۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

پرسش و پاسخ با کریون - 2


Share/Bookmark
 
سوال : کریون عزیز ، من تا قبل از سال 2000 سه کتاب اول شما را به زبان ترکی مطالعه کردم . و می‌خواهم که کارمای خود را پاک کنم . اما سپس زندگی من بیشتر و بیشتر دچار روزمرگی شد و احساس می‌کنم که بار کارمای من سنگین‌ و سنگین‌تر شده است . این بار کارما همچنان دارد سنگین‌تر می‌شود ! آیا کارمای من دارد بدتر و وخیم‌تر می‌‌شود ؟ من هنوز احساس می‌کنم که ماموریتی مخصوص در این زندگی دارم .
پاسخ کریون : دوست عزیز ، تو به راستی ماموریتی مخصوص داری . این ماموریت برای تو و برای بسیاری از انسان‌ها دیگری است که چنین احساسی را دارند . گوش کن : کارما را با سختی زندگی اشتباه نگیر . کارما نگاشته‌ای است که تو را در درس حقیقت و راستی و اشتیاق زندگی یاری می‌کند . هنگامی که تو کارمای خود را پاک کنی ، با خود این پیمان را بسته‌ای که تغییر کنی . تغییر اغلب به معنای از نو بنا نهادن شالوده‌های متعدد زندگی خود است و این همان بازسازی می‌باشد . آیا به راستی فکر می‌کردی که این امر آسان است ؟ ما بارها به شما گفته‌ایم که اکنون فرایند تغییر در حال شروع است و شما واقعاً در حال کوشش برای تغییر هستید . آیا اکنون متوجه می‌شوید که چرا ما این همه به این امر اهمیت قائل می‌شویم تا این عزم و اراده در شما شکل بگیرد ؟
اکنون شما بار خود را با هیچ چیز سنگین‌تر نمی‌کنید . در عوض دارید آن را پاک و کامل می‌کنید و این امر به طور بالقوه در سال 2003 تکمیل خواهد شد . این بدین معناست که کاری که شما دارید انجام می‌دهید ، یک شنای بیهوده در خلاف جهت جریان زندگی نیست ، این تنها نوسازی مستحکم چیزی است که "تو" نام دارد .
مقدس است انسانی که متوجه این نکته می‌شود . به راستی این امر به همان دلیل است که چرا شما این همه مورد عشق واقع شده‌اید ... زیرا شما همگی دارید در این مسیر از خود بردباری و تلاش نشان می‌دهید . این کمک بسیاری برای کالبد سیاره خواهد بود .  




سوال : کریون عزیز ، من در یک وبسایت مقاله‌ای را از Drunvalo Melchizedek در مورد ادغام قطبهای شمال و جنوب خواندم . او ادعا می‌کند که ما در شرف یک عصر یخ‌بندان جدید هستیم که به ویژه اروپا را در بر خواهد گرفت و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و شاید هم در دو سال آینده . این بدین معناست که زندگی در آلمان و شمال اروپا غیرممکن خواهد شد .
من کسی نیستم که سریع وحشت‌زده شوم ، اما می‌خواهم نظر کریون را نیز در این باره بدانم . من گمان نمی‌کنم که بعد از اینکه بسیاری از مشکلات را حل کرده‌ایم و در راه درستی گام نهاده‌ایم  ، چنین اتفاقی بیفتد .
پاسخ کریون : در این مورد قبلاً نیز گفته شده است . ما به شما گفتیم که گرمای کنونی زمین ممکن است که تنها به یک عصر یخبندان کوچک منجر شود ، اما همچنین به شما گفتیم که این پدیده چیزی نخواهد بود که برای بشر غیرقابل تحمل باشد و در واقع چنان به کندی رخ می‌دهد که شما خواهید توانست با آن سازگاری پیدا کنید .
ما مجدداً اظهار می‌داریم که شما چنین وضعیت اضطراری را در چند سال آینده نخواهید داشت . روح در شراکت و دوستی با شماست و ما به شما نیاز داریم که در حق انتخابی آزادانه ، برای ایجاد صلح بر روی زمین تمرکز کنیم و نه فقط برای تداوم بقاء بر روی زمین .




سوال : لطفاً فرایند انباشتگی کارمای منفی را توضیح دهید .
پاسخ کریون : چیزی به نام کارمای منفی وجود ندارد . بشر تمایل دارد که هر چیزی را قطب‌بندی کند و در یک جعبه قرار دهد که این جعبه به صورت فرایندی منفرد و خطی از مکانی به مکانی دیگر حمل می‌شود . اینگونه نیست .
تعریف کارما : به هر انرژی ناقص و ناکاملی کارما می‌گویند . این انرژی تمایل به رفع نقص و کامل شدن دارد و بدین منظور انسان را در مسیری معین ، زندگی در مکانی معین و ملاقات با اشخاصی معین سوق می‌دهد تا این نقص انرژی رفع شده و تکامل یابد . این روش در یک انرژی زمینی قدیمی‌تر به عنوان روشی برای انتقال انرژی ارتعاشی سیاره ، تولید و به کار گرفته می‌شد .
اگر شما کارمای خود را پاک کنید ، شما از انرژی قدیم رها شده و به جایی منتقل خواهید شد که در آن آزاد خواهید بود تا با روشنایی خود به سیاره کمک کنید . این حق انتخاب آزادانۀ شماست و با نیت شما به حرکت در خواهد آمد . با نیت روحی خالص ، به راستی به ویژگی جدیدی دست می‌یابید که در آن از کارمای زندگی‌های گذشته خبری نخواهد بود . بخشی از این فرایند دارد به این هوشمندی دست می‌یابد که معانی چند بُعدی (پتانسیل‌های) گذشته ، اکنون و آینده را در چیزی که "حال" نامیده می‌شود ، ادغام کند . این "حال" هیچ مکانی را همراه با "مجموعه دستورالعمل‌های کارمیک گذشته" ترک نمی‌کند .
این نوع سوالات برخاسته از کسانی است که تمایل به آنالیز خدا دارند . آنالیز خدا با تفکری تک رقمی حقیقتاً نابخردانه است .
زمان آن فرا رسیده است تا به درک همۀ این چیزها به عنوان "روشی که چیزها کار می‌کنند" برسیم . هنوز بسیاری از افراد برای انتقال به مکانی دیگر از ماشین‌ها استفاده می‌کنند و می‌خواهند که از مکانیزم تک‌تک اجزای آن آگاهی یابند ، بدون اینکه درکی کامل از موضوع داشته باشند. چنانچه آنان به این روش ادامه دهند ، کسی به جایی نخواهد رسید ! آنها ممکن است تا ابد در باتلاق این آزمایش فرو بروند و بسیاری نیز ممکن است هرگز متوجه این موضوع نشوند . هنوز کسانی وجود دارند که همیشه احساس می‌کنند هر چیزی برای حرکت کردن باید دارای عملکردی چهار بُعدی باشد  . در صورتی که قادر به درک آن نباشند ، این موضوع باعث وحشت آنها می‌شود . این ترس آنها را در همۀ زندگی‌هایشان تنها در یک مکان باقی نگاه می‌دارد .
زمان آن رسیده است که به این اصل برسیم که مکانیزم‌های خدا زیبا ، عرفانی و همواره در نزد شما می‌باشند . شما هرگز تنها نیستید و هرگز نباید از اینکه خدا بر همه چیز آگاه است ، متعجب شوید . خدا از همه چیز آگاه می‌باشد و سیستم ، سرشار از عشق و فرزانگی است .




سوال : کریون عزیز ، هیچ کس تاکنون قادر به پاسخگویی به سوال من نبوده است . این سوالی است که برای مدتهای مدیدی مرا گیج و رنجور کرده است . در صورتی که بتوانید برای آن پاسخی قابل درک بدهید ، نهایت قدردانی را از شما خواهم داشت . ما اصلاً برای چه در اینجا هستیم ؟  چرا بین ما و جایی که از آن آمده‌ایم را پردۀ فراموشی فرا گرفته است ؟ چرا اصلاً باید این اتفاقات بیفتند ؟
پاسخ : دوست عزیز ، این سوال بارها پرسیده شده است و در طی سالهای گذشته بارها نیز به آن پاسخ داده شده است . شما از معنای زندگی پرسیدید ! به هر حال این یکی از بیشترین سوالات است و همچنین یکی از محترم ترین آنها می‌باشد . ما هرگز از پاسخ دادن به این سوال خسته نشده‌ایم .
لحظه‌ای بیندیشید . اگر به راستی شما ابدی و بخشی از خدا باشید و از روی میل به اینجا آمده باشید ، آنگاه یک چیز مخفی وجود خواهد داشت . گذشته از اینها ، چرا شما این چنین تمایلی داشتید ؟ چرا حق انتخاب آزاد وجود دارد ؟ چرا بشر در رنج و نزاع به سر می‌برد ؟ 
اجازه دهید این را از شما بپرسم : آیا قادرید چیزی را تصور کنید که خدا/روح نتواند آن را تکمیل کند ؟ در ابتدا ممکن است بگویید : "نه" . خدا قادر است که هر کاری را انجام دهد . در حقیقت جواب این است : خدا پیشقدر دار (biased) است ! خدا پیشقدر دار عشق است .
آیا هرگز این اصطلاح را شنیده‌اید "تنها سیاره با حق انتخاب آزاد" ؟ آیا از معنی آن شگفت‌زده شده‌اید ؟ آیا این بدین معناست که سایر سیارات صاحب حیات ، حق انتخاب ندارند ؟ البته که نه ! معنای آن این است که این تنها موردی است که می‌تواند سطح ارتعاشی خودش را انتخاب کند . آنها تنها موردی هستند که قادرند با (1) شناخت منبع روحی و (2) استفاده از آن ، هستی و حقیقت زمین را تغییر دهند .  زمین تنها سیاره‌ای است که توسط مخلوقات الهی مسکونی شده است .
ما پیش از این ، اطلاعات زیادی را در این مورد داده‌ایم . می‌توانید آنها را پیدا کنید . این اطلاعات توضیح می‌دهند که دلیل آمد و رفت ETها (ET در واقع نام یک موجود فضایی دوست داشتنی در فیلمی به همین نام و با کارگردانی استیون اسپیلبرگ می‌باشد و در اینجا منظور کریون از ET ، موجودات فضایی می‌باشد- مترجم) چیست و چرا کار دیگری انجام نمی‌دهند (مانند به زمین نشستن و نشان دادن خودشان) . این اطلاعات همچنین توضیح می‌دهند که چرا ETها خواهان دوستی با شما می‌باشند (به صورت بیولوژیکی و نه روحی) . آنها سعی دارند تا از خود برتر شما کپی برداری کنند ! (که نمی‌توانند) . آنها قدرت افسانه‌ای و باورنکردنی شما را احساس می‌کنند ، در حالی که خود شما آن را احساس نمی‌کنید ! (جنبۀ طنزآمیز کائنات در مورد دوگانگی شما) . توضیح دهید که چرا شما تنها یک خورشید دارید (اغلب سیاره‌های صاحب حیات ، سیستم خورشیدی دوتایی دارند) . هنگامی که دو خورشید وجود داشته باشد ، تفاوت در میزان پیشرفت زندگی چشمگیر خواهد بود و بیشتر پتانسیل‌های سیاره در "منطقه حیاتی" می‌باشد . شما تنها یک خورشید دارید و این موضوع ، وضعیت شما را نسبت به هرگونه زندگی دیگری بسیار نامشخص‌تر و غیرقابل سکونت‌تر می‌سازد .
اگر مایلید ، نام آن را آزمایش بگذارید ، اما این آزمایش در رابطۀ با شما نمی‌باشد . این تنها آزمایش انرژی و ارتعاش می‌باشد . بنابراین اگر لازم می‌دانید که نامی بر روی آن بگذارید ، بگویید که شما در یک "تجربه" هستید و نه یک آزمایش . اینگونه بیشتر به حقیقت نزدیک است . شما آزمایش کننده‌های داوطلب در تجربۀ زمین هستید ، اما این موضوع هنگامی که می‌آیید و می‌روید و مجدداً می‌آیید و می‌روید ، کاملاً از شما مخفی نگاه داشته می‌شود . این موضوع همچنین به معنای اصلی "برابری مخلوق" می‌باشد . این به معنای این است که همۀ شما مخلوقات الهی هستید ، مخلوقاتی که توانایی‌های روحی یکسانی دارند . این چیزی است که شما با آنها انجام می‌دهید و حقیقت خود و سیاره را تغییر می‌دهید . در اینجا چیزهای قابل ملاحظۀ دیگری نیز وجود دارد : چرا بعد از تحمل یک زندگی آزمایشی توأم با رنج و اندوه ، ممکن است که انسان دوباره به زندگی آزمایشی دیگری بازگردد ؟ آیا می‌توانید دلیلش را بگویید ؟ من می‌توانم . هنگامی که شما در اینجا نیستید ، شما تصویر بزرگتر را مشاهده می‌کنید . هنگامی که شما در اینجا نیستید ، به سختی می‌توانید منتظر بمانید تا برای باری دیگر به اینجا بازگردید ... تا بتوانید این تجربه را ادامه دهید و به انجام این آزمایش انرژی کمک کنید .
پاسخ دهید : چرا به این زندگی بازگشتید ؟ بیشتر پیش‌بینی‌های زمینی به شما اعلام می‌کنند که آرماگدون دارد بوقوع می‌پیوندد تا دنیا به آخر برسد ، پس چرا شما این زمان خاص را برای بازگشت به زمین برگزیدید ؟ آیا فکر می‌کنید که این تصادفی بوده است ؟ (یا حتی بدتر از آن ... نوعی مجازات بوده است ؟) نه ! بعضی از شما در واقع انتظار چنین زمان خاصی را می‌کشیدید . چرا ؟ آیا فکر می‌کنید که خود شما این زمان را برای بازگشت و مرگ فجیع انتخاب کرده‌اید ؟ پاسخ نه می‌باشد . شما به سختی می‌توانستید برای بازگشت و ایجاد تغییر در همۀ اینها منتظر بمانید ! از طرف دیگر ، شما می‌دانستید که آیندۀ مقرر شده‌ای وجود ندارد . چیزهایی که توسط بهترین پیامبران و پیشگویان شما "نگاشته" شده‌اند ، تنها پتانسیل‌هایی از چیزی که براساس انرژِی این زمان ممکن است رخ دهند ، می‌باشند .
بنابراین شما باید درک کنید که یک "راز بزرگ" وجود دارد ... در این زمان این راز ، در سطح هوشیاری پنهان شده است . این در مورد دنیایی جدید و شروع انرژی از آن می‌باشد . جایی که انرژِی در آن مستقر خواهد شد ؟ هنگامی که آزمون و سنجش نهایی رخ داد ، نتیجه چه خواهد بود ؟
سنجش نهایی برای این زمان بود . این را همچنین تمام پیامبران شما گفته بودند . همۀ آنها زمان شما را "آخرالزمان" نامیده بودند . به هر حال شما فرایندها را تغییر داده‌اید و از مسیر پیشگویی‌های قدیمی خارج گشته‌اید . اکنون شما چیزی را ایجاد کرده‌اید که غیرمنتظره بود ، خارج از محدودۀ هرگونه پیشگویی که تاکنون ارائه شده است . این را به خودتان ثابت کنید ! بروید و پیش‌بینی‌ای که وضعیت کنونی شما را تشریح می‌کند ، پیدا کنید . شما نمی‌توانید . آیا پیشگویی‌های اعصار به وقوع پیوستند ؟ نه ، چنین نشد . این به دلیل تغییرات شبکه است و به این دلیل که اکنون شما در مکانی نشسته‌اید که آزمایش تمدید شده است .
چیزی که نهایتاً بر روی زمین رخ خواهد داد ، متأثر شدن زندگی از یک دنیای کاملاً جدید است . چیزی که اکنون شما دارید انجام می‌دهید برای ساکنان آن سوی دیگر که شما نام "پرده" را بر روی آن نهاده‌اید ، شناخته شده است .این علت تمام آموزش‌ها بوده است و اینکه چرا اکنون بسیاری دارای پیامی مشابه می‌باشند ... یک حالت رو به تعالی نهادن که شما را به ادامه دادن و یافتن راه‌حل‌هایی برای مسائل حل نشدۀ گذشته فرا می‌خواند ... و در واقع یک فراخوانی در جهت آشکارساختن الوهیت شما .
این موضوع همچنین دلیل سخن گفتن ما در مورد "بیگ‌بنگ" شما بود . آن یک تغییر ابعادی جهانی بود و هر چیزی ظاهراً از هیچ بوجود آمد ، و همۀ اینها در یک لحظه رخ داد . اما یک تاریخ باشکوه و عظیم در مورد چگونگی رخ دادن آن وجود دارد و اینکه شروع انرژی چگونه بود .
پیشقدر خدا عشق است . همانطور که شما به یک ارتعاش بالاتر سوق می‌یابید ، این بخش بسیار تسلی‌بخشِ پیشقدر دار ، دارد برای بسیاری از سلول‌های شما شنیدنی می‌شود .
به این دلیل است که ما عاشق شما هستیم .





Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: