۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

پیشگویی های کریون (خلاصه ای از فصل هفتم کتاب پایان عمر)


Share/Bookmark
خلاصه ای از فصل هفتم
پیشگویی هایی برای هزاره ی سوم میلادی

یادداشتی از مدیوم نوشتاری (لی کارول) :
در حالی که نخستین کتابی را از نوشته های کریون برایتان آماده کرده و در این فصل به پایان می رسانم ، وظیفه ی سنگینی  را بر دوش  خود حس می کنم . زیرا مطالبی را که از وی دریافت کرده و به عنوان پیام های کریون که الهام گرفته از فرامین  و احکام الهی است ، برای شما  خوانندگان ارجمند به رشته ی تحریر می آورم . احساس می کنم که به راستی عشق یکایک شما در قلبم رسوخ کرده است و با شما سخن می گویم . برادر و خواهر گرامی و عزیزتر از هر چیز ، اکنون که این مطلب را می خوانی یقین بدان که اگر همین مطالب را بار دیگر در ذهن خود تداعی کنی و به حلاجی آنها بپردازی ، به یقین انرژی و حقانیت نور الهی  را در قلبت احساس خواهی کرد .
گفتگوهای من با کریون بیش از محتویات این کتاب بود و در این کتاب براساس زمانبندی  و توصیه ی کریون تلاش کردم در رابطه با مسایل متافیزیک و غیر بیولوژی سخن بگویم . در انتهای این کتاب ، بخشی را به عنوان پیشگویی های کریون آورده ام که در حکم اخطار  برای یکایک ما انسان هاست . او در مسایل جسمانی و راز خلقت ما مطالب زیادی را مطرح کرد که فراتر از حد ادراک من بود ولی با قدرتی که از انرژی عشق الهی دریافته بودم توانستم آنها را به خوبی به رشته ی تحریر درآورم و زمانی که آنها را به متخصصان امر دادم که در رابطه با مسایل مطروحه در خصوص موارد بیولوژیکی نظر بدهند ، همگی اعتقاد داشتند که من در این مورد صاحب نظر هستم و توانسته ام چنان مطالبی را بنویسم . اما آنهایی که از ابتدا مرا می شناسند و میزان تحصیلات و معلومات مرا می دانند ، یقین دارند که آن مطالب نمی تواند نشات گرفته از اندوخته ها ذهنی من باشد . در کتاب بعدی خود به نام «کریون 2 » از این مطالب بحث خواهد شد و خواهید دید که خداوند در رابطه با راز خلقت و امانتی را که به عنوان جسم و جان به ما بخشیده ، چه اهدافی در پیش روی ما قرار گرفته است . (متاسفانه تا آنجا که اطلاع دارم این کتاب در ایران هنوز به ترجمه و چاپ نرسیده است )
کریون بارها در گفته هایش اعلام داشته است که نمی تواند از آینده خبر بدهد و هیچ کس را یارای این نیست مگر آنکه زمینه های بروز حوادث و رخدادها از هم اکنون فراهم آید و نتیجه مشخص شود و آن زمان پیشگویی محقق خواهد شد و این در واقع پیشگویی نیست ، بلکه احاطه ی قدرت روح به تمامی جوانب کائنات است . زیرا روح محدود و محصور در زمان نبوده و همه چیز را به خوبی می تواند مشاهده نموده و درک کند . زیرا آنچه را که ما انسان ها در ذهن خویش می پروریم و نقشه هایی را ترسیم می کنیم ، تماما زاییده ی روح ماست و ارواح می توانند با نزدیک شدن به روح ما  و ایجاد گفتمان با آن  به سهولت پی به نیات ما ببرند و آینده را تخمین بزنند . پیشگویی های کریون نیز بدین گونه بوده است و با ایجاد ارتباط با روح انسان هایی که خود را سردمدار جامعه دانسته و یا دانشمند می باشند ، توانسته است به نیات آنها پی برده و از آینده خبر دهد .

چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهند داد ؟
من کریون از خادمان انسان و انرژی خدمت ، اطلاعاتی را که شما  از من خواستید تا در رابطه با آینده ی جامعه ی بشری برایتان بگویم ، بیان می دارم . رخدادهایی را که از آنها صحبت خواهم کرد ، تماما زاییده ی فکر و تصورات  مقاصد شما انسان هاست . انرژی مرتعش شده ی شما انسانها مرا به این آگاهی رسانیده که بدانم  با روندی که پیش روی دارید چه سرنوشتی در انتظارتان است . برخی از این رویدادها شاید برایتان نگران کننده باشد ولی بسیاری از تلاش هایتان  مفید و مثبت بوده و زندگی شما را در مسیر درستی دگرگون خواد کرد .
در آینده ای نه چندان دور متاسفانه عده ی بسیاری از شما در اثر حاکمیت برخی از بزرگان جامعه که خودشان را رهبران شما می دانند ، دچار قتل و کشتار عظیم خواهید شد . این قتل منطقه ی جغرافیایی آسیا  و شمال آفریقا را در بر خواهد گرفت . زیرا سردمداران  ساکن در این مناطق درصدد کسب قدرت شیطانی بوده و برخی از صاحبان روح شرور با آنها همراهی می نمایند و باعث خواهند شد که میان انسان هایی با روح متعالی و روح شیطانی جنگ سختی در بگیرد ( در نظر داشته باشید که این کتاب در سال 1994 به چاپ رسیده است و حوادث سال های بعد را پیشگویی می کند - مترجم ) . اما در این جنگ خانمان سوز گر چه جان انسان های زیادی از بین خواهد رفت  ولی زمینه برای رشد و تکامل روح انسان های دیگر فراهم شده و آرزوهای انسان های متعالی که سالیان سال در انتظار رسیدن به خواسته ی بر حق خودشان است ، محقق خواهد شد و بعد از ان منطقه ی یاد شده به عمران و آبادی و صلح و صفا روی خواهد آورد . (احتمالا مربوط به جنگهای خاورمیانه می باشد که بعد از حادثه ی تروریستی یازده سپتامبر با حمله ی آمریکا به افغانستان و عراق شروع شد و هنوز هم دامنه ی این حملات و تهدیدات ادامه دارد و اگر تهدیدات آمریکا و اسراییل علیه ایران عملی شود باید منتظر جنگهای ویرانگرتری نیز باشم - مترجم)
در چند عصر آینده نژادی از انسان پدید خواهد آمد که حاصل تغییرات ژنتیکی است  که امروزه دانشمندان شما آن را تعقیب می نمایند . این نسل جدید ، چون ماشین انتظام زندگی شما را تضمین خواهند کرد ولی بسان ماشین فاقد روح و احساس بوده و زندگی را رویایی حسرت زده خواهند کرد . در نتیجه انسان واقعی درصدد فروپاشی این سیستم خواهد بود که باز جنگ سختی در میان انسان ها پدید خواهد آمد و آن زمان تکنولوژی شما از حالت اسرار خارج شده و نظم و قاعده ی خاصی بر آن حاکم خواهد شد و کسی را قدرت بهره گیری منفی از تکنولوژی نخواهد بود .
با باز شدن لایه ی اوزون در سیاره ی شما و کثرت قمرهای مصنوعی در اطراف زمین ، میادین مغناطیسی تصنعی در لای جریان واقعی انرژی اجرام آسمانی نزدیک زمین ایجاد شده است . همین مورد باعث شده که از هم اکنون تغییرات انحرافی در حرکت مداری زمین ایجاد شود و حتی تاثیرات دیگر اجرام آسمانی نیز گاهی به طور منفی بر زمین حاکم گردد . لذا در اواسط عصر کنونی با دگرگونی جدیدی از آب و هوا روبرو خواهید شد که زندگی شما را تهدید خواهد کرد . تابستان هایی بسیار بارانی و توفانی و زمستانی ملایم و بدون برف خواهید داشت . این سیستم اکولوژیکی زمین را به هم زده ، بسیاری از موجودات جدید خلق خواهند شد و برخی از بیماری هایی که اکنون نمی توانید تخمین بزنید زندگی شما را به مخاطره خواهد انداخت .
فقر و فلاکت در نقطه ای از زمین عصیان کرده و گروهی در غنای افراطی خواهند بود . نکبت زندگی انسان های فقیر دامان آنان را خواهد گرفت .
با افزایش نسل کنونی ، طبیعت پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و مشکلاتی در تامین نیازهایتان  پدید خواهد آمد که موجبات برخورد و جنگ را در میان شما  فراهم خواهد آورد  و در نتیجه یک سوم از جمعیت جهان در این جنگ از بین خواهد رفت .
منطقه ای از شرق قاره ی اروپای کنونی دچار بیماری  هولناکی خواهد شد که هیچ کس قدرت برخورد با آن را نداشته و نسل زیادی از انسان های موجود در ان از بین خواهند رفت .
جنوب قاره ی اروپا به تدریج به زیر آب رفته و مناطق جدیدی در شمال زمین سر از زیر آبها بیرون خواهند آورد .
اقیانوس آرام شاهد پیدایش جزایر  جدیدی خواهد شد ولی در مقابل بخش هایی از ژاپن و شبه جزیره ی هند و کره به زیر آب  خواهد رفت .
انسان هایی در منطقه ی آسیا پا به عرصه ی وجود خواهند گذاشت که خود را قدرتمند دانسته و بر زندگی دیگر انسان های ساکن در آسیا سایه ی نکبت و بدبختی خواهند افکند .
عقاید محکم دینی به تدریج رنگ باخته و ارزشهای ناهنجار و ناهمگون در میان نسل جدید رواج خواهد یافت . اما در این میان  در غرب نسلی ابراز موجودیت خواهند کرد که همه را به تساوی حقوق و برابری دعوت می کنند و این خواسته در همه جا طرفدار خواهد داشت .
در پایان هزاره ی سوم انسان به منظومه های دیگری راه خواهد یافت . موجودات دیگر سیارات از نزدیک با انسان رابطه برقرار کرده و بدین ترتیب بشر به سوی سعادت  حرکت کرده و امیدوار خواهد شد .
زندگی آزمایشی و نخستین در یک چهارم سده ی اول  هزاره ی سوم در سیاره ی مریخ مقدور خواهد شد و بخش هایی از علم انسانی به آنجا انتقال داده خواهد شد .
زندگی کنونی و زیست محیطی با پیدایش شرایط و امکانات تغییرات ژنتیکی  دگرگون گردیده و طبیعت با سرسبزی بسیاری آشکار خواهد گشت .
عمر انسان ها در اثر تغییر و تحولات ناشی از تاثیرات ناموزون و با فرکانس های مختلف و نا سازگار با انسان رو به کاهش نهاده و پیری به سرعت بر انسان عارض می گردد .
در نیمه ی دوم سده ی دوم از هزاره سوم ( 2200-2150 م ) سیستم تولید و تکثیر سلولی به نتیجه رسیده و امکان بازگردانی سیستم بیولوژیکی  بدن انسان و حیوانات مقدور خواهد بود ولی این موفقیت عاملی در جلوگیری از مرگ و میر انسان ها نخواهد بود .
تغییرات پدید آمده در سیستم غذایی و مواد تغذیه باعث خواهد شد که انسان های بسیار زیبایی در میان شما ظاهر شوند و از لحاظ قامت ورزیده ولی از حیث توانمندی ضعیف خواهند بود . با این حال رشد مغزی آنها بیشتر بوده و نابغه خواهند بود .
با تمام این اوصاف انسان های خاصی با توانایی های مغزی و جسمی پدید خواهند آمد که حاصل تغییر و تحولات انجام گرفته در آزمایشگاه هاست . اگر انسان آینده بتواند روح متعالی را حفظ نماید و معنویت را همیشه در خود حفظ کرده باشد که عموما اینگونه بوده و موسیقی و ادبیات آینده توام با پیام های آن خواهد بود ، زندگی راه سعادتمندی را در پیش گرفته و خوشبختی بر انسانها حاکم خواهد شد و گر نه با کوچکترین خطا و تقصیر چنان فاجعه های پدید خواهد آمد که جبران آن ممکن نخواهد بود . زیرا دیگر زمان آن فرا رسیده که همه چیز در کنار هم است و گوشه ای از جهان در آن واحد از گوشه ی دیگر جهان تاثیر می پذیرد .
در سال 2052 نزدیکترین همسایگان خود را خواهید یافت و در آن زمان من بار دیگر در میان شما خواهم بود و پیام هایی را که برای آن مقطع لازم است ، به شما ابلاغ خواهم کرد . این زمان برای همه ی بشریت بهترین زمان است . زیرا دریچه های زندگی نوین در برابر افق دید شما گشوده خواهند شد . همسایه های شما راهکارهای مناسبی را برای حفظ طبیعت و زندگیتان خواهند آموخت . قدرتهای دینی ، ملی ، سیاسی در هر نقطه ای از جهان موقعیت خویش را از دست خواهند داد و تنها اعتقاد راسخ به خداوند رایج خواهد بود و کسانی به عنوان امیران و رهبران ملتها بر مسند مسئولیت ( و نه قدرت ! ) خواهند نشست که در میان انسان ها شناخته شده و عزیز واقعی هستند و اینگونه رهبران از جان و دل به بشریت خدمت خواهند کرد .
در سال 2025 نیز تغییرات شگرفی در سیستم اجتماعی ساکنان آسیایی پدید خواهد آمد . به دلیل شرایط آب و هوایی و رژیم غذایی تعداد زنان بر مردان فزونی یافته و آشفتگی در جوامع پدید خواهد آمد . روابط سالم از میان رفته و بیماری هایی را که  آنها را فراموش نموده اید  ، بار دیگر  در میان انسان ها ی آسیایی خواهید دید . پیوسته حکومتهای متنوعی بر سر کار خواهند آمد و چند صباحی به حیات خود ادامه داده و سقوط خواهند کرد . مرزهای جغرافیایی آنها به هم خواهد خورد و در اثر اتحاد برخی از کشورها با قدرتهای دیگر ، انتظام مقطعی حاکم خواهد گشت .

پایان کتاب پایان عمر



Share/Bookmark

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر دوستان عزیز
در لینک زیر کتابهای بی نهایت مفیدی هستند که میتوانید دانلود کنید و با خوندن اونها نکات و چیزهای بسیار جالب و مفیدی در مورد برترین حقایق هستی کشف کنید
این هم لینک دانلود کتاب

https://docs.google.com/folder/d/0B9gd7WhaQ5jpNlVqbl9uWWN2UFk/edit?pli=1

در پناه عشق باشید