۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

جزییاتی در مورد تغییر


Share/Bookmark


جزییاتی در مورد تغییر
پیامی از کریون – مدیوم : لی کارول
یکشنبه 23 مارس 2009 – مسکو ، روسیه

یادداشتی از لی کارول (مدیوم) : این متن پیام کریون از مسکو است که بسیار شبیه به پیامی است که تنها چند هفته بعد کریون در آریزونا داده است . هر دوی این پیامها در این متن آورده شده است . این متن در مورد تغییر می‌باشد . پیامی که در سدونا (شهری در ایالت آریزونا) داده شده است در مورد کوانتومی شدن می‌باشد . در هر یک از این دو پیام تفاوتهای جزیی و جدیدی است . اگر آنها را چند بار بخوانید متوجه خواهید شد که این پیامها عمیق‌ترین چیزهایی هستند که کریون برای ما گفته است .
 

عزیزان درود . من کریون از خدمت مغناطیسی هستم . انرژی مطبوعی در این مکان موجود می‌باشد . بعضی می‌پرسند ؟ "کریون ! آیا تو از مکانی که در آن هستی آگاهی ؟" اوه بله ، من در مکانی هستم که در حال حاضر دارم با ذهن‌ها و چهره‌های شما بدرود می‌گویم . بعضی احساس می‌کنند که دیگر مرا نخواهند دید (اشاره به آخرین سمینار کریون در مسکو) . در هر حال آنها حقیقت را نمی‌دانند . آنها مایل هستند تا از طریق مدیوم من با من ارتباط برقرار کنند ، در حالی که آگاه نیستند که من همواره همراه با تک تک آنها هستم . من موجودی مستقل نیستم که مورد پرستش قرار بگیرم . من یک انرژی از مبدأ هستم . من از ابتدا با شما بوده‌ام ، از نخستین تنفسی که کشیده‌اید و تا آخرین نفس نیز با شما خواهم بود . تا هنگامی که بر روی زمین هستید ، به خدا متصل می‌باشید . امروز آموزش‌هایی وجود دارد ، اما آموزش حقیقی در این پرسش است : تا به چه عظمتی آیا قادر به گشودن قلب‌های خویش می‌باشید ؟ تا چه میزان قدرت دریافت دارید ؟ آیا می‌توانید اینجا را ترک کنید در حالی که متفاوت شده‌اید ؟
تغییر بزرگی در راه است . دیروز از آن سخن گفتیم و بر روی قسمت هوشیاری متمرکز شدیم . ما از این گفتیم که آیا تغییر برای همه است یا برای عدۀ معدودی ؟ ما از حق انتخاب بشری سخن گفتیم . ما به طور استعاره‌ای از انتقال از زمستان روحی به تابستان روحی گفتیم و از این گفتیم که تغییر در هر مکانی رخ می‌دهد . ما همچنین به شما گفتیم که ای موجوداتی بشری ! در را بگشایید و بیرون بروید . این استعاره بدین معنی است که انسان‌ها می‌توانند بپذیرند یا نپذیرند و بدین معنی که بشریت می‌تواند آن را ببیند یا نبیند . آیا این بدیهی‌تر از چیزی است که من می‌خواهم برای شما بگویم ؟
ما در این 20 سال به بعضی چیزها اشاره کرده‌ایم . DNA در حال تغییر است . من قصد دارم تا مجدداً بر روی این موضوع متمرکز گردم و این دلیل بودن من در اینجاست . DNA دارد به روشی اسرارآمیز تغییر می‌کند تا فرایندهایی را در بدن بشر فعال سازد که حتی از وجود آنها آگاهی نداشته‌اید . به هر حال این فرایندها فعال نخواهند شد مگر اینکه هوشیاری دخیل شده‌ای آن را به انجام برساند .
بیولوژی بشر
من باید در مورد بیولوژی صحبت کنم . من نمی‌خواهم زیاد پیچیده شود ، اما باید برای آنانی که کاملاً متوجه نشده‌اند ، توضیح دهم . یکی از پیچیده‌ترین تغییرات این انرژی جدید در شیمی وجود شما رخ می‌دهد . این یک تغییر واقعی است . DNA شما پیچیده است . DNA سه میلیارد قسمت دارد که تنها کمتر از 5 درصد آن مسئول ساختن ده‌ها هزار ژنی هستند که در بدن وجود دارد . 90 درصد دیگر DNA شما کاملاً کوانتومی است . اما چنانچه دیروز گفتیم اینها ساختارهای کوانتومی هستند که بر حسب درصد کمتری به صورت سه بُعدی از آنها گفته شده است . از اینرو شیمی سه بُعدی در DNA شما قصد تغییر کردن ندارد ، اما در آینده با آن چه خواهید توانست بکنید ؟  به این بیندیشید که تنها کمتر از ده درصد DNA ، تولید ژن‌ها را برعهده دارد و باقی 90 درصد آن به عنوان دستورالعملهایی برای آن ده درصد عمل می‌کنند و این دستورالعمل‌ها هستند که دارند تغییر می‌کنند .
این عمل توسط مغناطیسها انجام شده‌است ، یکی از نیرومندترین و دینامیکی‌ترین نیروها برای تغییر زندگی بر روی سیارۀ شما . به این موضوع حتی در نخستین کتاب از پیامهای کریون نیز اشاره شده بود (منظور کتاب پایان عمر می‌باشد که به فارسی نیز ترجمه شده است و می‌توانید از طریق این آدرس ، به لینکهای دانلود آن دسترسی پیدا کنید : (http://kryon.blogfa.com/post-9.aspx  ) . این موضوع توسط دکتر Dr.Todd Ovokaitys نیز مورد تأیید قرار گرفته است . با مطالعۀ رزونانس‌های مغناطیسی در آثار کریون او معترف گشته بود که من چیزی را شرح می‌دادم که توسط او کشف گردیده بود . شما شنیده‌اید که من مستر مغناطیسی هستم . احتمالا فکر می‌کردید که قرار است عملی بر روی شبکه سیاره انجام شود ؟ نه حقیقتاً . قرار است عملی بر روی DNA واقع شود که همچنین با نیروی مغناطیسی و نیروی حیات بر روی زمین می‌باشد .
هنگامی که شما تعدادی از رزونانس‌های مغناطیسی قسمتهای کوانتومی DNA را بازآرایی می‌کنید ، شما استعداد و پتانسیل نهایی را فعال می‌کنید . "کلمات بزرگ ، کریون ! این چه معنایی می‌دهد ؟" من قصد دارم بعضی از توضیحات تکنیکی را برای جلسات علمی نگه دارم و این یک نشست علمی نیست . من قصد دارم تا به شما بعضی از اطلاعات که غیرقابل باور به نظر می‌رسند را ارائه دهم : جسم بشری شما بی‌نقص است و به انرژی سیاره وابسته است . این ارتعاش جدید شروع به تغییر شیمی واقعی ساختار سلولی به سبب دستورالعمل‌های کوانتومی کرده است . آیا هیچ وقت دربارۀ سلولهای خود شگفت‌زده شده‌اید ؟ آیا هرگز به ذهن شما خطور کرده است که شاید آنها به خوبی کار نمی‌کنند ؟ در یک مقیاس یک به ده از چیزی که بشر شایستگی و قابلیت آن را دارد ، در زمان حال شما در سطح سه می‌باشید . اکنون شما آمادگی آن را دارید تا به سطح شش برسید .
به این گوش دهید . شایستگی و قابلیت بدن بسیار است ، اما خیلی خوب کار نمی‌کند . سیستم ایمنی شما بسیار زیاد به بیماری اجازۀ بروز می‌دهد . سیستم ایمنی بدن توسط ویروسهای زیادی فریب می‌خورد و حقیقتاً خوب کار نمی‌کند . آیا این هیچ شباهتی به یک طرح الهی می‌دهد ؟ آیا هرگز نشسته‌اید و گفته‌اید "چه کسی این را طراحی کرده است ؟ ویروسهایی که اغلب بر روی سیاره پدیدار می‌شوند ظاهراً در طول یک شب به سرعت گسترش پیدا می‌کنند و بدن حتی نمی‌تواند آنها را شناسایی کند . این دیگر چجور سیستم ایمنی است ؟"
آیا یک سیستم ایمنی را می‌پسندید که بتواند اغلب چیزهایی را که وارد بدن می‌شوند را بلوکه کند و توسط ویروس‌هایی که زندگی را به خطر می‌اندازند ، فریب داده نشود و به آنها اجازۀ تکثیر ندهد ؟ آیا می‌دانستید که این قابلیت در توانایی‌های DNA شما موجود است ؟ میزان فعال بودن DNA کوانتومی شما در سطح 30 درصد است . با افزایش خلوص نیت و اراده ، بشر این قدرت را پیدا می‌کند که این میزان را افزایش داده و کارایی سیستم ایمنی بدن خود را افزایش دهد . در این صورت قادر خواهید بود که به راحتی در معرض ویروسها و آنفلوانزا قرار گیرید ولی به آنها دچار نشوید . افرادی با این قابلیت ، متفاوت با دیگران به نظر می‌رسند . چنین به نظر می‌رسد که این افراد نوعی محافظ مغناطیسی دارند . این افراد در فرایند تغییر شرکت دارند و این موضوع تکامل بشر نامیده می‌شود .
این افراد با اراده‌ای که دارند ، انرژی خود را فرا می‌خوانند . آیا می‌دانستید که بدن شما به نحوی ساخته شده است که هرگز نباید سرطان در آن امکان‌پذیر شود ؟ سرطان یکی از بزرگترین قاتلان انسان است ! فرایندی در ساختارسلولی وجود دارد که خود عیب‌یابی نامیده می‌شود و نام علمی آن  apoptosis می‌باشد ، اما به نظر می‌رسد که خیلی خوب کار نمی‌کند . این به دلیل همان کار کردن DNA کوانتومی در سطح 30 درصد می‌باشد . آیا تا به حال به این اندیشیده‌اید که سرطان می‌تواند در بدن گسترش یابد بی‌اینکه ، بدن از آن آگاه شود  ؟ چه می‌شود که کارایی سیستم ایمنی بدن دو برابر شود ؟ شما این توانایی را دارید که DNA و دستورالعمل‌های آن به شیمی بدن را ارتقاء ببخشید . پتانسیلی برای رسیدن به این سطح تا قبل از سال 2025 وجود دارد . شما انسانهایی را خواهید دید که قادرند خودشان سیستم ایمنی بدنشان را ارتقاء بدهند . "این باورنکردنی است." خب ، اگر فکر می‌کنید که باورنکردنی است ، پس مطلب بعدی شما را شوکه خواهد کرد .
آیا راجع به این موضوع فکر کرده‌اید ؟ چیزهایی در حال رخ دادن برای شماست که انتظارش را ندارید : انسان این توانایی را دارد که اعضای قطع شدۀ او دوباره رشد کند . به نظر می‌رسد که این امر توسط افزایش فعل و انفعالات شیمیایی بدن توسط دارو امکان‌پذیر باشد ، اما این امر از طریق اصلاح DNA امکان‌پذیر می‌باشد . من دارم شما را از پتانسیل‌های بیولوژیکی فرایند تغییری که اکنون وجود دارد ، مطلع می‌سازم . اینها تغییرات حقیقتی هستند که می‌توانید مشاهده کنید و هنگامی که شما بعداً شروع به انجام این چیزها بکنید امشب را به خاطر خواهید آورد . علم می‌خواهد که همۀ قله‌های موفقیت را فتح کند و آن هم بدون حضور هوشیاری بشری . آنچه را که در اینجا گفته شد به خاطر بسپارید . اوه ، هنوز مطالب بسیار بیشتری در پیش است ، بسیار بیشتر .
تلومر
آیا مایلید که کرومزومها را جفت کنید بدون اینکه تلومرها  (در انتهاي كروموزوم ‌ها يك توالي طولاني از بازهاي مشخصي وجود دارد كه اين توالي تلومر نام دارد. تلومر باعث مي‌شود كه كروموزوم و ژن‌ها از آسيب‌هاي سلولي در امان باشند. همچنين تلومر هنگام تقسيم سلول در تقسيم كروموزوم ‌ها نقش دارد. تحقيقات نشان داده است سلول‌هاي بنيادي وقتي تخصصي مي‌شوند و بافت‌هاي مختلف را مي‌سازند، دچار تغييرات زيادي مي‌شوند كه يكي از اين تغييرات از دست دادن آنزيم توليدكننده تلومر(Telomerase )است. وقتي اين آنزيم وجود نداشته باشد در هر تقسيم سلول تلومر كوتاه‌تر مي‌شود. كوتاه‌تر شدن تلومر به معني آسيب‌پذيرتر شدنDNA است. با هر تقسيم سلولي تلومر كوتاه‌تر مي‌شود و سلول كمي آسيب مي‌بيند. در هر تقسيم سلول دچار مشكلات بيشتر و سرانجام پيري و مرگ مي‌شود. - مترجم)  کوتاه شوند ؟ بگذارید شرح دهم . آیا می‌خواهید که سریع پیر نشوید ؟ پیری حاصل یک طرح عملکرد سیستم عملیاتی 30 درصدی DNA می‌باشد . آیا تا حالا شنیده‌اید که باستانیان عمر بسیار بسیار طولانی داشته‌اند ؟ آیا فکر می‌کنید این موضوع اشتباهی است که در کتابهای دینی نگاشته شده است ؟ "آنها نمی‌توانستند چنین طول عمری داشته باشند ." این مربوط به قبل از روی دادن ارتعاشاتی می‌شود که بر روی سیارۀ شما رخ دادند و DNA شما را تا سطح 30 درصد تنزل دادند .
انرژی جدید اینجاست
بیایید از سیستم انرژی جدید بر روی سیاره سخن بگوییم .
"کریون ! اگر دریچۀ قلب یک مرد یا یک زن آسیب دیده باشد ،ِ چرا بدن آن را ترمیم نمی‌کند ؟" چه سؤال به جایی ؟ آیا تا به حال راجع به آن اندیشیده‌اید ؟ شما همواره دارید بدنتان را بازپروری می‌کنید . شما در طول زندگی خود بارها بزرگترین عضو بدنتان را از نو می‌سازید (پوست) . پس چرا نمی‌توانید همین عمل را با دریچۀ قلبتان انجام دهید ؟ چه اشتباهی رخ داده است که بدنتان این کار را بلد نیست ؟ دلیلش این است که بدن شما در سطح 30 درصد عمل می‌کند .
"کریون ! داری از معجزه حرف می‌زنی ؟" نه اینگونه نیست . من تنها دارم از چیزی می‌گویم که بدن انسان باید طبیعتاً قادر به انجام آن باشد . هنگامی که این چیزها رخ دهد و خود آن را مشاهده کردید ، به یاد آورید که نخستین بار در اینجا از آن آگاه شده‌اید و آن هم در یک ملاقات روحی و نه در ملاقاتی علمی .
بیدار کردن کودک درون
پتانسیلی در بیدار کردن یک انرژی بسیار مهم وجود دارد که بخشی از فرایند تغییر را تشکیل می‌دهد . شما نیاز دارید که این را بدانید : بسیاری در مورد این انرژی که در خواب به سر می‌برد ، سخن گفته‌اند . کسانی هستند که با این انرژی کار می‌کنند اما تنها در سطح همان 30 درصد که در این سطح بدن انسان قادر به رشدو توسعۀ آن نمی‌باشد ، اما در سطح 60 درصد توانایی این کار را پیدا می‌کنید . آیا هرگز عبارت کودک درون به گوشتان خورده است ؟ شما در واقع قادر به تعریف این انرژی نمی‌باشید ، اما اجازه دهید که احساس آن را به شما ارائه کنم . زمانی همۀ شما کودک بودید و بسیاری از شما زندگی بچه‌گانۀ نرمالی را داشتید . به زمانی بازگردید که شما شش و شاید پنج ساله بودید . اجازه دهید سؤالی از شما بپرسم  : آن زمان چه احساسی داشت ؟ چه چیزی مایۀ دل‌نگرانی شما بود ؟ جنبۀ دارماتیک زندگی شما چه بود ؟ هیچ چیز ! تنها دلواپسی شما این بود که چقدر اجازۀ بازی کردن دارید و کی مجبورید که به رختخواب بروید . شما نگران این نبودید که پولی برای غذا پس‌انداز کنید .
از اینرو زمانی در زندگی شما وجود داشته است که در آن تنها عشق موجود بوده است . چه احساس رهایی بخشی ! آیا می‌توانید هم اکنون تصورش را بکنید ؟ به عنوان یک بالغ چگونه می‌خواهید دوباره آن حس را داشته باشید ؟ اوه ، آیا نمی‌خواهید این حس آزاد شود  ؟ این پتانسیلی از هوشیاری است که در سطح 60 درصد عمل می‌‌کند . این یکی از کلیدهای هوشیاری برای غلبه بر اندوه و نگرانی می‌باشد . ظهور مجدد انرژی کودک درون یک مکانیسم تعادلی است ، که انسان می‌تواند به سادگی از آن برخوردار شود . انسانها می‌توانند از زندگی خود لذت ببرند ، درست مثل کودکی و همۀ اینها بخشی از تغییر می‌باشند .
دربارۀ زمین ؟
ما از گایا (انرژی سیاره) سخن خواهیم گفت . اجازه دهید که چیزی را که گایا می‌گوید را تصدیق کنیم  ، بدین منظور نیاز دارید تا آن را از  طریق چندین منبع بشنوید : در مورد اتفاقی که برای سیاره خواهد افتاد نگران نباشید . چیزی که دارد اتفاق می‌افتد یک رخداد طبیعی است که توسط فرایند تغییر ، در زمان شتاب داده شده است و چیزی نیست که شما باعث آن شده باشید . به پیش بروید و هوا را پاکیزه نگاه دارید و از خالی کردن منابع زمین دست بکشید ، اما در هر حال بدانید که شما مسبب چیزی که در حال رخ‌دادن است ، نمی‌باشید .
چیزی که در حال رخ دادن است یک چرخۀ طبیعی است که ما آن را چرخۀ آب سیاره می‌نامیم . این امر توسط مغناطیس‌ها و درجۀ حرارت تحقق می‌یابد و در هر چند صد سال رخ می‌دهد . چیزی که دانشمندان روسی شما صحت آن را تصدیق کرده‌اند . آنها می‌گویند که شما دارید بازگشت به یک عصر یخبندان کوچک را مشاهده می‌کنید و این عیناً  همان چیزی است که ما به شما گفته‌ایم . این امر بسیارشبیه چیزی است که شما در 1400 سال پیش تجربه کردید و اکنون دوباره رخ خواهد داد .
این پدیده به خودی خود تهدیدی برای حیات محسوب نمی‌شود . اوه ، در عوض طوفان‌های بیشتری خواهید داشت . بنابراین اگر شما در یک ناحیۀ طوفان خیز مستقر هستید ، باید بیشتر مواظب باشید . احتمالاً سطح آب بالا خواهد رفت . اگر در کنار ساحل زندگی می‌کنید ، شاید تغییر مکان بدهید . هوشمندانه برخورد کنید . اگر شما هوشمندانه عمل کنید ، این رخدادها تهدیدی برای زندگی محسوب نمی‌شوند . اما مجدداً این یک انتخاب آزادانه می‌باشد ، نیست ؟ کسانی خواهند بود که این امر را انکار خواهند کرد و در جایی که طوفانها جریان دارند ، می‌ایستند و انکار می‌کنند که طوفانهایی وجود دارند . بعضی‌ها در طول این فرایند تلف خواهند شد . آنها در سواحل می‌مانند و بالا آمدن آب را مشاهده می‌کنند و نابود می‌شوند . اینها کسانی هستند که نمی‌خواهند تغییر را ببینند و نخواهند دانست که چه چیزی در حال روی دادن است .
دورۀ زمانی زمین شناختی بر روی گایا سرعت گرفته است . این به درخواست گایا برای ارتعاش افزونتر می‌باشد . این اتفاقات دارند بسیار سریع‌تر از چیزی رخ می‌دهند که زمین‌شناسان انتظار آن را می‌کشیدند و گرم شدن زمین شما را به منتها درجۀ آب و هوایی که قبل از دورۀ یخ‌بندان رخ می‌دهد ، سوق می‌دهد . این معمولی است . شما متوجه خواهید شد . وقت آن است که دانشمندان چیزی که در حال روی دادن است را کشف کنند . به یاد داشته باشید که این یک جلسۀ روحی است و نه یک جلسۀ علمی . اینها اطلاعاتی هستند که ما بعضاً به شما داده‌ایم . اینها خلاصۀ جزییات تغییر می‌باشند و این شامل بسیاری از مسائل خواهد بود !
انرژی پنهان : جستجو برای خدای درون
در نهایت همۀ این جزییات ، تغییر DNA را متضمن می‌شوند ، که شما را به سطحی از آگاهی خواهند رساند که به جستجوی خدای درون بر خواهید آمد . "کریون ! آیا اینها واقعاً به DNA مربوط می‌شوند ؟" درست است ! بسیاری شروع به جستجوی خود برتر خواهند کرد و آن زمانی است که شما بخواهید یکی از بخش‌های فراموش شده را کشف کنید . این چیزی است که شما همیشه آن را می‌دانسته‌اید ، اما مدرکی برای تصدیق آن نداشته‌اید . این یک انرژی است که همۀ بشر از آن برخوردار می‌باشد و حتی از اعماق بی‌خبری‌تان نیز می‌دانستید که درون شماست . آیا نمی‌توانست باشد  ؟ این انرژی بسیار بزرگ است . این انرژی عشق است .
مادرانی در اینجا حضور دارند . می‌خواهم شما را به گذشته ببرم ، هنگامی که نخستین فرزند خود را به دنیا آوردید . آیا می‌توانید آن زمان را به یاد آورید ؟ آیا می‌توانید زمانی را به یاد آورید که کودکتان را برای نخستین بار در آغوش شما نهادند ؟ آیا چشمان بستۀ نوزاد را به یاد می‌آورید ؟ آیا به یاد می‌آورید ؟ حالا به من بگویید که چه احساسی داشته‌اید ؟ دقیقاً به من بگویید که چه احساسی داشته‌اید ؟ فرشتگانی که در اطراف تخت ایستاده بودند در حال آواز خواندن بودند و شما می‌توانستید آن را احساس کنید . آن عشق خدا بود که به ملاقات هر دوی شما آمده بود ، حسی که نمی‌توانست توسط خود شما ایجاد شده باشد .  فکر می‌کردید که همۀ این احساس‌ها ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی درون شماست ،ِ اینگونه نیست ؟ خب ، اینگونه نبود . آن یکی از لحظات جادویی بود که شما با خود برترتان یکی شده بودید . چیزی که هنگام باز شدن آن در جاری شد ، عشق به خدا بود !
این احساس همچنین هنگامی روی می‌دهد که یک مرد و یک زن به هم می‌رسند و عاشق یکدیگر می‌شوند و هنگامی که به یکدیگر می‌نگرند و بارقه‌های عشق برقرار می‌شود . روان‌شناسان می‌گویند که عشق یک جنون موقت است که تمام ساختار سلولی را تحت تأثیر قرار می‌دهد . شما فکر می‌کنید که این حس را خودتان تولید کرده‌اید ، اینگونه نیست ؟ خب ، این چیزی نیست که شما ایجاد کرده باشید . تجربۀ کوندالینی (کونداليني نيرويي کيهاني و روحاني (شاکتي )مي باشد که به صورت حلقه شده در تمام انسانها بصورت وارانه در دهانه ي سوشومنا نيدي قرار گرفته است. کوندالینی، انرژی معنوی است که آفرینش فیزیکی ما را به ارتعاشی بالاتر تغییر می دهد. این انرژی به ما کمک می کند تا هوشیاری خود و هوشیاری کیهانی را با هم یکی کنیم. کونداليني آگاهي خالص است.کونداليني رهايي و دانش است - مترجم) عشق به خداست . هنگامی که دو نفر با عشق به یکدیگر می‌رسند ، انرژیی بیشتر از آنچه که بتوان توسط دو انسان ایجاد کرد ، خلق می‌کنند .
عنصری گمشده وجود دارد و من در مورد آن می‌گویم ، چرا که آن عنصر گمشده عشق به خدا در زندگی شماست . شما می‌توانید این عشق را با خودتان و خود برترتان احساس کنید . آیا دوست دارید که به آن بپردازید ؟ آیا دوست دارید که توسط آن به شما نور تابیده شود ؟ همۀ اینها در DNA شما به ودیعه نهاده شده است ، همۀ قدرتها و اختیارات بشری .
تغییر چیزی نیست که خدا در حال انجام آن برای شما باشد . تغییر قابلیتی است که دارد رخ می‌دهد تا به شما اجازۀ شارژ اجزاء و قسمت‌ها و انرژی هوشیاریی که قبلاً هرگز کنترلی بر روی آن نداشته‌اید را بدهد .
نپرسید که چگونه ؟ این یک سؤال خطی است . پس نپرسید . فقط به قصد و نیت خود بپردازید تا این چیزها را در زندگی خود خلق کنید . فرایندی را شروع کنید که در آن تنها توسط نیت شما ، تغییر به کمال و انجام خواهد رسید . روشنفکرانی در اینجا هستند که می‌خواهند این فرایند را بدانند . آنها چنین استدلال می‌کنند : "کریون ! تو نمی‌توانی از ما انتظار داشته باشی که زندگی خود را تغییر بدهیم در حالی که فرایند تغییر را نمی‌دانیم . ما باید مکانیزم آن را بدانیم . ما قصد نداریم تا در زندگی‌های خود به چیزی اعتماد کنیم که عملکردی اسرارآمیز دارد." به نظر استلال نسبتاً خوبی می‌رسد ، اینگونه نیست ؟ خب ، من به شما سناریویی ارائه می‌دهم که فکر کنم باید گفته شود تا سؤال شما پاسخ داده شود . روشنفکر وارد اتومبیل خود می‌شود و قبل از آنکه شروع به راندن اتومبیل به سمت خانه بکند ، دستورالعمل را مطالعه می‌کند تا از نحوۀ کار موتور ، سوپاپ‌ها ، جعبه دنده و لنت‌ها آگاه شود . درست است ؟ منظور من از گفتن این سناریو این است که شما در زندگی هرگز نمی‌توانید به چیزی اعتماد کنید ، موقعی که نمی‌دانید آن چیز چگونه کار می‌کند ؟
متوجه منظورم شدید ؟ این ممکن است که یک تشبیه احمقانه باشد ، اما این چیزی است که من می‌خواهم به یاد داشته باشید . سوئیچ را بچرخانید و موتور نیت و قصد خود را به کار بیندازید . سفر را شروع کنید ، انرژی زیادی با آگاهی ذهنی تولید می‌شود ، یک انرژی کوانتومی که شما قادر به تعریف و درک آن نیستید . به عشق اعتماد کنید ، چرا که عشق نوعی چسب و نوعی روان کننده در انرژی جدید بر روی این سیاره است . آیا نمی‌خواهید این چیزها را گوش دهید ؟ آیا شما روشنفکر هستید ؟ من به شما گفته‌ام که احساسات قلبی کلید شما می‌باشند . از آنها استفاده کنید . قلب خود را بگشایید . این پیامی از کریون است .
من عاشق انسانها هستم . یکی از شماها که تک تک شما را می‌شناسد ، همۀ شماها را .


Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: