زمین آمدند و بذر DNA کوانتومی الهی را در یکی از این انواع 17 گانۀ انسانی کاشتند . در طول این صد هزار سال همۀ انواع انسانی از بین رفتند و منقرض شدند و تنها یکی از آنها باقی ماند ، نوعی که بذرهای آفریننده در او نهاده شده بود . نوعی که امروزه وجود دارد .
این داستان خلقت خدایی و اصلی شما می‌باشد تا در راهی زیبا و توسط روح ، اهدافتان میسر شود . توسط شهود آن را احساس کنید و بشناسید ، چرا که شما به طور استواری به آنها که در سیستم ستاره‌ای دیگری هستند و این هدیۀ بزرگ را به شما عطا نموده‌اند ، مربوط می‌باشید .
برادران و خواهران سیارۀ Pleiadian شبیه شما می‌باشند . آنها پوستهایی مانند سوسمارها و خزندگان ندارند ؛ آنها جنگ‌افزارهای بیگانه ندارند ، آنها چشم‌ها و سرهای مضحکی ندارند . آنها برنامه و کنترلی بر روی انسانها ندارند . آنها اندکی بلندتر از شما هستند ، اما شبیه شما می‌باشند ! آنها یک روز در زمانی شایسته ، درست و مقتضی باز خواهند گشت . آن زمان است که آنها خودشان را نشان خواهند داد که در زمان حیات شما نخواهد بود و برای کسانی خواهد بود که منتظر ارتعاش ویژه‌ای بر روی سیاره هستند . اما هنگامی که برای خوشامدگویی بیایند ، هنرهای خود را به شما نشان می‌دهند و در خواهید یافت که چقدر به شما شبیه می‌باشند . آنگاه است که خواهید دانست آنچه که من می‌گویم درست و صحیح بوده است .
به من گوش دهید : دسیسه‌ای در کار نیست . کسی کاری را که در تصمیم شما نیست را برای سیاره یا خودتان انجام نمی‌دهد . در اینجا کنترلی وجود ندارد و چیزی برای پنهان کاری نیست . موجودات بیولوژیکی به تدریج از DNA کوانتومی آنها بهره برده‌اند و به طور روحی متولد شده‌اند . هیچ چیز توسط خدا به سرعت رخ نداده است ، آیا متوجه هستید ؟ خدا آرام و زمین صبور است . اما انسان با مفهوم "آرام" مشکل دارد . انسان‌ها می‌خواهند که چیزهای روحی سریع رخ دهند و افسانه‌ها این را نشان می‌دهند .
این اطلاعات بحث برانگیز است و آنها که اینها را می‌شنوند و می‌خوانند مجبور به باور آن نمی‌باشند . این اطلاعات برای تابش نور آگاهی بر سیارۀ شما حیاتی نمی‌باشند . اگر این اطلاعات برای روح شما حقیقتی در بر ندارد پس از آن بگذرید . اما بدانید که به هر حال خدایی در درون شماست . شاید دانستن چگونگی آن برای شما ضروری نباشد ، اما خالقی را که در DNA شما مشغول فعالیت است را احساس کنید .
مجادله در این زمینه موجب بروز خشم می‌شود و نباید کسی در این زمینه تحت فشار قرار بگیرد . این موضوعی انجیلی نیست و این فقط برای شماست تا آن را به عنوان بخشی از یک تصویز بزرگ مشاهده کنید . اما این مکانی است که بیولوژی بذرهای DNA شما از آن می‌آید و من تنها حقیقت را به شما گفتم .
... دیگر کافی است ، هنوز کسانی هستند که با افسانه‌هایی سر و کار دارند که خدا سریع به زمین آمد و در ظرف چند روز سیستم روحی را به سیاره عرضه کرد ...
لموریا
به تدریج نخستین تمدن بر روی زمین متولد شد که لموریا نامیده می‌شود . این را بدانید : لموریا یک تمدن پیشرفته طبق تعریفی که شما از مفهوم پیشرفته دارید نبود . اما آنها چیزی داشتند که شما باید در مورد آن بدانید . DNA کوانتومی آنها در سطح 90 درصد بود و نه 30 درصدی که امروزه در شما است . همۀ کوانتوم‌های DNA آنها فعال بوده است ، چرا که این را مردم سیارۀ Pleiadian به آنها انتقال داده بودند . لموریا قدیمی‌ترین تمدن روی سیارۀ زمین بود . تمدنی که بسیار بادوام بود و هرگز روی جنگ را به خود ندید .
لموریا تنها به دلیل بالا آمدن سطح اقیانوسها و دریاها از بین رفت . چنانچه که من پیشتر برای شما شرح دادم ، آنها از طریق دریاها به مسافرت پرداختند و در بخش‌های زیادی از زمین پراکنده شدند .
مردم لموریا یک جامعۀ اصیل بشری بر روی سیاره بودند و آنها توسط مردم سیارۀ Pleiadian در جایی که خود فرود آمده بودند (بر روی بلندترین کوه‌های زمین) اسکان داده شدند . در حال حاضر بزرگترین جزیرۀ هاوایی ، مکانی است که قایقهای مردم لموریا در آن دفن شده‌اند . ریش سفیدان هاوایی به شما خواهند گفت که اینجا تباری از مردم هاوایی است که مردم سیارۀ Pleiadian آنجا آمدند تا چگونگی شروع بشریت را آموزش دهند .
مردم لموریا درکی کوانتومی از زندگی داشتند و می‌دانستند که DNA آنها نوعی سیستم منظومه‌ای خورشیدی است (در همین زمینه شما را به خواندن مقاله‌ای از کریون که توضیحات بیشتری در این مورد داده است ، دعوت می‌کنم : http://kryon.blogfa.com/post-13.aspx)  . یک DNA کوانتومی در سطح 90 درصد کار می‌کند و هوشیاری را بوجود می‌آورد که با جهان یکیست . یکی از  باستانی‌ترین عقاید شما بر روی سیاره از شما می‌خواهد که با هر چیزی یکی شوید . این تصادفی نیست .
بقایای لموریا به زیر آب رفت . اگر هر یک از شما با نیت خالص به مکانی که قبلاً لموریا بوده است برود ، نیاکانتان به سوی شما می‌آیند و می‌گویند :"به خانه خوش‌آمدید"
نصیحتی تاریخی :  توجه زیادی به آتلانتیس نداشته باشید . آتلانتیس مربوط به زمانی بسیار بسیار بعدتر از لموریا است و بسیار و وضع آشفته‌ای داشت و چه اتفاقی آنجا افتاد ؟ کدام یک از شما می‌خواهد که در مورد آن صحبت شود ؟ مردم آتلانتیس وظایفشان را در متافیزیک و آموزش‌های اسرارآمیزی که بر عهده‌شان بود را انجام ندادند . این مهم است ، اما یکی از آنها به هیچ وجه باستانی نیست ! آتلانتیس خیلی جدیدتر از یونان است . آنها یک علاقۀ دراماتیک در تمدنی داشتند که به سرعت نابود شد و باعث ایجاد افسانه‌های بیشتری شد که این ایده را بوجود آورد که آتلانتیس یکی از پیشرفته‌ترین تمدن‌ها بوده است . اما نبود . لموریا پیشرفته‌ترین تمدن بود ، اما تنها در سطح هوشیاری .
لموریا یک جامعۀ پیشرفتۀ تکنیکی نبود ، آنها به هیچ‌وجه توانایی‌های تکنیکی نداشتند . با این حال می‌دانستند که چگونه خود را با مغناطیس شفا دهند . آن در DNA آنها بود ، آیا می‌دانید ؟ آن دانشی شهودی بود . DNA کوانتومی این دانش شهودی را تولید می‌کرد . در فرایند یکی شدن با جهان ، آنها همه چیز را در مورد DNA می‌دانستند . کسی هست که نداند ؟ آنها حتی شکل آن را نیز می‌دانستند ، بدون اینکه میکروسکوپی داشته باشند . این چیزی است که DNA کوانتومی انجام می‌دهد .
مردم باستان می‌دانستند !
مردم لموریا به خاطر DNA کوانتومی که حامل آن بودند زیاد می‌دانستند . مردم Pleiadian ممنون . آنها همه چیز را در مورد سیستم منظومۀ خورشیدی می‌دانستند و در مورد کهکشان نیز به طور کلی می‌دانستند . آنها به ستارگان می‌نگریستند و می‌فهمیدند که آنجا چیست ؟ این باعث ایجاد یک جامعۀ پیشرفته شد ، اما بدون هیچ پیشرفت تکنیکی که اکنون شما صاحب آن می‌باشید .
مدارک بزرگی وجود دارد که هزاران سال بعد از لموریا ، مردم باستان هنوز این دانش را با خود داشتند . نسخۀ مدرن تاریخ بشری هنوز مدرک قابل قبولی از تمدن پیشرفتۀ سی هزار سالۀ لموریا ارائه نداده است . شما به سختی از وجود انسانهای ده هزار سال پیش اطلاع دارید . این دانسته‌ها با کشف جدید و با دورۀ جدید تغییر خواهند کرد .
به هر حال دانش تاریخی شما به کوچکی چهار تا پنج هزار سال پیش است که باستانیان هنوز دانش ستاره‌ها را با خود داشتند . مدتها بعد خود متوجه خواهید شد . بیشتر تمدن‌های باستانی روی زمین از طرازبندی‌های کهکشانی (Galactic Alignment) که در سال 2012 می‌آید ، مطلع بودند . ما به شما می‌گوئیم که این طراز بندی‌های کهکشانی در حال حاضر آغاز شده‌اند و شما آن را در سال 2012 مشاهده خواهید کرد . البته ما آن را در سال 1998 مشاهده کرده‌ایم . عملیات ریاضی را با استفاده از کامپیوترها و تلسکوپهایتان انجام دهید تا به 2012 برسید در حالی که تمدنهای باستانی بدون تکنولوژی شما توانستند آن را تخمین بزنند . بنابراین با این تفکر ، شما کشف خواهید کرد که در انرژی طرازبندی کهکشانی قرار دارید .
این طرازبندی یک دورۀ 26000 ساله است که باستانیان از آن آگاه بودند ! این چگونه امکان دارد ؟ موقعی که به چند صد سال پیش باز گردیم ، شما تازه به علم مدرن دست یافته‌اید ، زمانی که دانش باستانی و شهودی را فراموش کردید !
باستانیان DNAای داشتند که به طریق کوانتومی کار می‌کرد ، همانطور که از مردم لموریا به ارث برده بودند . آنها از منظومۀ شمسی ، نقطۀ اعتدالین (equinoxes) ، کسوف و خسوف و حرکت سیاره‌ای اطلاع داشتند . آنها حتی می‌دانستند که شما در یک گروه بزرگتر که کهکشان نامیده می‌شود ، استقرار دارید . بنابراین من از شما می‌پرسم  ، چه اتفاقی افتاده است ؟ شما به تازگی در مسیری بسیار ارزشمند قرار گرفته‌اید .
هنگامی که ما از این چیزها سخن می‌گوییم ، همیشه کسانی هستند که می‌خواهند باور داشته باشند که بعضی از دیگر نیروهای بشری مسئول به یغما بردن دانش شما بوده‌اند و شما را با این وضع رها کرده‌اند . اینها انکار می‌کنند که کنترل ارتعاشات زمین به دست خود آنهاست . انتخاب آزادانه توسط روح محترم شمرده می‌شود و تمام نظرات شما در اینجا موجودیت پیدا می‌کند تا بیازماید که سرنوشت این سیاره با توجه به آنچه که بشر انجام می‌دهد ، چه خواهد شد . دسته دسته شدن مردم لموریا و پراکنده شدن جوامع آن (در اثر زیر آب رفتن سرزمین آنها) سبب شد تا از طرق مختلف هوشیاری جمعی آنها از بین برود . تا زمانی که جوامع از اجتماع کوانتومی بهره‌مند بودند ، پیوندگاهی (confluence) از ادراک وجود داشت . هنگامی که آنها دسته دسته شدند ، به تدریج و با گذشت زمان ، بیشتر دانش شهودی آنها در گذر قرن‌ها رو به زوال نهاد .
این فرایندی بود که باعث شد DNA از سطح 90 درصد به تدریج به سطح 30 درصد امروزه نزول کند . شما دانش شهودی کوانتومی را فراموش کرده‌اید ، شهودی که ادراک مطلقی از مکانی بوده است که بذرهای شما از آنجا آمده است .
بشر ستاره شناسی را فراموش کرد و حتی به فکرش هم نمی‌رسید که زمین گرد است . همۀ این ادراک شگفت انگیز از عملکرد جهان و DNA بشری فراموش شد . اکنون زمان تغییر است و شما دارید به تدریج خود را به جایی می‌کشانید که امروز در آن قرار دارید .
تغییر بزرگ
تبار و تاریخ DNA از یک خلقت فوق‌العاده شروع شد که در خور کمال قلمرو فرشتگان بود و با یک هدف مقدس تدهین شده بود و بعد به تدریج از طریق گزینش آزادانه ، انسانها به یک سطح پایین‌تر از آگاهی نزول کردند .  اسطوره شناسی سرشار از انتخابهای آزادانۀ بشری است .
شما در عصر تغییر قرار دارید . شما در عصری قرار دارید که آن را  عصر جدید می‌نامید ولی جدید نیست . با این حال آن یک یادآوری از دانش باستانی است که در زمان لموریا بوده است . این یک بازگشت به مرحلۀ لموریا است . این چیزی است که شما آن را انرژی جدید می‌نامید و تغییری که در حال رخ دادن برای شماست ، به شما اجازه می‌دهد که این هدیه ، با افزایش آرام و عمدی هوشیاری بر روی این سیاره شروع شود .
اوه ، موجودات بشری به من گوش فرا دهید : این معمای بودن شما در اینجاست . به دلیل چیزی که امروز آموزش می‌دهیم ، این DNA و این بخش روحانی کوانتومی آماده است تا با نیت خالص شما ارتقا پیدا کند . آنچه که کریون از خدمت مغناطیسی برای شما آورده است ، خدمتی به این سیاره بود در مسیری که مغناطیسها می‌توانستند تغییر را ایجاد کنند و با DNA شما ارتباط برقرار کنند . این ارتباطات حاصل همگرایی‌های هارمونیک آغاز شده از سال 1987 و ترکیبی از حرکت به یک انرژی گایا که طرازبندی‌ها کهکشانی سبب آن شده‌اند ، می‌باشد . این موضوع به شما پتانیسل بازگشت به سطحی که شایستگی آن را دارید ، می‌دهد ... یک سطح هوشیاری مربوط به مردم لموریا ، سطحی که در آن چیزی به نام جنگ وجود ندارد و سلامتی در قدرت شهود و ادراک مستقیم است . مایاها از آن سخن گفته‌اند ! این بزرگترین ارتعاشی است که تاکنون گایا به خود دیده است و شما همگی در جریان این افزایش ارتعاشات قرار دارید . این اطلاعاتی از 2012 بود و 2012 آنچنان که بسیاری می‌اندیشند نیست .
هوشیاری خود را با این ارتعاش و DNA خود که شروع به افزایش کارآیی کرده است ، تطبیق دهید . DNA  شما مجدداً در مسیر کوانتومی شدن است . شما در مسیر مشاهدۀ آن از راه‌های متعددی می‌باشید و ما به خوبی از این موضوع سخن گفته‌ایم . نشانه‌های ترقی بشر را بیابید . این فرایند پیشرفت با موردی آغاز شده است که شما آن را کودکان ایندیگو می‌نامید (برای توضیح بیشتر به این آدرس مراجعه کنید : (کودکان ایندیگو و کریستال) این کودکان هوشیاری جدیدی دارند و متفاوت می‌باشند ، آیا دقت کرده‌اید ؟ در  مورد اینکه آنها به چه مقدار از DNA کوانتومی خود در مقایسه با خطی بودن شما استفاده می‌کنند ! تصادم بین کوانتوم و خطی بودن شروع شده است ! بشر در حال تغییر است .
در "عصر جدید" شما دارید به طور بالقوه‌ای به انرژی اصلی باز می‌گردید ، به آرامی و چنانچه که برای امروزه طراحی شده است . زمان آن است که شما به حالت کوانتومی بازگردید که حالتی روحی است که مردم سیارۀ Pleiadian به شما داده‌اند و آن اکنون شروع شده است .
در حال حاضر شما نبردی بین انرژی جدید و قدیم دارید و انرژی جدید در حال پیروز شدن است . چنانچه شما اقتصاد خود را سالم سازید ، روش‌هایی از یک الگوی ساختاری جدید خواهید یافت که البته مدتی برای نتیجه دادن طول می‌کشد ولی از انجام آن نترسید ، چرا که درست همانگونه خواهد شد که انتظار آن می‌رود ... یکی از قدرتمندترین روشهای روی زمین که در کمال بی‌نقصی است .
همۀ اینها قسمتی از رشد بشری توسط هوشیاریی است که می‌توانید در DNA خود ببیند . "کریون ، آیا امکان این هست که دانشمندی بتواند این چیزها را زیر میکروسکوپ مشاهده کند ؟"  نه . آنها نمی‌توانند تغییری را در DNA مشاهده کنند . میکروسکوپ‌های کنونی سه بُعدی هستند . بنابراین من به دانشمندان چنین می‌گویم : هنگامی که شما لنزهای کوانتومی را توسعه می‌دهید ، خواهید توانست این تغییر را در ناحیه 90 درصد به ظاهر غیرفعال DNA مشاهده کنید . DNA تحت تأثیر فعالیت کوانتومی برافروخته خواهد شد و شما خواهید فهمید که من حقیقت را گفتم . سپس DNA با فعال‌سازی‌هایی که شما در حال ایجاد آن هستید ، تغییر رنگ خواهد داد و شما قادر خواهید بود که آن را مشاهده و ردیابی کنید . اما در حال حاضر شما لنزهای کوانتومی ندارید . وسیله‌ای برای اندازه‌گیری کوانتوم کیهانی موجود بر روی سیاره وجود ندارد ، اما دارید به دست‌یابی آن نزدیک می‌شوید و موقعی که شما اولین آشکارسازی را انجام دهید ، می‌توانید آن را در بیولوژی شخصی خود مشاهده نمایید . اشیاء را در حالتی ترکیبی (entangled) بررسی کنید تا شروع به دست یابی حالت کوانتومی حقیقی که قابل اصلاح با تکنولوژی سه بُعدی است ، کنید .
مواردی هست که امروز مایلم برای شما بگویم . اما من چرا این چیزها را برای شما می‌گویم ؟ زیرا به عنوان یک خانواده ، شما شروع به کشف راز بزرگ کرده‌اید ... ارواح شما به جهان متصل شده‌اند و خود برتر شما فرشته‌گونه و ابدی است . بشریت در آغاز یک دورۀ کامل است . به تدریج و در طول سه زندگی بعدی ، شما می‌توانید یک زمین جدید بسازید . این‌ها پتانسیل‌هایی هستند که ما برای 20 سال از آن سخن گفته‌ایم .
شما دارید این مطالب را می‌خوانید چرا که جزیی از راه‌حل صلح بر روی زمین هستید . من شما را می‌شناسم . به قدر یقین احتمال زیادی وجود دارد که کسانی که در حال خواندن و گوش دادن هستند ، در سالهای آینده یه دیدار من بیایند . یک مرحلۀ گذر در پیش خواهد بود که برای شما جدید نخواهد بود . این یک گذر به زندگیی است که شایسته و زیباست . برای روح قدیمی این چیزی است که شما بارها آن را انجام داده‌اید ، چنانچه بیشتر شما حتی قادر به شمارش تعداد آن نیز نمی‌باشید . شما بعد از آن به سیاره بازخواهید گشت و سپس باز هم به آن بازخواهید گشت ، چرا که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید ! شما از ابتدا بر روی این سیاره بوده‌اید و نمی‌خواهید که آن را از دست بدهید .
این تغییری است که شما آن را می‌خواستید و انتظارش را می‌کشیده‌اید و برایش دعا می‌کرده‌‌اید . بسیاری در این اتاق خارج از یک زندگی نرمال زندگی می‌کنند ، اما هنگام خروج با یک سطح کارآمدی بالاتر از DNA باز خواهید گشت . مجدداً می‌گویم که اگر می‌خواهید نظاره‌گر سیر تکاملی بشر باشید ، به کودکان ایندیگو بنگرید .
من چیزی را نمی‌گویم مگر اینکه صحیح و مطابق واقعیت باشد . وضوح ارتباط امروز را مشاهده نمایید . حقیقت آن را در حس ذاتی خود احساس کنید . آگاه باشید که شما عزیزان مورد عشق قرار گرفته‌اید . این دلیل بودن ما در اینجاست .
شما را به پیش بردن این انرژی روحی دعوت می‌کنم . امروز حقیقتاً روح در اینجا حاضر بود تا برادران و خواهران را ملاقات کند ، تا ساعتی با شما باشد و به شما عشق بورزد چنانچه ما عشق می‌ورزیم .
اکنون شما راز ما را می‌دانید .


Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: