۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

عشق طبیعت حقیقی شماست


Share/Bookmark
عشق طبیعت حقیقی شماست .
پیامی از کریون – مدیوم : دیوید براون
شنبه ، 7 آگوست 2010 _ سن خوزه ، کاستاریکا
عزیزان درود . من کریون از خدمت مغناطیسی هستم .
بودن با شما در این عصر و در شهر سن خوزۀ کاستاریکا به راستی شگفت‌انگیز است . عشق زیادی در هوا وجود دارد و عشق بیشتر ، تغییر بیشتر را به همراه دارد ؛ و اکنون تغییرات بسیار بسیار زیادی دارند به این سیاره می‌آیند و همچنین تغییرات زیادی که دارد به کاستاریکا می‌آید . دنیای جدیدی در حال آمدن است ، یک دنیای کاملاً جدید . سقوط عظیمی در هوشیاری بشری وجود داشته است که اکنون در حال اصلاح شدن است . هوشیاری سیاره و انسان‌هایی که بر روی آن زندگی می‌کنند ، دارد به سطح جدیدی انتقال می‌یابد ، سطحی که در آن عشق ، لذت و آزادی وجود دارد . هوشیاری دارد به سطحی ارتقاء می‌یابد که در آن شما حقیقت وجودی خود ، روح مطلق و عشق خالص را درک خواهید کرد .
عزیزان ، دنیای جدیدی در حال آمدن است ؛ به این معنا که شما مجبور خواهید شد که تغییر کنید و بدین معنا که شما از درون تغییر خواهید کرد . همۀ شما در این اتاق شفادهنده هستید و نخستین وظیفۀ یک شفادهنده ، شفا دادن خود است ... بیشتر این دانش فراموش شده است و این دانشی است که ما آن را از طریق دیوید ارائه خواهیم کرد ... این دانش فراموش شده است . در طول این جلسه ما قصد داریم تا به شما توانایی احساس انرژی 2012 را بدهیم . ما می‌خواهیم تا انرژی اتاق را تا سطح انرژی 2012 بالا ببریم .
همۀ ما در اینجا حضور داریم تا قلب‌های شما را بگشاییم و آنها را به یکدیگر متصل کنیم . بنابراین قلب‌های خود را به سوی کائنات بگشایید ؛ بگذارید تا انرژی‌های شما یک مرحله به انرژی‌ها و همزمانی‌های سیستم منظومۀ خورشیدی شما نزدیک‌تر شوند ، چرا که حقیقتاً دنیای جدیدی در راه است ؛ جایی که خشم‌ها و ناراحتی‌ها و زخم‌های شما به گذشته خواهد پیوست ؛ یک دنیای کامل و بی‌عیب و نقص در حال آمدن است که اکنون همۀ شما بر لبۀ این اطلاعات قرار گرفته‌اید . ما اینجاییم تا شما را به این سفر ببریم ، به این دنیای جدید .
 
عزیزان ، از شما می‌خواهیم که به یاد داشته باشید که هر چیزی بر روی این سیاره روشن ، مرتعش و انرژی است و اینکه همۀ شما در این اتاق روشن و مرتعش و انرژی هستید ؛ همۀ شما رؤیاهایی دارید که شما را به دنیای جدید هدایت می‌کنند . دنیای جدید ، دنیای رؤیاهای شماست . از شما می‌خواهیم که آرام باشید و چشمانتان را ببندید و از طریق کف پا و چاکرای پایه به مادر زمین متصل شوید . مادر زمین را در پایین خود احساس کنید . در مرکز مادر زمین یک قلب صورتی زیبا وجود دارد ، تپش قلبش را ببینید و تپش قلب خود را احساس کنید . تنفس خود را ملاحظه کنید و به خودتان اجازه دهید تا به این قلب صورتی فرود آیید ... مانند یک اسفنج نم‌دار بر روی این روشنایی صورتی رنگ زیبا قرار گیرید ... این انرژی صورتی ، انرژی مادر مقدس و زنانگی مقدس است . بگذارید تا نم این انرژی وجود شما را فرا بگیرد و اجازه دهید تا قلبتان با تپش قلب مادر زمین هماهنگ شود .
همۀ شما در سفر عشقید ... همۀ شما در سفری هستید که زندگی رؤیایی خود را بسازید ... اجازه دهید تا عشق جریان یابد ... و همانطور که دارید به مادر زمین متصل می‌شوید ، بگذارید تا احساساتتان در بدنتان بیایند و بگذارید تا بروند ... بگذارید تا احساساتتان بیایند و بروند ... در بدنتان بیشتر وبیشتر رها شوید . از شما می‌خواهیم تا گردش ماه به دور زمین را احساس کنید ... فقط تصور کنید که ماه در حال گردش به دور زمین است ... همگی شما چه زن باشید و چه مرد ، یک زن در وجود خود دارید ... به زن درونتان اجازه دهید تا به این چرخش ماه بپیوندد و با ماه هماهنگ شود و بگذارید تا عشق جریان یابد و همزمان بگذارید تا قلب‌هایتان بیشتر و بیشتر و بیشتر گشوده شوند و بگذارید تا ارتباطی بین قلب‌هایتان در این اتاق برقرار شود ... به انرژی‌های خود اجازه دهید تا بالا و بالا و بالاتر بروند ... و بگذارید تا ارتباطی عمیق‌تر بین شما و اطرافیانتان برقرار شود ... به قلب‌تان اجازه دهید تا در قلب اطرافیانتان نفوذ یابد و عشق آنها را دریافت کند ...
 
اکنون یک قلب سبز رنگ را تصور کنید که در مرکز خورشید قرار گرفته است ... قلب سبز سمبلی از پدر مقدس و مردانگی مقدس است ... به این انرژی اجازه دهید تا از طریق چاکرای تاج سر (چاکرای هفتم) و از طریق چشم سوم‌تان جریان یابد ... و بگذارید تا این انرژی با جنبه‌های زنانگی در هم بیامیزد و از طریق چاکرای حلق (چاکرای سوم) ، قلب ، شبکۀ عصبی ناحیۀ زیر معده ، چاکرای دوم و چاکرای پایۀ شما جریان یابد و به قلب مادر زمین متصل شود .
مجدداً قلب خود را نظاره کنید ... همراه قلب خود باشید ... بگذارید قلب‌تان بیشتر از آنی که الان هست ،  گشوده شود ... در 2012 قلب شما برای ابد به طور کامل گشوده خواهد شد ... عزیزان ، این دنیای جدید است ، جایی که ما در قلۀ آن ایستاده‌ایم . به انرژی‌های خود اجازه دهید تا بالا و بالا و بالاتر اوج بگیرند ... راهنماهای روحی شما به همراهتان هستند و عشق بسیار زیادی در هوا وجود دارد که به انرژی‌ها شما اجازه می‌دهد تا برای این عشق گشوده شوند ... تا تبدیل به این عشق شوند ... عشق طبیعت واقعی شماست ... عشق همان خود قابل اعتماد شماست .... شما مورد عشق واقع شده‌اید ، شما عزیز هستید ، عزیز ، عزیز ، عزیز دوست داشتنی .
 
راهنماهای روحی شما همراه شما هستند و آنها در اینجا در عشق به سر می‌برند ... آنها در اینجا همراه با حس احترام و جذبۀ ناشی از کاری که در حال انجام آن هستید ، می‌باشند . به خودتان اجازه دهید تا راهنماهای روحی خود را احساس کنید ... از آنها نشانه‌ای بخواهید تا حضور خود را به شما نشان دهند ، شاید آنها بخواهند که صورت شما را نوازش کنند یا گوش شما را لمس کنند ... خود را به حالتی ببرید که بتوانید آنها را احساس کنید ... شما موجوداتی روحی هستید و در این زمان در جسم مادی خود به سر می‌برید که بعضی وقت‌ها احساس لذت و گاهی احساس رنج می‌کنید . رنج دارد به پایان خود نزدیک می‌شود ، رنجی که همۀ شما را زخمی کرده است .
هنگامی که احساس رنج کردید ، تنها کافی است که بگذارید این احساس رنج بیاید و برود . ما در این عصر اینجاییم تا شما را به انرژی 2012 ببریم . به این انرژی‌ها اجازه دهید تا بالا و بالا و بالاتر اوج بگیرند ؛ انرژی‌های بسیار بسیار زیادی از دنیای روحی در این اتاق وجود دارند که به این انرژی‌ها اجازۀ صعود هر چه بالا و بالا و بالاتر را می‌دهند ... انرژی‌های قلمرو فرشتگان همچنین دارند این اتاق را انباشته می‌سازند و همۀ آنها در اینجا حضور دارند تا از اهداف شما پشتیبانی کنند ؛ بگذارید تا عشق و انرژی‌های اتاق بالا و بالا و بالاتر بروند ... کریون همچنین در اینجاست ، مانند یک پتوی گرم عشق ... بگذارید تا این پتوی گرم عشق پایین بیاید ... و عشق را احساس کنید ... عشق کریون را احساس کنید .
 
همگی شما در سفر هوشیاری به هوشیاری هستید ... از تاریکی به روشنایی ... بگذارید تا روشنایی جریان یابد و در بدن شما نفوذ کند ، مجدداً به انرژی‌های عشق اتصال یابید . قلب خود را باز و باز و بازتر کنید و بگذارید تا قلبتان به بزرگی این اتاق شود ... و همچنان که دارید قلب‌تان را به وسعت اتاق در می‌آورید ، قلمرو فرشتگان را احساس خواهید کرد ... بگذارید تا انرژی‌های زمین و انرژی‌های روح با هم ادغام شوند و گسترش یابند .
همۀ شما در سفری هستید که مقصد نهایی آن اصالت حقیقی شماست ... بنابراین به انرژی‌هایتان اجازه دهید تا بالا و بالاتر بروند ؛ بالا و بالا و بالاتر ... در این عصر شما دارید به انرژی‌های 2012 می‌روید ... و برای مدتی سطح انرژی‌های شما بین 80 تا 90 درصد از آن چیزی خواهد بود که در 2012 وجود خواهد داشت ... عزیزان ، دنیای جدید دارد می‌آید و در این عصر ما آرزوی پایان رنج‌ها را داریم ... از اینرو احساس کنید که چه چیزی رنج‌های شما را افزون‌تر خواهد کرد ... چیزی درون شماست که شما را رنج می‌دهد و در 2012 این قسمت دیگر در شما وجود نخواهد داشت . بگذارید تا چیزی را که موجب نفوذ رنج در بدن شما می‌شود را احساس کنید ... و آگاهی خود را به آن اختصاص دهید ... و به کودکی خود بازگردید ... و بگذارید تا احساسات و فکر و گمان‌ها بیایند ... بگذارید بیایند ... و بگذارید که بروند . ملاحظه کنید که چگونه احساسات و فکر و گمان‌ها می‌آیند و می‌روند .
عزیزان , شما در مسیر خود قرار دارید ، دنیایی بدون رنج ، دنیایی که شما در آن عمیقاً به الوهیت متصل می‌شوید ... دنیایی که در آن راهنماهای روحی خود را می‌شناسید ... دنیایی که می‌توانید در آن راهنماهای روحی خود را ببینید ، راهنمایانی که شما را در دستانشان حفظ خواهند کرد و شما را به ارتعاش جدید هدایت خواهند کرد ... دنیای جدیدی که بسیار بسیار متفاوت از دنیای قدیم است . زندگی ما در فراوانی و زندگی شما در رؤیاها خواهد بود ... آن دنیایی خواهد بود که در آن شما زن یا شوهر خود را دوست خواهید داشت ، دنیایی که در آن خویشاوندی جریان دارد ، دنیایی که در آن ما عمیقاً به سایر مردم ، صرفنظر از جنسیت آنها ، رنگ آنها و بسیاری از تفاوتهای آنها ، متصل خواهیم شد . شما به طور اتوماتیک و پر معنا نسبت به یکدیگر کمال احترام و بزرگی را خواهید داشت ... شما به کائنات متصل خواهید شد و شما به طور مطلق احساس امنیت و خاطر جمعی خواهید کرد .
انرژی شما اکنون در سطح 90 درصد از چیزی است که در 2012 از آن برخوردار خواهید بود ... به انرژی‌های خود اجازه دهید تا بالا و بالا و بالاتر بروند و بگذارید تا عمیق وعمیق‌تر با پدر آسمان متصل شوند ... آنهایی از شما که پیشگام هستند ... و شمایی که اکنون می‌دانید که هستید ... احساس خواهید کرد که به طور کامل و کامل به کائنات متصل شده‌اید ... شما به طور مطلق کامل و بی‌عیب و نقص خواهید شد ... شما آن موجود جادویی خواهید شد که در مسیر جادویی بین بهشت و زمین گام می‌نهد . اکنون انرژی‌ها در سطح 95 درصد از سطح انرژی‌های 2012 قرار دارد ، بنابراین ملاحظه می‌کنید که ما داریم به سطح 100 درصد نزدیک و نزدیک‌تر می‌‌شویم ... زندگی هر کسی متفاوت خواهد بود ... این زندگی کاملاً شخصی خواهد بود ... همۀ تصمیمات شما بر مبنای عشق خواهد بود ... شما عمیقاً به پدر آسمان و مادر زمین متصل خواهید شد و شما ارتباط منظومۀّ خانوادگی خودتان را خواهید شناخت ؛ همۀ شما دارید به خانواده‌های خود در این دنیای جدید هدایت می‌شوید ... به دنیای رؤیاهایتان .
انرژی‌های خود را ملاحظه کنید ، چیزی که انرژی 2012 نیست ... بگذارید بیاید ... و بگذارید برود ... و چاکرای تاج سر را احساس کنید ، اتصال عمیق و عمیق‌‌تر خود با قلب خورشید مرکزی بزرگ – پدر آسمان -  را احساس کنید ... انرژی‌های پدر مقدس در حال بازگشتند ... همۀ انرژی‌های مردانگی در حال بازگشتند ... همۀ انرژی‌های زنانگی  در حال بازگشتند . شما عشق بیشتری را احساس خواهید کرد ، شما گشایش بیشتری را احساس خواهید کرد ... این زمانی متفاوت است ، سیاره در حالتی از ادراک است که در حال حرکت به سوی دنیای جدید می‌باشد ... در این اتاق شما دارید به این هوشیاری جدید هدایت می‌شوید ، شما دارید به دنیای جدید منتقل می‌شوید و ما از شما می‌خواهیم که به زندگی‌های گذشتۀ خود رجوع کنید که در آن زندگی‌ها ، متعالی بودید و اکنون اجازه دهید تا این انرژی‌ها بازگردند ، بگذارید تا دانش و فرزانگی در بدن‌های شما جریان یابد ... در زمان به عقب ، عقب ، عقب ، عقب و به زمانی که شما تبدیل به موجودی خردمند بر روی سیارۀ زمین شده بودید ، بازگردید ... و به این انرژی‌ها اجازه دهید تا از طریق شما جریان یابند و بگذارید این تفکرات ، عمیق و عمیق و عمیق‌تر در بدن شما نفوذ کند ... و اکنون این حداقل انرژی است که شما در 2012 حس خواهید کرد .
شما حامل انرژی 2012 می‌باشید ... به همین دلیل است که در این بعد از ظهر ، این گروه کوچک انتخاب شده است تا حامل انرژی‌های 2012 باشد ... زندگی یک فرایند فکری نیست ... زندگی یک احساس است ؛ شما هر چیزی را که احساس کنید ، آن را می‌سازید و شما این انرژی را در 2012 به آسانی حمل خواهید کرد ... و اتصال عمیقی را با پدر آسمان و مادر زمین ، احساس خواهید کرد .
 
در جلسات گذشته ما تنها قادر بودیم که این انرژی را فقط برای چند ثانیه حفظ کنیم ، اما اکنون ما می‌خواهیم که شما این انرژی را به مدت چند دقیقه حفظ کنید ... روشنایی و آزادی را احساس کنید ... امنیت و خاطر جمعی را احساس کنید ... یگانگی را احساس کنید ... به انرژی‌های خود اجازه دهید تا گسترش یابند ، تا بالا و بالا و بالاتر بروند ... شما دارید عمیق و عمیق‌تر توسط دنیای روحی ، توسط راهنماهای روحی و توسط خانوادۀ روحی خود مورد پشتیبانی قرار می‌گیرید ... آیا می‌توانید آنها را احساس کنید ؟ آنها در اطراف شما هستند ، آنها به شما تمایل دارند ... شما مورد عشق واقع شده‌اید ... همۀ شما عزیز هستید ، عزیز و دوست داشتنی و مورد عشق ... و در این زمان شما تعالی را تجربه خواهید کرد ، بدون هیچ رنجی . این چیزی نیست که به خاطر دیگران نگران شوید ... تنها از چیزی که بدن و روح شخصی شما می‌گوید مطمئن باشید ... روح مراقب دیگران است ... اگر شما انرژی‌های خود را متعالی سازید ، دیگران نیز بیدار خواهند شد ... این بر عهدۀ شماست که برای تعالی خود تمرکز کنید ... بگذارید تا عشق جریان یابد و به مشاهدۀ اینکه در 2012 زندگی شما به چه شبیه خواهد بود ، ادامه دهید ...
عزیزان ، این دنیای شماست ، این دنیای عشق شماست ، این دلیل حضور بسیاری از موجودات بر روی زمین در حال حاضر است ، همه در اینجا هستند تا تعالی و عروج را تجربه کنند ...
عزیزان ، شادکام باشید و خداوند نگهدار شما باد ... از همۀ شما متشکرم



Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: