۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

پرسش و پاسخ با کریون - 1


Share/Bookmark
 
سوال : کریون عزیز ، من با بخش بزرگی از وجود خود درگیر می‌باشم که اصلاً به وجود تو اعتقادی ندارد . من چگونه می‌توانم این مانع را از سر راه خود بردارم ؟ حقیقتاً چگونه می‌توانم با خود کامل و بی‌عیب و نقص خویش به هماهنگی و هارمونی برسم ؟ من احساس سردرگمی می‌کنم چرا که مطالعه در مورد اشتیاقِ به گذر از مانع مرا به وحشت می‌اندازد .
پاسخ کریون : دوست من ، تو هرگز مجبور نیستی که وجود مرا باور کنی . این جزیی از آموزش من نیست . در واقع درس من است که باور کنی که تو وجود داری ! آیا تو واقعاً جزیی از خدا هستی ؟ آیا واقعاً می‌توانی ماهیتی که تو را در بر گرفته است را تغییر دهی ؟ آیا چیزی که ما به شما در مورد ارتباطتان با کائنات گفته‌ایم ، صحیح است ؟
اینها سوالات عمیقی در مورد بشریت می‌باشند و نه در مورد موجودیت کریون . از اینرو از خودتان در مورد خودتان بپرسید . آن چیزی که شما هسته و اصل هر چیزی می‌نامید ، چیست ؟ این در مورد غلبه بر دوگانگی می‌باشد ... شما این نام را بر روی آن گذاشته‌اید : قسمتی از وجود ، که شما را در مورد توانایی رسیدن به هماهنگی و هارمونی با خودتان به تردید می‌اندازد .
مقدس است انسانی که هنگام شروع خودشناسی ، پاسخ ماهیت بسیاری از سوالات خداشناسی ، بر او آشکار می‌شوند . این مطالعه‌ای ژرف است و تنها با نیتی خالص شروع می‌شود . "خدایا ، لطفاً به من بگو که نیاز به دانستن چه چیزی دارم ؟" این محترمانه‌ترین و ارزشمندترین سوال زندگی است .




سوال : در یکی از کتابهای کریون خواندم که کار کریون در سال 2002 به اتمام می‌رسد . کریون ممکن است که ما را ترک کند ، اما دیگرانی خواهند بود که برای کمک باقی می‌مانند . آیا این مطلب هنوز هم صادق است ؟ (این سوالی است که برای من نیز پیش آمده بود ، چرا که در کتاب اول "پایان عمر" اشاره شده بود که کریون در سال 2002 زمین را ترک خواهد کرد ، اما با اینحال اکنون که سال 2010 می‌باشد ، هنوز هم در زمین به سر می‌برد – مترجم )
پاسخ کریون : در سال 1989 به شما گفتیم که ما همیشه در اینجا بوده‌ایم . از اینرو آنانی که فکر می‌کردند ما در سال 1989 آمده‌ایم ، بایستی توجیه شوند . چگونه ممکن است که ما در سال 1989 به اینجا آمده باشیم در حالی که همواره در اینجا بوده‌ایم ؟ جواب : گروه تغییر شبکه در سال 1989 به اینجا آمد و در سال 2002 اینجا را ترک خواهد کرد . هنگامی که وضعیت روحی شبکه در سال 2002 تکمیل شد ، ما همچنان در سال 2003 مشغول به دیگر کارهای کریونی خود خواهیم بود .


 
سوال : کریون عزیز ، قلب من به طرز شگفتی توسط پیام‌ها و کتابهای شما تغییر کرده است . من هرگز با ادیان سازمان‌یافته احساس همدلی نکرده‌ام ، اگر چه همواره به خدا معتقد بوده‌ام . بارها به خاطر چیزهایی که در مورد خدا می‌اندیشیدم ، گیج و مبهوت شده‌ام ، اما همواره به یک خالق الهی باور داشته‌ام . من خوانده بودم که چیزی که ما بر روی این سیاره انجام می‌دهیم ، تعیین کنندۀ انرژی کائنات است . و این سوال برای من پیش آمد : از آنجایی که ما ابدی هستیم ، آیا این عمل را در دیگر دنیاها نیز انجام داده‌ایم ؟ آیا باز هم آن را انجام خواهیم داد ؟ آیا این امر همواره هدف کلی ما خواهد بود ؟ آیا کسانی دیگر در مکانی دیگر وجود دارند که وظیفه‌ای متفاوت با ما داشته باشند ؟ و اینکه هدف همۀ اینها چیست ؟ اصلاً چرا ما این کارها را می‌کنیم ؟ چرا به صورت طبیعی ، آنچه که طبیعت جاودانگی ماست ، نیستیم ؟
پاسخ کریون : اوه ... من . فرزانگی و شهود بشر دارد شروع به گشودن پرده می‌کند ! بله ، شما قبلاً نیز این را انجام داده‌اید . بسیار از شما در روندی پایدار هستید که مردم را به سوی سطحی حساس سوق می‌دهید و همۀ آنها نیز این کار را قبلاً انجام داده‌اند . احتمالاً ممکن است شما آغاز به یک درک نهایی کرده باشید ؟ این چیزی است که شما انجام داده‌اید ! این ویژگی شماست . این همچنین "کار دشوار"ی است که ما از آن ، در مورد آنچه که انجام می‌دهید ، گفته‌ایم و رنگهای شما بیانگر این امر می‌باشد .
هدف ، فراتر از درک بشری می‌باشد ، اما این یکی از بزرگترین چیزهایی است که در قلمروی که آن را خدا می‌نامید ، وجود دارد . این مربوط به کمال و یکپارچگی خلقت می‌باشد . این در مورد ، زندگی به صورت کلی و در مورد عشق به خدا می‌باشد .
بنابراین ... فقط راه اعتماد را در پیش گیرید و به جستجوی الوهیت خود بر آیید . در هر گام ، یقین بدانید که در کمال و یکپارچگی به سر می‌برید . بگذارید هر چیزی که انجام می‌دهید "برای روح شما نیکو باشد" ، این بدین معناست که شما با اعتماد به نیت و قصد خود کاملاً در آرامش به سر می‌برید .
هستۀ اصلی تمام آموزش‌های ادیان در این سیاره بر این مبنا بنا نهاده شده است که تصویر بزرگتری وجود دارد . آنها به شما می‌گویند که شما ابدی و جاودانه هستید ... فراتر از مرگ بشری ... و بعضی چیزهایی که تا هنگام بودن شما در اینجا ناشناخته خواهند ماند . سپس آنها به شما خواهند گفت که چشمان خود را به روی خدا باز نگاه دارید . این پیام من است .


 
سوال : کریون عزیز ، دنیای ما آغشته از درد و رنج‌های مشقت‌بار است و حتی در درسهای‌مان نیز روش آسیب رسانیدن به یکدیگر آموخته می‌شود . این مسئله چگونه توجیه‌پذیر است ؟ احساس خدا/منبع در این مورد چیست ؟ چرا اجازۀ چنین چیزی داده می‌شود ؟
پاسخ کریون : عزیز من ، نخست اینکه خدا مسئول این دنیا نیست . شما مسئولید . به زودی این موضوع بهتر آشکار خواهد شد . بنابراین ، هیچ اجازه‌ای برای هیچ چیزی وجود ندارد . انرژی زمین چیزی است که شما با حق انتخاب آزاد آن را ایجاد می‌کنید .
حال ... همۀ تلاش من در این لحظه برای توضیح این مسئله خواهد بود . شما در یک دوگانگی زندگی می‌کنید که به سبب آن برای بالا بردن هر نوع انرژی‌ای که مایل باشید ، آزاد هستید ، بدون اینکه مداخله و مانعی از بیرون وجود داشته باشد . این به دلیل چیزی است که آزمایش نامیده می‌شود . این مسئله بارها برای شما گفته شده است که :
دلیل رفتار پر از رنج و درد این است که شما انرژی سطح پایین‌تر خلقت را برای خود برگزیده‌اید . این حالتی است که در فرایند تغییر بزرگ دارد عوض می‌شود . پیشگویی جنگ آرماگدون در آینده رخ نخواهد داد و همچنین بسیاری از چیزهایی که برای آینده تصور شده است نیز روی نخواهند داد ! شما آینده را تغییر داده‌اید و دارید به سمت یک سطح انرژی بالاتر و به سمت یک هدف ارزشمند در جهت ایجاد صلح بر روی زمین ارتقاء پیدا می‌کنید . همۀ آموزش‌های ما این را می‌گویند که : نظاره‌گر تغییر باشید ! برای نگهداری از این نور به خود واهمه راه ندهید و زمین خود را حفظ کنید .
ما به شما گفته بودیم که آب و هوا ممکن است تغییر کند و چنین نیز شد . ما همچنین در مورد طوفان‌های سهمگین ، واریانس‌های مغناطیسی و زمین‌لرزه‌ها اخطار داده بودیم . هم اکنون همۀ اینها اتفاق افتاده‌اند . اینها عذاب الهی نبودند ، اما ترجیحاً حرکتی از جانب گایا به دلیل تغییرات ارتعاشی شما بودند .
بنابراین ، مجدداً از روی وظیفه به شما خواهیم گفت که این چیزی است که شما مسبب آن می‌باشید و اکنون در حال متعادل کردن آن ، رفع عیب چیزهایی که به طور آشکار نامناسب هستند و بیرون آوردن چیزهایی که در آستین دارید ، می‌باشید ! همانطور که ما داریم این فرایند را مشاهده می‌کنیم ، تاریخ معاصر شما نشان می‌دهد که این حرکت روند خوبی را در پیش دارد . اینجا اخبار بسیار خوبی وجود دارد ، اما شما آن را در رسانه‌های خود مشاهده نخواهید کرد .
ناامید نباشید . شما به طور گسترده‌ای در حال تغییر چیزها می‌باشید . آگاه باشید که این فرایند ممکن است در طی چندین نسل تکمیل شود ، اما شما جزو پیشروان این حرکت هستید و در حال حاضر مشغول به ایجاد یک تفاوت می‌باشید .


 

سوال : کریون عزیز ! آیا تشریفات خاص و مفیدی برای کسی که به تازگی در گذشته است ، وجود دارد ؟ شما قبلاً گفته بودید که سه روز طول می‌کشد تا روح زمین را ترک کند . ما در این سه روز برای مرده چکار می‌توانیم بکنیم ؟
پاسخ کریون : این ایده را که روح در تاریکی به سر می‌برد و به دعاها و نمازهای شما نیاز دارد ، را رها کنید . آنها به چنین چیزی نیاز ندارند . هنگامی که آنها شما را ترک می‌کنند ، در یک مسیر معمولی انتقال انرژیکی قرار می‌گیرند . به اعتقاد من ، آنها سرگرم فرایند انتقال خود هستند و ممکن نیست که از کارهایی که برای آنها انجام می‌دهید ، مطلع شوند ! یک سفر سه روزه به اندازۀ یک سفر انرژیکی طولانی نیست . در حالت چند بُعدی ، آنها در حال انتقال از سطح 4 بُعدی و بازگشت مجدد به حالت طبیعی خود می‌باشند . این بازگشت بسیار شگفت‌انگیز است ، چرا که بازگشتی به خودِ خدایی می‌باشد .
چیزهای بسیار بهتری برای انجام دادن در حق کسی که درگذشته است ، وجود دارد . با خاطراتی که از او دارید ، مجلس گرامیداشتی به مناسبت زندگی او برگذار کنید ! این تشریفاتی برای سوگواران خواهد بود و نه درگذشتگان . اوضاع درگذشتگان خوب است .


 

سوال : کریون عزیز ! من گزارشی را در مورد تسونامی که به سرعت گرداگرد زمین را در نوردید ، خواندم . آیا این پدیده کمکی برای بالا بردن سطح ارتعاشی مردم می‌کند ؟
پاسخ کریون : بله


 

سوال : سلام کریون . من هر شب تو را در آغوش می‌کشم ، آیا آغوش‌های من به تو می‌رسد ؟
پاسخ کریون : بله هر شب (لبخند کریون) . آیا تو نیز مال مرا دریافت می‌کنی ؟


 

سوال : سلام ، من یکی از کاربران این سایت از ایران هستم . می‌خواهم از کریون در مورد کتابهای مقدس و به‌ویژه قرآن بپرسم . آیا هر چیزی که ما بدان نیاز داریم در قرآن وجود دارد ؟
پاسخ : نه ، هیچ کتاب مقدسی بر روی زمین چنین ویژگی ندارد . قرآن شما یک کتاب روحی زیباست و بسیاری از خوانندگان این را می‌دانند . ایمان شما مرا به هیجان می‌آورد و این احساس عشق به خداست که متناسب با فرهنگ شما می‌باشد . هر کس که واقعاً آن را امتحان کرده باشد ، هدف و مقصودی که توسط خدا به پیامبر عرضه شده است را متوجه می‌شود . قرآن برای متحد کردن مردم سرزمین پیامبر و ارائۀ همان خدایی که یهود بدان قائل بودند ، آورده شد . این روح واحد ، اساس کتاب مقدس شماست . فرشته‌ای که با پیامبر شما دیدار کرده بود ، همان فرشته‌ای است که بارها با ابراهیم دیدار کرده بود .
در همۀ دکترین‌های دینی زمین ، نکتۀ فراموش شده این است که انسان موجودی صاحب اختیار به عنوان جزیی از خدا و نه بخشی جدای از خدا می‌باشد . بعضی از این دکترین‌های تاریخی کامل نیستند و دگرگون شده‌اند . در برابر همۀ این کتابهای روحی تاریخی محتاط باشید ، چرا که در آنها بسیار اضافه و زاید بر چیزی که به شما ارائه شده است ، وجود دارد . هنگام مطالعۀ آنها از شهود خود استفاده کنید و نانوشته‌ها و جاهای خالی آنها را با ابزاری که از الوهیت خویش در اختیار دارید ، پر کنید .
تحقیق کنید . آیا این کتاب یکتایی را هویدا می‌کند یا انفصال را ؟ الوهیت شما متعلق به خدا و متعلق به مردم نیز می‌باشد . دستورالعمل‌های روحی همواره در مورد یگانگی و وحدت می‌باشند و اساس قرآن در مورد چیزهای زیادی است .





Share/Bookmark

۲ نظر:

ناشناس گفت...

پاسخ کریون به سوال آخری که کاربری از ایران ازش پرسیده جالبه و چندتا نکته داره :
1- کتاب مقدس مسلمانان (قرآن) برای متحد کردن مردم سرزمین عربستان در آن زمان بوده.
2- در برابر همه کتابهای روحی (کتب مقدس دینی) محتاط باشید و همه مطالب آنرا قبول نکنید چون این کتابها دچار اضافه و زاید (تحریف) در مطالب آن شده اند(بدون شک قرآن هم همین گونه است و مطالب بی ربط و تحریف در آن زیاد است).
3- همه ادیان فراموش کردن که انسان موجودی است صاحب اختیار و جزیی از خدا و نه بخشی جدا از خدا ،
اگرچه برخی ادیان به ظاهر میگن انسان اختیار دارد اما در واقعیت اینگونه نیستند.

ناشناس گفت...

من عاشق این مقاله پیشگویی های کرایون هستم و هرشب قبل از خواب با شوق میخونمش
جالب اینجاست که خط به خطش داره اتفاق میوفته و من به ایندیگو ها استارسید های کشورم افتخار میکنم و خیلی خوش حالم که وسط این انقلاب کبیر زن زندگی آزادی ایران هستم همگی در عشق و نور باشید🕊️🤍✌️