۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

انرژی جدید ( خلاصه ای از فصل دوم کتاب پایان عمر)


Share/Bookmark
خلاصه فصل دوم ( انرژی جدید )
یادداشت مدیوم نوشتاری :

مطالبی را که در این فصل مشاهده می کنید در چهارم ژانویه 1992 نوشته شده است و در رابطه ی با کریون نگارش یافته است . این فصل به طور غالب درای مفاهیم و معلومات متافیزیکی بوده و دارای پیچیدگی های خاصی است .
شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا با افشای این ارتباط خود با کریون دچار مشکلاتی شده ام ؟ آیا کسانی مرا عوام فریبو یا عده ای بی دین قلمداد کرده اند ؟ باید بگویم که تمام این مشکلات را به جان خریده ام ولی بواسطه ی ماموریتی که داشته ام با جان و دل وظیفه ی خود را بر عهده گرفته و از هیچ مشکلی نترسیده ام و مطمئنم روزی حقایق بر همگان آشکار خواهد شد . همانگونه که زمانی پیامبران نیز مورد انکار واقع شده بودند ولی در ادامه به هدف خود دست یافته اند . البته من ادعای هیچگونه پیامبری و یا نیابتی ندارم و تنها ادعایم این است که پیام های کریون را که منطبق با خواسته های الهی است و برای زندگی و بقا و دوام تکامل بشریت لازم است ، به انسانها ابلاغ نمایم .

جلساتی با کریون
 سلام !من کریون ، انرژی خادم در خدمت انسان ها هستم . همه تان را از صمیم دل دوست دارم . حقیقتا این رابطه بسیار پر میمنت و مهم می باشد . زیرا هر کسی که این پیام ها را بگیرد ، خودش را در میان انرژی حس خواهد کرد . برای اینکه پیام هایم قابل درک و موثر باشد با شما به طور مستقیم سخن می گویم .
من از سال 1989 که بشریت دوره ی تحول جدیدی را آغاز کرده بود ، در روی زمین وظیفه ی خویش را دنبال می کنم . من دارای گروهی حامی هستم که در اطراف سیاره ی مشتری قرار گرفته اند و پیوسته انرژی مورد نیاز مرا برای ایجاد ارتباط با شما فراهم آورده و شبکه ی ارتباطی من و منبع انرژی را برقرار می سازند . گر چه در مورد انرژی مغناطیسی خود دارای قابلیت و توانایی هستم ولی این کار به تنهایی نمی تواند انجام پذیرد و شبکه ی ارتباطی نیازمند عوامل مختلف می باشد . شاید شما با برخی از یاوران و حامیان من آشنا باشید ، زیرا آنها نیز گخگاهی با دریافت مسئولیت و ماموریت به سیاره ی شما آمده و در برابر چشمانتان ظاهر شده اند . آنها 11 سال است که به مقیاس زمانی شما با من همکاری می کنند و هنوز هم این رابطه ادامه دارد .
زمان فعالیت من از نظر تاریخی برایتان دارای اهمیت است . زیرا با توجه به بررسی و تحلیل رخدادها نیاز دارید که زمان حضور مرا درک کنید و استنتاج لازم را کسب نمایید . بودن من و زمان فعالیتم از جنبه ی  دیگر جهت درک رخدادهای آینده دارای اهمیت است که بدان نیز توجه خواهید داشت .
من در حال حاضر که سال 1992 میلادی شماست ، در میان شما هستم . روز اول ژانویه آغاز فعالیت جدید من بود و این فعالیت یازده سال دیگر ادامه خواهد داشت و به عبارتی تا 31 دسامبر 2002 با شما خواهم بود . من بعد از آن در میان شما نخواهم بود .
حرف هایی را که برایتان مطرح می کنم برای همه ی شما لازم است . اگر به طوذ مستقیم حرفهای مرا درک کنید ، احساس و اندیشه ی خودتان را به خوبی کنترل کرده و بر روی آن نتیجه گیری خواهید کرد . این فرصتی است که به شما امکان دستیابی به توانایی ها را می بخشد ... با درک حرفهای من یاد خواهید گرفت که چگونه با زمان و فرصت های موجود کار کنید و از آنها بهره ببرید و مشکلات نهفته در آن را نیز درک خواهید کرد .

کسانی که با سیستم ها کار می کنند
آیا شما از افرادی هستید که با سیستم ها کار می کنید ؟ اگر ادعا می کنید که با سیستم ها کاری ندارید سخت در اشتباهید . زیرا انسانها خواه ناخواه تحت تاثیر سیستم ها هستند ... شما انسان ها دارای وضعیتی هستید که انرژی خودتان را تحت سیستم ها متعادل و معین می سازید . این یکی از الزامات سازگاری یافتن شما با زندگی روی سیاره ی زمین است . ما به این مُهرها سیستم می گوییم و شما نام آنها را برجهای فلکی یا صور آسمانی می نامید و از روی آن ها طالع و سرنوشت و یا هر آنچه که به سرتان خواهد آمد یا آمده است ، تخمین می زنید . این تخمین و حدس و گمان به دور از عقل و منطق نیست ! کسانی می توانند از این علم استفاده کنند که به بسیاری از علوم متافیزیک ، از جمله صورت شناسی ، ساعت شناسی ، ستاره شناسی و هندسه موجود احطه داشته باشند .
انرژی های موجود در این صور فلکی و موقعیت هایی که در آسمان پیدا می کنند ، به تغییرات انرژیکی سبب می شوند که همین انرژی های دگرگون شده در همان لحظه بر مخیله ، اندام ، افکار و حتی روحتان تاثیر می گذارد . علم ستاره شناسی ، علمی برتر و واقعی است و آنچه که از روی کواکب برای انسان ها بیان می شود زاییده ی خیالات و توهمات فرد منجم یا ستاره شناس نیست ... از این رو بی اعتنایی به علم ستاره شناسی در واقع بی اعتنایی به واقعیت زندگی است . فردی که در برج دوقلو (جوزا) متولد شود ، به قدر یقین با انسانی که در برج سرطان متولد شده است ، بسیار تفاوت دارد . این تفاوتها نه تنها در شخصیت ظاهری که در روح و روان نیز مشهود است و اگر شما با تحقیق و تدبر به وجود این تغییرات پی ببرید دیگر هرگز مشکلی با دیگران نخواهید داشت .
اگر شما انسانی «بیدار و آگاه» هستید ، یعنی به عبارتی از لحاظ استعدادهای روانی و روحی تکامل یافته اید و خودتان را با سیستم ها در ارتباط ساخته اید ، آن زمان است که باید به شما گفت که انسانی ایده آل هستید و قابلیت معبر شدن ، مدیوم شدن ، پیشگویی و همچنین استعداد خواندن روحیه ی انسانهای دیگر را دارید .
اما افرادی که به سیستم ها توجه نمی کنند ، غالبا انسان هایی هستند که زندگیشان به کوشش و تلاش بی ثمر سپری می شود و در همه حال متضرر می شوند و شکست می خورند .
در چه شرایطی انرژی جدید و عظیم عاید نمی شود ؟
1) ما انسان ها عادت کرده ایم که در برابر هر چیزی از خود عکس العمل نشان دهیم و از این رو اگر به طور مثال با شخصی عصبانی روبرو شویم ، اولین واکنش ما حالت تدافعی گرفتن به خود است ، در حالی که می توانیم با آرامش به این بیندیشم که چگونه موجب رنجش آن شخص شده ایم و سهم ما در این رنجش چقدر است (حتی اگر مقصر صد در صد خود آن شخص باشد ) و در صدد یک راه حل دوستانه برآییم . عکس العمل های شتابزده تنها به ناکامی و پشیمانی ما منجر خواهند شد و این حالت تا ابد ما را خواهد آزرد .
2) تحمیل کردن عقاید خود به دیگران
3) خیانت به امانت و عدم توجه به گروه
4) خودپرستی و خودخواهی
5) توقع و انتظار بیجا داشتن
6) مهمترین عاملی که باعث می شود انسان از داشتن انرژی جدید و عظیم محروم بماند ، بازگشت به حالت روانی گذشته است که شما نام آن را کینه توزی و دشمنی گذاشته اید

چه باید کرد و چه راهی را باید برگزید ؟
روح انسان آزاد و مقدس خلق شده است . بهتر است بگوییم که نفخ شده است . انسانها زمانی که بتوانند وظیفه ی خویش را بدانند ، دیگر مشکلی در برخورد و عدم توانایی در بهره گیری از انرژی عظیم و جدید نخواهند داشت . شاید این سوال برایتان مطرح گردد که چگونه می توان وظیفه ی خویش را درک نمود ؟ برای پاسخ به این سوال نیازی به پردازش عمیق و یا دلیل تراشی نیست . زیرا انسان ها بهتر از هر کسی می دانند که چه بکنند تا زمینه ی کسب انرژی را داشته باشند . بشر با عشق و دوستی بیش از هر چیزی آشناست . این انرژی بیش از هر انرژی دیگری در روحش جولان می کند . در واقع محرک اصلی حرکت انسان ، همانا عشق و دوستی و علاقه مندی است ... هم اکنون انسان ها بیشاز گذشتگان خود معنا و مفهوم عشق و دوستی را درک می کنند و این خود مایه ی مباهات است ...
سال های آتی (2003-2002) برای انسان ها سالی دشوار خواهد بود . زیرا در این سالها انسانهایی با روح های پلید و شیطانی آرامش همگان را به هم خواهند زد ...

ادامه دارد ...



Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: