۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

جلسه ای زنده (خلاصه ای از فصل سوم از کتاب پایان عمر)


Share/Bookmark

پایان عمر
خلاصه فصل سوم (جلسه ای زنده )

تاریخ سوم مارس 1992 را نشان می دهد . ساعت 7 عصر به وقت کالیفرنیا می باشد . در برابرم چهار دانشجوی جوان نشسته اند . این چهار جوان برای اینکه شاهد جلسه ی ارتباطی زنده ی من با کریون باشند ، در محل حاضر شده اند و از آنها دعوت به عمل آمده است .
اما قضیه ی برگزاری جلسه ی زنده نیز به مانند شروع رابطه ی من با کریون عجیب و حیرت آور بود . یک هفته قبل از برگزاری جلسه ی زنده که در خانه ام مشغول دوش گرفتن بودم ، باز تاثیر روحی کریون را احساس کردم که خطاب به من دستور می داد که جلسه ی زنده ای را ترتیب دهم . او از من خواست که حرفها و مسائل مربوط به وی را آشکارا مطرح سازم . گرچه من اقدام به این کار را بسیار خطرناک می دانستم و باورم این بود که اگر چنین موضوعی را برای دیگران مطرح سازم ، مرا مسخره خواهند کرد و یا به اتهام عوام فریبی مورد بازخواست قرار خواهم گرفت ، از این کار امتناع کردم . امام کریون ترجیحا نام چند تن از افراد را برایم برشمرد که موضوع را برای آنها بیان کنم . او تاکید داشت که کارم را از دانشگاه و محیط علمی شروع کنم . می گفت که در این مسیر دچار مشکل نخواهم شد و طالبان علم به هر حال هر چیزی را با قواعد و اصول منطقی ارزیابی کرده و با آن برخورد خواهند کرد . از اینرو خواسته ی وی را پذیرفته و ترجیحا به سراغ محیط دانشگاهی رفتم و با افرادی که کریون از آنها نام برده بود رابطه برقرار کردم و موضوع را بیان داشتم . آن دو تن از شنیدن این ماجرا به حیرت افتاده و ابتدا باور نکردند ولی زمانی که من برخی از خصوصیات و علاقمندی و طرز فکر آنها را برایشان اعلام داشتم ، آنها متقاعد شدند که من اطلاعات خصوصی انها را به خوبی می دانم و به من اعتماد کردند . با این حال یقین داشتم که آنها مرا به طور کامل باور نداشتند و شاید تصورشان این بود که من مامور FBI یا CIA هستم که از خصوصیات آنها با خبر هستم . به هر حال آن دو خواسته ی مرا پذیرفتند و قرار بر این شد تا دو تن از دوستان دیگرشان را نیر دعوت کنند .

نخستین جلسه ی ارتباطی زنده با کریون :
من کریون از خادمان انسانها و موظف به خدمت به آنها هستم . همه تان را از صمیم قلب سلام کرده و بهروزیتان را آرزومندم . در اینجا چندین تن از شما انسان ها حضور دارید و به غیر از شما موجودات دیگری نیز در این سالن حضور دارند که روی هم رفته تعداد حاضران به 38 تن می رسد . من قبل از اینکه به حرفهایم بپردازم ، جهت آماده سازی سالن برای انتقال آسان و سریع ارتعاشات ، مجبورم سه دقیقه از وقت شما را بگیرم .
ما حالا برای تمیز کردن چیزهایی که در هوای اینجا به حالت سیال حرکت می کنند ، بوده و بعد از چند دقیقه درباره ی این چیزها برایتان سخن خواهم گفت . .. از اینکه به واسطه ی دعوت مدیوم من به اینجا آمده اید ، تا با حضور در جلسه ی زنده برخی از حقایق را در یابید ، از شما متشکرم .
من ابتدای امر از مدیوم خودم (لی کارول) که به ماهیت عدد 9 اعتقاد دارد ، سپاسگزارم و شما نیز باید این را بدانید که برای درک قدرت و ارتعاشات نیروهای متافیزیکی نیازمند اعتقاد و گرایش به عدد 9 هستید . البته بسیاری از شما از آن اطلاع دارید و اهمیت آن را می دانید ، زیرا این عدد پایان هر چیزی را تمثیل می کند و زمان کنونی را نیز به همان سان تمثیل می کند . عدد 9 با هر عددی ضرب گردد ، تفاوتی در نتیجه ی آن ندارد زیرا هر حاصلی که از این ضرب بدست آید ، اگر با یکدیگر جمع گردند ، باز عدد 9 حاصل می شود ( مثال : ضرب 9 در 3 برابر 27 می شود و اگر دو رقم 27 را با هم جمع کنیم ، حاصل جمع 2 با 7 مجددا عدد 9 می شود ) . در واقع به غیر از عدد 9 هیچ عدد کاملی نداریم و این قضیه نیز باز پایان هر چیزی را نشان می دهد که با 9 خاتمه یافتنی است ... حتی خط نصف النهار مبداء را که از قطب شمال تا قطب جنوب کشیده شده است و 90 درجه ی آن برای شمال و 90 درجه ی آن برای جنوب منظور شده است ، حاصل اندیشه ی تصادفی نبوده و وجود چنین قاعده و اصولی در روی زمین بر اساس همان فلسفه ای است که قبلا بیان کردم . هر دو درجه ارتعاشی  از عدد 9 هستند و در هر دو سوی کره ی زمین قطب وجود دارد و وجود چنین قطبیتی که ارتعاشات دو سو را به هم وصل می کند ، خواه ناخواه میدان مغناطیسی خاصی را ایجاد می کند که برای بقای انسان ها و زمین لازم و اجباری است . بدون آنها همه چیز پایان پذیر است .
امروز تاریخ سوم مارس 1992 می باشد و اگر خواسته ام که در این تاریخ در این محل گردهم آیید ، تصادفی نیست . زیرا اگر این اعداد را نیز روی هم حساب کنید ، باز عدد 9 حاصل خواهد شد و این تایخ از سوی من انتخاب نشده است و تاریخی کریونی نیست ، بلکه تاریخی است که شما در آن ارتعاشات خاصی داشته اید و بایستی در اینجا گرد هم می آمدید .
اکنون اجسام سیال موجود در فضای سالن از اینجا دور شده اند . حال به بحث خودمان بپردازیم . باید دانسته باشید که سیاره ی شما دارای سه حالت متعادل است که بدون وجود هر یک از آنها امکان توازن و ثبات انرژی در روی زمین مقدور نمی باشد . یکی از اینها تعادلی است که موجودات زنده ایجاد می نمایند و دیگری مربوط به تعادل وجود ارتعاشات حاصل از انرژی های موجود و گردان در زمین بوده و در نهایت ، تعادل مغناطیسی را که آخرین ابزار ایجاد تعادل و توازن در زمین می باشد ، تامین می کند .
اجسام سیالی که قرن ها با شما بوده و در هوای اطرافتان در چرخش هستند ، با انرژی مغناطیسی زمین در تضاد می باشند . آنها هیچگاه تحت جاذبه ی زمین قرار نگرفته و زمین و زمان برایشان مفهوم کاملی که شما از آن دارید ، نداشته و به همین جهت از نظر قدرت حرکت و تغییر حالت از شما انسان ها بسی کارآمدتر به نظر می رسند . هر جا که روح انسانی به جولان بیفتد و انرژی آن بیشتر شود ، این نوع اجسام و موجودات سیال جای خود را تغییر می دهند . زیرا انرژی حاصل از روح و عقل باعث می شود که جریانات الکتریکی خاصی در مغز انسان ایجاد شود و سیستم عصبی آن هوشیارانه تر از قبل عمل نماید که در چنین حالتی انسان از نظر شنوایی و بینایی قدرتمندتر می شود . این نوع موجودات را شما در طول تاریخ شناخته اید و نام آنها برایتان آشناست . ویفها (Waif) ، گنوم ها (Gnim) ، انسان های کوتوله که شما آنها را جن می پندارید ، حال آنکه آنها موجوداتی روحی هستند که در طبیعت بقا دارند و بهتر است نام آنها را روح های طبیعی گذاشت .
آنها موجودات سیال به شمار می روند . آنها از جمله موجودات صاف و فاقد هر نوع خواسته ی شخصی هستند که صدمه و زیانی برای انسان ها ندارند و نباید از آنها ترسید و آنها برای اینکه میدان تاثیر انرژی روحی را تضمین نمایند ، پدید آمده اند و در اطراف شما در حرکت هستند . آنها علیرغم اینکه آموزش های خود را می بینند و راه تکامل خویش را طی می کنند ، از سویی در رابطه با شما نیز فعالیت می کنند . به خاطر اینکه نوع حالت روحی آنها با حالات روحی شما متفاوت است ، از انرژی کمتری برخوردار بوده و به راحتی قادر به اقدام جهت رویت خودشان نبوده و نمی توانند با شما رابطه ی تنگاتنگی داشته باشند . اما با تمام این اوصاف انسان هایی که دارای روحی پاک و نیتی  درست بوده و از نظر روحی و عقلی به تکامل رسیده اند ، قادر به رویت آنها هستند و حتی می توانند بر آنها تاثیر نهاده و فرامین خودشان را به چنان موجوداتی القاء نمایند . این موجودات به خاطر اینکه در حالت عادی قابل مشاهده نبوده و در اطراف شما حضور دارند و بسیاری از اعمال شما را شاهد می باشند ، می توانند در صورت نیاز به کسانی که دارای بصیرت چشم و حواس هستند ، مراتب را نقل کنند . در واقع همان موجوداتی هستند که اسرار را دانسته و برای شما نقل می کنند . آنها از لحاظ ارتعاشات انرژی چنان صاف و شفاف هستند که هیچ دشمنی در انرژی شان مشهود نیست و گویی به تمام و کمال سمبلی از شفقت می باشند و باز باید تاکید کنم که هیچ نیازی نیست که از آنها بترسید .
البته در حال حاضر در اینجا هیچ نوع موجودی از آن قبیل وجود ندارد و تنها رهبران روحی شما حضور دارند که سخت هیجان زده می باشند . زیرا آنها در کنار من (کریون) می خواهند با شما رابطه برقرار کنند . از همین رو از شما می خواهم که دریچه های قلبتان را محدود نکنید و با شک و تردید و واهمه ی پنهانی راه را برای ایجاد ارتباط نبندید .
به غیر از مدیوم من ، حدود هشت مدیوم دیگر نیز در سطح وجود دارند که با من در ارتباط هستند و همان پیامی را که برای شما می فرستم برای سایر مدیوم ها نیز می فرستم . مدیوم های من در هندوستان ، مکزیک ، آفریقا ، روسیه ، اسراییل ، آمریکای جنوبی ، چین و سوریه حضور دارند . مدیوم های روسی و سوری من که در مسکو و شام حضور دارند از قدرتمندترین آنها می باشند .
خبر اصلی این است که پرده به تدریج بالا خواهد رفت و این بزرگترین تحولی است که در پایان سال 2000 اتفاق خواهد افتاد . اکنون قادر به درک آن نخواهید بود ولی به تدریج آنچه را که گفته ام ، خواهید فهمید .
اگر قادر به دیدن هاله ی مدیوم من باشید خواهید دید که به رنگ سفید درخشان است و من نیز در آن هاله جای گرفته ام . در واقع نزدیکی من به او و تداخل در میدان مغناطیسی مدیوم به نوعی حالت واکسینه دارد و من به دلیل اینکه روحی صاف و با انرژی هستم ، شما قادر به دیدن من نیستید و تنها بوسیله نفوذ در وجود مدیوم ، انرژی مرا می توانید حس کنید . رنگ اصلی کریون سفید براق است که در طیف های نوری و در اجسام به رنگ های مختلفی در می آید و مانند رنگین کمان می توانید او را در چندین رنگ مشاهده نمایید .
حال به موضوع بالا رفتن پرده و آشکار شدن برخی از اسرار می پردازم . با بال رفتن پرده ، شما در رابطه با استفاده از سیستم یا همان مُهرها به توانایی خاصی خواهید رسید . در اثر بهره گیری از آن خواهید توانست بسیاری از پیشآمدها را تخمین زده و آمادگی لازم را داشته باشید ... برای مثال شما در سالهای آینده و تقریبا در 98-1997 شما با تغییرات شدید آب و هوایی روبرو خواهید شد که در اثر آن ناهمگونی در سیستم اقلیمی پدید خواهد آمد . سیل و توفان و گردبادها به وفور دیده خاوهد شد و در اثر بروز چنین تحولاتی انرژی های درون زمین نیز متاثر شده و زلزله های شدیدی در اقصی نقاط جهان به وقوع خواهد پیوست ( این پیش بینی درست در همان سالهای مورد اشاره بوقوع پیوست و کره ی زمین با حوادث بسیار عجیبی از نظر آب و هوایی روبرو شد که به ال-نینو مشهور است و اثرات آن در اقصی نقاط جهان در قاره ی آمریکا و کشورهای ساحلی اقیانوس آرام و ژاپن و اندونزی و فیلیپین و انگلستان و ... دیده شد و سیاره ی ما شاهد سیل های عظیم و زلزله های ویرانگری در آن سالها بود . )
با بالا رفتن پرده بسیاری از انسان ها پی به حقیقت خواهند برد و با شما هماهنگ خواهند شد . بسیاری از دولتمردان شما با معنویت اقدام به هر کاری خواهند کرد و در اثر بروز جنگی بقیه دولتمردان پی به عظمت معنویت برده و دنیا به تدریج روح آرامش را حس خواهد کرد .
با بالا رفتن پرده ، حقایق بیرون از زمین نیز آشکار خواهد شد و رمز و راز بسیاری از اجرام و اجسام و سیارات آسمانی برایتان مشخص خواهد گردید . با درک وجود سیاراتی مناسب و مساعد برای زیستن ، اهداف دیگری را در پیش روی خواهید داشت . با شناخت از موقعیت آنها و با تخمین اینکه موجودات دیگری در آن سیارات وجود دارند که نشانه های آن را خواهید دید ، به عظمت هماهنگی ، مودت ، همکاری و همبستگی روی خواهید آورد . جوامع شما روی سعادت را به تدریج دیده و از ان لذت خواهد برد . موجوداتی را که در قدیم به شکل افسانه شناخته اید ، برایتان قابل فهم و معنا خواهد بود و در خواهید یافت که آن موجودات خیالی نبوده اند .
در دنیاهای دیگر و خارج از زمین ، مهمانان و میزبانانی دارید که با بالا رفتن پرده به آنها پی خواهید برد . شما با تعدادی از آنها روبرو شده اید .... یوفوها اگر چه از سوی شما انسانها سالیان سال است که به عمد نادیده انگاشته شده اند ، ولی وجود خارجی داشته و آنها را در سالهای بعد از 2020 به خوبی خواهید شناخت . برخی از آنها مهمانان شما بوده و برخی به دشمنی با شما رابطه برقرار خواهند کرد . آنها از نظر تکامل فکر و روحی از شما فراتر هستند و از این رو حالاتی را که از آنها خواهید دید ، تصور خواهید کرد که با شما قصد دشمنی داشته و قصد صدمه زدن را دارند ولی با پیشرفتی که در زبان انتقالی اعداد خواهید داشت و خواهید توانست با اعداد انرژی لازم را برای ایجاد ارتباط بکار گیرید ، در آن صورت منظور و مقصود حضور بشقاب پرنده ها را درک خواهید کرد .
باز به شما توصیه می کنم که به اطراف و تحولات موجود در آن دقت داشته باشید . علایم زمانی را مبارک بدانید ! این علایم شما را در آستانه تحولات به وقوع پیوسته آماده تر خواهد کرد . زیرا با شناخت علایم خواهید توانست آنچه که در سوی دیگر پرده قرار دارد را درک کنید .
در سالهای آیند در میان شما کسانی پدید خواهند آمد که دارای روح قوی و نیرومندی بوده ولی روحشان اسیر ارواح پلید و تاثیرات انرژیکی آن خواهد بود . این گروه از از انسان ها با استفاده از اعداد مقدس و تحریف آنها ، استفاده های منفی و شیطانی خواهند کرد .
موجوداتی که در سیارات دیگر سکونت دارند و من خبر انها را همین حالا به شما می دهم ، از نظر انرژی فراتر از شما هستند . آنها به درجه ای از تکامل روحی رسیده اند که حالتی صریح و یکرو دارند . به هیچ وجه دروغ و یا دو رنگی در میانشان نیست . آنها هدف خویش را شناخته و به سمت آن حرکت می نمایند . خوبی ، نیک رفتاری ، پی بردن به حال و اسرار مبدا خلقت از اهداف غایی خلقت آنهاست . شما انسان ها نیز باید به این درجه برسید .
احساس می کنم که اکنون ذهن شما بیشتر بر روی موجودات فضایی متمرکز است ... از این موجودات هیچ هراسی نداشته باشید و آنها را برای خود خطری جدی تلقی نکنید . یوفوها بر دو نوع می باشند که تمایز این دو نوع از همدیگر کار آسانی می باشد . نوع نخست از یوفوها از دنیایی بسیار دور که خیلی تامل یافته تر از همه ی موجودات می باشند ، به زمین مسافرت می کنند . نوع دیگر آن از سیاره ای در نزدیکی زمین حرکت کرده و به زمین می رسند . آنهایی که از نزدیک زمین می آیند ، به خاطر عدم وجود انرژی کافی از میدان مغناطیسی شدیدی برخوردار نبوده و از این رو اگر کسی بخواهد از آنها تصویری برداشته و یا فیلمی بگیرد ، به راحتی قادر به این کار خواهد بود و تصوایر آنها بر روی نگاتیو کاملا مشخص می شوند . اما به خاطر اینکه آنها به قدرت انرژی نوری پی برده اند ، از نظر تهاجمی و یا تدافعی بسی قدرتمندتر از انسان زمینی هستند . بدن پوش و وسایل آنها به دلیل آلیاژ خاصی که دارد و در آن از آهن نیز استفاده شده است ، تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرار می گیرد و اگر شما قادر باشید که بتوانید میادین مغناطیسی نیرومندی را ایجاد کنید که از میدان مغناطیسی آنها قوی تر باشد ، به سهولت خواهید توانست آنها را بر روی زمین نگه داشته و بر رویشان تحقیق کنید . رنگ آنها غالبا نقره ای و یا به رنگ آهن است . البته این گروه از صاحبان یوفو خود به دو گروه تقسیم می شوند که یکی از آن گروه ها به دانشمندان و روشنفکران آنها مربوط می شود و گروه دیگر تنها وظیفه دارند که کارها و عملیات خودشان را عملی سازند که از نگاه شما موجوداتی منفی هستند . آنها بدلیل اینکه نیازمند انرژی زیادی می باشند چندان نمی توانند دور از زمین باشند و مجبورند که سریع به مبدا خویش باز گردند . البته بسیاری از نیروهای ساکن در سیارات برتر که آنها نیز دورادور نظاره گر زمین و حرکات و پیشرفت های شما هستند ، تلاش می کنند که این گروه از صاحبان یوفو وارد زمین نشوند . زیرا احتمال دارد ، آنان به خاطر دیده شدن و یا تحت تاثیر میدان های مغاطیسی قرار گرفتن ، بدست انسان ها اسیر شوند و شما انسان ها نیز برای پی بردن به راز آنها ، مجبور به حبس آن افراد شوید ، که در آن صورت جنگ بین سیاره ای به وقوع می پیوندد .
یوفوهایی که در سیارات برتر ساکن هستند ، دارای جوانب قابل انعطاف بوده و به دلیل برخورداری از انرژی زیاد و داشتن میدان مغناطیسی قوی و نیرومند ، قابل رویت برای شما نیستند و اگر هم به شکل هاله ای شبح گونه مشاهده نمایید و بخواهید از آنها تثاویری و یا فیلمی را بردارید ، موفق به این کار نخواهید شد . زیرا قدرت انرژی و میدان مغناطیسی آنها چنان تاثیری بر روی فیلم یا نگاتیو شما می گذارد که محل وجود آنها بر روی فیلم سفید و سوخته باقی می ماند . این گروه از یوفوها نه تنها هیچ صدمه ای برای انسان ندارند که حامی انسان ها به شمار می روند و حتی در زمان حضور و ورود به زمین قصد انتظام بخشیدن به برخی از مشکلات و یا نا هماهنگی های موجود در زمین را دارند . غالب بیماری هایی که زندگی بشر را متلاشی کرده و باعث شده است که نسل انسان رو به انقراض بگذارد از طریق همین موجودات از بین رفته و راه های درمان بیماری ها برای انسان به طریقی ارائه شده است . اغلب نابسامانی هایی که در زمین از نظر جغرافیایی و یا اقلیمی بروز کرده ، بوسیله ی همین یوفوها راه حل یافته و رفع شده است . لذا این یوفوها حامیان شما هستند .
البته باید توضیح دهم که یوفوهای نامبرده  نیز به چند گروه تقسیم می شوند . شما در زمان مشاهده ی یوفوها به آنچه که باید توجه داشته باشید ، توجه نکرده و تنها صورت ظاهری موضوع را بررسی می کنید . شما آنها را موجوداتی ترسناک  و عجیب دانسته و تفکرات شما که در واقع از سوی آنها قابل شناسایی است و چون روح آنها به طرق مختلفی با روح شما در ارتباط قرار می گیرد ، لذا آنها نیز ترجیح می دهند مادامی که شما آمادگی پذیرش آنها را ندارید ، بطور آشکار و دوستانه با شما رابطه برقرار ننمایند و یا ظاهر نشوند . روزی که شما به درجه ای از علم برسید که بتوانید مثل آنها دارای تکنولوژی پیشرفته باشید و یا حداقل شبیه به دانش آنها چیزهایی را ایجاد نمایید ، آن زمان شاید موجودیت آنها برایتان چندان دشوار نباشد و آنها نیز به راحتی و اطمینان خاطر به شما نزدیک شوند ... آنها در این فکر هستند که بتوانند از میان انسان ها گروهی را انتخاب نمایند و بر روی آنها فعالیت کرده و از انسان زمینی چنان نابغه های باور نکردنی ایجاد نمایند که بتواند راه سریع تغییرات و تکامل را بپیماید .
به دو عدد 0 و 1 توجه زیادی داشته باشید و سعی کنید در برج های فلکی تغییرات عددی که اتفاق می افتد را کشف کنید و آنها را واسطه قرار دهید و زبان دیگر سیارات را بیاموزید . البته آنها قادر به خواندن ذهن شما هستند ولی شما هنوز به این توانایی دست نیافته اید .
درست در یازدهمین سال حضور من در زمین ، تعدادی از انسان ها با روحی شرور از عدد 11 در کتاب عهد عتیق استفاده کرده و با استناد به قدرت آن در یازدهمین روز از سال 11 به تخریب بنیان های اجتماعی انسان ها خواهند پرداخت ... اگر این گروه شیطانی به خاوسته های خویش برسند ، زمینه ی بسیاری از ناملایمات و دشواری های اجتماعی انسان ها را فراهم خواهند آورد . با بروز چنین حادثه ای قتل عام بزرگی در روی زمین شروع خواهد شد و حس انتقام و ادامه حق خواهی و خونخواهی به جنگی خانمان سوز بدل خواهد شد و از امروز از بین رفتن یک سوم نسل بشر را به شما خبر می دهم ( کریون برای نخستین بار در تاریخ 11 سپتامبر 1991 حضور خود را بر مدیوم خویش (لی کارول) آشکار می سازد و طبق پیش بینی کریون ، درست در یازده سال بعد ، یعنی در تاریخ 11 سپتامبر 2002 حادثه ی حمله به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک بوقوع می پیوندد زمینه ای می شود برای حمله ی آمریکا به افغانستان و بعد عراق و خونهای بیشماری که ریخته می شود و هنوز آتش این خونخواهی و انتقام جویی فرو ننشسته خاورمیانه را مورد تهدید قرار داده است . نکته ی جالب دیگر اینکه خود ساختمان های دوقلوی تجارت جهانی تمثیلی از عدد 11 بودند ! . در واقع به حقیقت پیوستن همین پیشگویی بود که توجه جهانیان به کتاب حاضر جلب شد و در تیراژ بالا در جهان منتشر شد – مترجم ) .
طرفداران شیطان با توجه به شناختی که از آیات الهی در کتب مختلف دینی دارند و رمز و راز هایی که از اسماء حسنی و کلام خاص خداوند که در انجیل و توارات و قرآن آمده است ، اطلاع دارند و همچنین با وقوف به قدر و انرژی موجود در این اعداد اسرار آمیز ، به قدر یقین در آینده نیز دست به کارهای شومی خواهند زد ( بعد از حمله ی تروریستی القاعده به برج های دوقلو ، این عمل وحشیانه ی خود را توسط سوره ی 9 (توبه) و جزء 11 و آیه ی 2001 توجیه کردند که اشاره به تاریخ آن حمله تروریستی دارد .  در این آیه آمده است : « آیا کسی که بنیاد خود را بر پایه ی تقوی و خشنودی خداوند بنا نهاده بهتر است یا کسی که بنای خود را بر لب پرتگاه و دره ای که مشرف به سقوط است پی ریزی نماید که با آن به آتش دوزخ فرو می افتد ؟ خدا ظالمان را هدایت نمی کند .» و این همان استفاده ی شیطانی است که انسانهایی با ارواح پلید قادرند از اعداد مقدس کتب الهی بکنند و با تحریف آنها در جهت منفی ، دست به اعمال ناشایست بزنند . ) .
... من کریون خادم شما از انرژی خدمت هستم . همه تان را با عشق و مهرورزی بدرود گفته و از شما دور می شوم .

ادامه دارد …



Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: