۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

طراحی انسان


Share/Bookmark
 
طراحی انسان
پیامی از کریون – مدیوم : لی کارول
دوشنبه ، 18 اکتبر 2010 – سانتیاگو ، شیلی
 درود عزیزان ، من کریون از خدمت مغناطیسی هستم .
دربارۀ خدا چه می‌اندیشید ؟ بعضی‌ها انرژی خدا را "روح" می‌‌نامند . نگرش شما چیست ؟ اگر یک کودک از شما بپرسد "به من در مورد خدا بگو" ، چه خواهید گفت ؟
در همۀ این سالها ما به شما در مورد جزییات روح گفته‌ایم ، چرا که می‌خواستیم شما را از خدای شخصی آگاه سازیم . از اینرو قصد داریم تا مجدداً این کار را انجام دهیم ، اما با اندکی تفاوت . ما قصد داریم تا شما را در یک حالت ذهنی خدایی همراه با منطق عشق قرار دهیم . آیا امکان دارد که خدا نام شما را بداند ؟ آیا امکان دارد که بخشی شخصی از خدا وجود داشته باشد ؟ اگر چنین است ، پس مدرک شما چیست ؟ آیا اصلاً مدرکی وجود دارد یا اینکه به کلی محرمانه و مخفی می‌باشد ؟ اثبات خدا مشکل است ، نیست ؟ بیایید یک سیاحت کوچک در این مورد داشته باشیم .
خدا در جزییات
بیایید نظری بر برخی از علوم امروزی و همچنین به خدای شخصی داشته باشیم . آیا این موضوع امکان‌پذیر است ؟ بیشتر شما به جنبه‌های فیزیکی کائنات پی برده‌اید که اغلب آن عشق به خدا را آشکار می‌کند . اکنون فیزیکدانان و ستاره‌شناسان به یک مشکل برخورده‌اند ؛ بیشتر آنها بر اساس تحقیقات اطمینان دارند که جهان به صورت کنونی به هیچوجه نمی‌تواند حاصل یک تصادف بوده باشد . هنوز نیز علم ستاره‌شناسی و فیزیک بر مبنای تصادف و همزمانی‌های جنبشی اجسام بنا نهاده شده است . از اینرو آنها دارند چه می‌گویند ؟ "باید یک نیروی طراح وجود داشته باشد" . یک انرژی در کائنات وجود دارد که بایستی هوشمند باشد و آنها نام این نیرو را "طراحی هوشمند" گذاشته‌اند .
DNA ... چیزی بیشتر از آنچه که می‌اندیشید
چیز بیشتری وجود دارد . اکنون دانشی در زمینۀ DNA وجود دارد که حوزۀ چند بُعدی آن را نمایان می‌کند . آزمایشات نشان می‌دهند که در واقع DNA حاوی یک دستورالعمل درونی است ! حتی یک ملکول DNA می‌تواند تغییر ماهیت دهد و دستورالعمل‌های خود را به فرم سیستمی ریاضی ارائه دهد . این ویژگی برخاسته از دانش بیولوژی کوانتومی است و نه ناشی از عصر جدید .
 
گایا ... چیزی بیشتر از آنچه که می‌اندیشید
چیز بیشتری وجود دارد . اکنون آنها توانسته‌اند که مغناطیس زمین را بر مبنای ساعتی اندازه بگیرند و چیزهای شگفت‌انگیزی را کشف کرده‌اند . این مسئله‌ برای آنانی که کشف کرده‌اند که میدان مغناطیسی زمین توسط رویدادهای ژرف بشری قوی‌تر و ضعیف‌تر می‌شود ، شوک برانگیز است.  در طول تسونامی ، میدان مغناطیسی شکل نوک‌تیزتری به خود گرفت . در طول حادثۀ 11/9 (یازدهم سپتامبر – مترجم) ، مغناطیس زمین به صورت چشمگیری تغییر کرد . برای ساعات زیادی پس از برخورد هواپیماها با برجها (برجهای دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک – مترجم) ، میدان مغناطیسی سیاره تغییر کرد . این چه معنایی می‌دهد ؟ آیا این امکان وجود دارد که هوشیاری بشر چنان به گایا مرتبط است که موجب چنین رخدادهایی می‌شود ؟ به راستی که چنین است و این همان چیزی است که شواهد گواه آن هستند .
برای لحظه‌ای وانمود کنید که شما ذهن خدا هستید . چگونه ممکن است که شما موجودات بشری را خلق کنید ؟ در طی میلیون‌ها سال ، خداوند کائناتی را خلق کرده است که برای زندگی ساخته شده است . بر خلاف تمامی احتمالات موجود ، شما اکنون در اینجا حضور دارید . اکنون اگر شما خدا هستید ، چگونه می‌خواهید که یک موجود بشری را خلق کنید ؟ آیا ممکن است که انسان یک پستاندار تصادفی بر روی سیاره باشد ؟
اکنون به عنوان یک انسان خردمند ، می‌دانید که جسم انسان حاوی DNA هوشمند می‌باشد . همۀ ژنهای بدن ، همۀ اطلاعات سلول‌های بنیادین ، حتی بایگانی آکاشیک زندگی‌های گذشته ، به عنوان اطلاعات در بدن انسان ذخیره شده‌اند . آیا همۀ اینها تصادفی و بی‌هدف بوده است ؟ با داشتن یک ذهن خدایی ، چگونه ممکن است که شما آن را انجام دهید ؟ خداوند ذات و جوهر خلقت را در درون شما نهاده است .
دقت کنید ، شما (به عنوان خدا) این زمین بسیار بسیار زیبا را مهیا کرده‌اید ، بوستانی که در آن خواهید نشست و آزاد خواهید بود . شما DNA  هوشمند را خلق کرده‌اید و این شما هستید که انسان را با سنگها و درختان و شبکۀ مغناطیسی متحد و دوست ساخته‌اید . این شما هستید که قدرت سرشار انسانی را با یک "تصویر" ژرف روحی خلق کرده‌اید . اکنون من از شما موجودات بشری می‌پرسم ، اگر شما نقش جزیی از خدا را بر عهده داشته باشید ، آیا قصد دارید تا چه ویژگی‌ای را به انسان در این مرحله اعطاء کنید ؟
 
چیزی که مردم در مورد دلیل بودنشان در اینجا می‌گویند
بسیاری از انسانها به شما می‌گویند که خدا انسان را خلق کرد و (سخن خدا) : "من قصد دارم تا انسانها را بر روی زمین قرار دهم و آنها را متحمل رنج کنم . من دشواریها را متحمل آنها می‌کنم تا به آنها این احساس را بدهم که کثیف متولد شده‌اند . سپس قصد دارم فوراً آنها را به واسطۀ گناهانشان متحمل رنج گردانم و به این ترتیب آنها را به واسطۀ آنچه که در زندگی‌های گذشته‌شان انجام داده‌اند ، قربانی گردانم . سپس قصد دارم تا آنها را در حرکتی خزنده‌وار به شناخت خود وا دارم . من می‌خواهم تا آنها احساس کنند که بسیار حقیر هستند ."
آیا فکر می‌کنید که این چیزی است که در ذهن خدا می‌گذشت ؟ در این بوستان زیبا ؟ آیا این موضوع حسی را در شما بر نمی‌انگیزاند ؟
بگذارید تا دیدگاه متفاوتی از اینکه اگر شما خدا بودید ، چگونه امکان داشت بیندیشید ، بدهم : "من یک بوستان زیبا خواهم آفرید ، به انسان‌ها DNA مقدس را عطا می‌نمایم ، که سیستمی زیبا از به یادآوری و سلامتی باستانی در آن تدبیر خواهد شد . سپس به طرز باشکوهی آنها را در زمین ساکن خواهم کرد . هر یک از آنها بخشی از من را در درون خود خواهد داشت . من می‌خواهم که تصویر مقدس خالق را برگزینم و آن را درون DNA آنها قرار دهم . از اینرو خواهم توانست که بگویم «او ساخته شده به شکل خداست» . سپس مسترهای بسیاری را با DNA فعال شده به سوی آنها خواهم فرستاد تا به آنها نشان دهم که یک انسان چه توانایی‌هایی را دارد ، سپس آنها فراموش نخواهند کرد . معلمان و مروجانی را خلق خواهم کرد که برای قرنها الگو خواهند بود .
به آنها قدرتهایی را خواهم داد که بر طبیعت غلبه کنند . اگر آنها این مسیر باشکوه را با انتخاب آزادانه کشف کنند ، آنها می‌توانند جسمهایشان را تغییر دهند . می‌توانند فرهنگ و تمدن خود را متحول کنند . می‌توانند زمین را دگرگون کنند . چنان آنها را قدرتمند می‌سازم که اگر به تعداد کافی با هم جمع شوند ، حتی بتوانند جلوی رخداد زلزله را بگیرند . آنها متحد و دوست گایا خواهند بود ."
آیا می‌دانید که نخستین بار چه کسی به این موضوع پی برد؟ باستانیانی که در این ناحیه می‌زیسته‌اند . اگر شما به آثار آنان نگاه کنید و مورد مطالعه قرار دهید ، متوجه خواهید شد که بومیان اینجا گایا –انرژی مادر سیاره – را تقدیس می‌کرده‌اند . گایا مقدس بود . به زندگی آنها مرتبط بود و هنوز هم هست . بومیان شما برای نخستین بار در مراسم خود چه انجام دادند ؟ آنان از نیاکان خود تجلیل کردند ! آنها به صورت شهودی دریافته بودند که احتمالاً زندگی‌های گذشته‌ای نیز داشته‌اند و از فرزانگی باستانیان بهره می‌بردند . آیا این امکان‌پذیر است که خرد و فرزانگی باستانیان به صورت روحی انتقال یابد ؟ به راستی که چنین است و تبار کوانتومی در DNA بسیار متفاوت‌تر از تبار شیمی خطی است .
چگونه انسان را خلق می‌کنید ؟
نوعی انرژی وجود دارد که در حال دیدار از این سیاره است تا این خرد و فرزانگی را بازسازی کند . از اینرو چگونه می‌خواهید یک انسان را بسازید ؟ اوه ، عزیزان ... زمان آن است که از منطق روحی و مهربانی استفاده کنید .
اجازه دهید تا شما را به یک مکان محرمانه ببرم . این مکانی است که ما برای بارها در مورد آن سخن گفته‌ایم . هنگامی که شما را به غار آفرینش می‌برم ، به طرح زندگی‌های خود نگاه کنید . در آن مکان چند بُعدی ، حسابداری گایا از بشر وجود دارد . در اعماق زمین ، غاری چند بُعدی است که هرگز کشف نخواهد شد . این مکان ویژگی‌های کوانتومی دارد ، چرا که در آن یک ساختار کریستالی به ازای هر روحی بر روی این سیاره وجود دارد . منظور من هر زندگی نیست ، بلکه منظور من دقیقاً برای هر روح می‌باشد . از آنجایی که هر روح زندگی‌های متعددی دارد ، ارتعاشات کریستالی آن زندگی‌ها و هر چیزی که در طی این زندگی‌ها آموخته شده است ، به صورت انرژیکی و کوانتومی در این ساختار کریستالی ثبت می‌شوند . هدف این ساختار کریستالی ، ارتباط با شبکۀ کریستالی سیاره می‌باشد . تمام دانش بشری در آنجا مستقر می‌باشد . هر چیزی که تا کنون برای بشریت اتفاق افتاده است ، در آنجا ثبت شده است .
اکنون از شما سوالی را می‌پرسم . آیا اکنون به این می‌اندیشید که انسان باید اندکی مهم‌تر از چیزی باشد که تا کنون می‌اندیشیده‌اید ؟ می‌خواهم رازی را با شما در میان بگذارم ، ارتعاشات زمین توسط آموخته‌های روحی و محرمانۀ بشری سنجیده می‌شود . اگر شما یک تجلی و باور داشته باشید که خدا درون شماست و اگر شما با این ادراک زندگی متفاوتی را شروع کنید ، درد و رنج از زندگی شما شروع به محو شدن می‌کند و خواهید توانست تا از تاریکی رهایی یابید و هرگز بدان باز نگردید . شما می‌آموزید تا قدرت خدایی درون خود را مطالبه کنید و از آن لذت ببرید .
شما بر روی زمین تأثیر می‌گذارید و هر گام شما توسط زمین شناخته شده است . شما نور را به هر جا که رفته‌اید گسترش داده‌اید . این یک استعارۀ قدیمی است که ما به شما داده‌ایم ، اما بهترین استعاره است . شما توسط خدا شناخته شده هستید . شما شناخته شده توسط گایا هستید . شکوه و عظمت و مستری شما توسط یک ارتعاش بالاتر در ابتدای آماده سازی زمین است . چنانچه که شما مشکلات خود را حل کنید ، ارتعاشات زمین به طور گسترده‌ای افزایش می‌یابند . چه سیستمی ! زیباست . و این یک رویداد بی‌هدف انسانی که بر حسب اتفاق در اینجا به منظور ایجاد رنج رخ داده باشد ، نیست ! آیا نظاره می‌کنید ؟ آیا منطق روحی را درون این پدیده مشاهده می‌کنید ؟ ما می‌خواهیم که چهرۀ خدا را ببینیم ، چهره‌ای که همواره شاد است ، چرا که بخشی از آفریدگار درون شماست .
ما قبلاً به شما در مورد حلقۀ تولد گفته‌ایم . چگونه می‌توانیم چیزهایی را شرح دهیم که فراتر از حوزۀ ادراک شماست ؟ شما خود را به صورت منفرد می‌بینید ، اما شما منفرد نیستید . در حالت خطی ، تجسم شما سه بُعدی است . هنگامی که شما در آینه به خود نگاه می‌کنید ، چند نفر را می‌بینید ؟ "منظورت چیست ؟ کریون ، چند نفر را؟" پرسش من در مورد تعداد افرادی است که در آینه می‌بینید ، روح قدیمی . بگذارید به شما بگویم که اگر شما صاحب ذهن خدایی باشید ، همۀ خودتان را خواهید دید . تمام آکاش شما در اینجاست . صدها تجربۀ روحی شما در آنجا قرار دارد ، بسیاری از زندگی‌هایی را که در زمین تولد یافته‌اید ، در آنجا قرار دارد .
در آینۀ خدایی ، شما همۀ آنها هستید و همچنین بخشی از آفریدگار . چگونه می‌توانیم به شما توضیح دهیم که شما چگونه می‌توانید در یک زمان واحد در مکانهای متعددی باشید ؟ چگونه می‌توانیم به شما توضیح دهیم که همانگونه که گام بر می‌دارید ، خرد و فرزانگی بسیاری که حامل آن می‌باشید ، در حال ثبت شدن بر روی سیاره می‌باشد ؟ در یک حالت کوانتومی ، زمانی وجود ندارد . در یک حالت کوانتومی ، شما هنوز در حال زندگی ، در تمام زندگی‌های متعدد خود می‌باشید ، با این زندگی‌ها به سیارۀ خود کمک می‌کنید . در یک طیف کوانتومی روحی ، روح قدیمی بسیار درخشان بر روی سیارۀ زمین متولد می‌شود . 
"چی ؟ کریون ، من نمی‌دانم که داری از چه چیزی صحبت می‌کنی ؟" من می‌دانم . من می‌دانم . می‌خواهم برای لحظه‌ای دیدگانم را به شما بدهم . من اتاقی را می‌بینم که توسط کسانی که بالغ بر سی‌هزار سال ، موجب تغییر سیاره شده‌اند ، پر شده است . بومیان و باستانیان در اینجا حضور دارند . بعضی از شما اجداد خودتان می‌باشید ! بعضی از شما از مردم لموریا هستید . چیزی که شما انجام می‌دهید ، زیباست و شما بازخواهید گشت و دوباره آن را انجام خواهید داد . در مدت 26000 سال به شما چه گفته‌ام ؟ بسیاری از شما انتظار این لحظه را می‌کشیدید و قصد ندارید تا این فرصت را از دست بدهید . حتی اگر در این سالهای آینده بعضی از شما به آن سوی پرده راه یابید ، باز قصد بازگشت خواهید کرد . زیرا شما قصد ندارید که این فینال را از دست بدهید ! این قرار نیست که پایان سیاره باشد ، اما پایانی برای انرژی قدیمی خواهد بود و انرژی جدید شروع خواهد شد .
چگونه حلقۀ زندگی را توضیح دهیم ؟ در زمان شما ، این امر ممکن است در مورد خصوصیات قبل از تولد شما باشد . اوه ، در یک حالت کوانتومی ، این یک حالت بی‌زمانی‌ست . از اینرو قبل از اینکه بدنیا بیایید ، شاهد پتانسیلی از آن کودکی که قرار است باشید ، بوده‌اید . من نمی‌توانم این امر را توضیح دهم ، چرا که شما درگیر یک فریم زمانی خطی می‌باشید در حالی که برای خدا و طرح چنین محدودیتی نیست . از اینرو سوالات فرضی من ادامه خواهد یافت . شما به این کسانی که به طور بالقوه فرزندان شما خواهند بود ، چه می‌گویید ؟ پیام شما چیست ؟
اگر به راستی آنچه که به شما گفته‌ام حقیقت داشته باشد ، با اینحال باز هم طرحی بزرگتر وجود دارد که شما از آن آگاه می‌باشید . همه چیز تصادفی ، بی‌نظم و بی‌هدف به نظر می‌رسد . اما در حقیقت همه چیز به انتخاب آزاد انسان بستگی دارد . حقیقت شما بستگی به انرژی‌ای دارد که توسط انتخاب آزاد شما بر روی زمین توسعه یافته است .
 
نقش والدین شما
بگذارید تصویری را به شما ارائه دهم که شاید تاکنون به آن نیندیشیده‌اید و این چیزی است که من دیروز در کوه‌ ارائه کردم (کریون در والنوادو واقع در آندس بود) . بسیاری از شما والدینی دارید که همانند شما به آن بیداری شخصی ، زندگی خدایی ، دست نیافته‌اند . بعضی از این والدین هنوز زنده‌اند و با شما به سر می‌برند و بعضی نیز درگذشته‌اند . اوه ، آنها به روش خود خدا را دوست دارند ، اما آنها در سطح خالق درونی کوانتومی به مرحلۀ بیداری دست نیافته‌اند . ممکن نیست که آنها در چنین جلساتی شرکت کنند ، ممکن است ؟ اما شما در سطح یک "سیستم کوانتومی" بیدار شده‌اید و شروع به کمک کردن به سیاره بوسیلۀ آن کرده‌اید . شما پلی به سوی یک تمدن کوانتومی در آینده زده‌اید . عبادت خطی شما را فرا نمی‌خواند .
شما از یک وضعیت روحی ژرفی برخوردارید که شما را از داشتن پیامبر ، کتاب یا مکانی برای عبادت بی‌نیاز می‌سازد . شما یک انرژی زیبا از عشق خلق کرده‌اید و خالق ، چون همنشینی با شماست و قبل از آنکه کار شما بر روی زمین به اتمام برسد ، میلیون‌ها نفر در اطراف شما به بیداری خواهند رسید و به ایدۀ شما خواهند رسید . این ایده چیزی نیست که شما فکر می‌کردید . در عوض ، این یک الگوی جدید مقدس روحی است که شما به طرز باشکوهی آن را ایجاد کرده‌اید و شما قدرتمندتر از جسم فیزیکی خود هستید و حتی طبیعت نیز در برابر مستری جمعی شما سر تعظیم فرو می‌آورد . شما خالقی زیبا در درون یک بوستان هستید که این بوستان برای شما ساخته شده است و شما در شرف این هستید که تا به سطحی از خردمندی و فرزانگی دست یابید که برای نخستین بار در تاریخ خواهد بود .
شاید گاهی اوقات به والدین خود نگاه کنید و بگویید : "امیدوارم که آنان نیز به آن چیزی دست یابند که من دست یافته‌ام . بعضی از شما می‌گویید : واضح است که آنها به روشهای قدیمی خود چسبیده‌اند." و هنگامی که آنها فوت می‌شوند ، خواهید گفت : "امیدوارم که آنها توانسته باشند به همان شناخت من برسند." از اینرو بگذارید تا مجدداً این تفکر خطی را به روشی کوانتومی برای شما بازنویسی کنم و در طی یک فرایند ، از این سیستم باورنکردنی و عشق به خدا رونمایی کنم .
برای لحظه‌ای با من وارد ذهن خدایی شوید و من شما را به حلقۀ تولد والدین‌تان خواهم برد . در یک حالت بی‌زمانی ، آنها به ملاقات شما خواهند آمد ، فرزندان بالقوۀ آنها و شما به آنچه که آنان باید بگویند ، گوش فرا دهید : "عزیزان ، ما قصد داریم تا در یک انرژی قدیمی به زمین بازگردیم . اما در سیاره پتانسیل‌هایی برای بعضی رخدادها وجود دارد که برای نسل شما می‌باشد و نه نسل ما . ما قصد داریم تا به شما تولد و زندگی بدهیم . ما می‌خواهیم که شما را در زمانی صحیح به سیاره بیاوریم تا بتوانید این تفاوت را ایجاد کنید . ممکن نیست که ما در راهی که شما بیدار شده‌اید ، کمکی کنیم . در عوض ، ممکن است ما در واقع به شما معمایی بدهیم که شما را مجبور به کشف خدای درون کند ، اما این روش تقابل بین انرژی قدیم و جدید خواهد بود . ما اراده می‌کنیم که شما را به مکانی بیاوریم که شما از نوری برخوردار شوید که ما در انرژِی قدیم از آن بی‌بهره خواهیم بود . "
از اینرو از شما می‌پرسم ، شنوندگان و خوانندگان عزیز ، در اینجا چه کسی روشنگر است ؟ روشنگران والدین شما هستند ! اوه ، ممکن است که آنها به بیداری کوانتومی دست نیابند ، اما اکنون شما می‌دانید که آنها یک طرح کوانتومی داشته‌اند . به خاطر آنان است که شما حامل روشنایی هستید . این مسئله حتی در مورد آن والدی نیز که شما را به خاطر دستیابی به بذر زندگی مورد سرزنش و انتقاد قرار می‌دهد ، صدق می‌کند . آیا این موضوع هیچ شباهتی به این مورد که به نظر می‌رسد شما کثیف متولد شده‌اید ، دارد ؟ آیا با این وجود باز چنین به نظر می‌رسد که شما به دنیا آمده‌اید تا رنج بکشید ؟
خداوند جهانی را برای زندگی و فراوانی و روشنایی آفریده است . خدا به انسان فقط یک بوستان  زیبا عطا نکرده است ، او همچنین به شما بخشی از انرژی آفرینندۀ درونی را بخشیده است . خدا نور است و درون شماست . این راز انرژی جدید است و شما مجدداً آن را کشف خواهید کرد . این موضوع ، نادرستی دیگر سیستم‌ها را نمی‌رساند ، اما ترجیحاً برای کسانی که رشد یافته‌اند و توسط انرژی خلاق و مستری‌ای که از خود بروز داده‌اند ، تعالی یافته‌اند ، به طرز عمیقی دانش را بالا خواهد برد . عزیزان ، انتظار نداشته باشید که کلیسا برچیده شود . انتظار داشته باشید که به سوی انرژی عبادت مناسب‌تر ارتقاء یابید که همانا مورد احترام قرار دادن "خدای درون" است .
اوه ، بیایید این بحث را تمام کنیم . من دارم در کشور شما شیلی با شما سخن می‌گویم . شاید شما فکر می‌کنید که من نمی‌دانم که در کجا هستم ؟ اوه ، البته که می‌دانم . من در مکانی هستم که کوندالینی سیاره در حال رسیدن به آنجاست . این یک رویداد انتقالی 36 ساله است ، درست مانند طرازبندی‌های کهکشانی . این بخشی از نیم چرخۀ 13000 سالۀ نوسانی حرکت تقدیمی است (تلوتلو خوردن زمین که به دلیل چرخۀ طرازبندی‌ها کهکشانی ایجاد می‌شود) . این جابجایی تصادفی نیست . مرکز قلب روحی این سیاره از مکانی که آن را هندوستان و تبت می‌نامید به آمریکای جنوبی انتقال خواهد یافت . کل قاره این پدیده را احساس خواهد کرد ، اما مرکزیت آن در اینجاست (شیلی جنوبی).
در سال 2008 ، من به همراه 200 نفر از شما بر روی یک قله بودم . به شما در مورد یک لرزش بر روی زمین در آینده‌ای نزدیک گفتم . (زلزلۀ شیلی در سال 2010) و به همچنین به شما گفتم که ممکن است این پدیده در جنوب اینجا رخ دهد . این زلزله مربوط به انتقال کوندالینی بود که در مورد آن به شما گفته بودیم . حتی مایاها و اینکاها نیز در مورد آن گفته بودند . آنها از انتقال کوندالینی در سال 2012 خبر داده بودند . آنها از تغییر هوشیاری بشری ، تحولات زمین و حتی طرازبندی قلب مرکزی گفته بودند .
این انرژی جدید ، نمایانگر یک انرژی جدید بر روی این سیاره است که همانا خرد زنانۀ الهی مادر می‌باشد . این پدیده نمی‌خواهد که زن را چنان متحول سازد که موجب نگرانی مردان شود . زن قصد ندارد که به طور تصادفی انرژی الهی بیشتری نسبت به آنچه که از قبل داشته است ، داشته باشد . با اینحال ، همۀ بشریت آن را دریافت خواهد کرد ، اما مردان قصد دارند تا بیشتر آن را دریافت کنند . این در مورد متعادل سازی مجدد انرژی مرد/زن می‌باشد . این در مورد خرد یک مادر می‌باشد که حتی در امور سیاسی نیز واقع شده است . این در مورد یک طرازبندی مجدد بی‌عیب و نقص می‌باشد.
از اینرو در نهایت ، به شما پاسخ سوالی را خواهم داد که تاکنون جوابی به آن داده نشده است ، اما هنوز ذهن بسیاری را به خود معطوف داشته است . چیزی که هفتۀ گذشته در شیلی رخ داد ، اتفاقی نبود (نجات 33 معدنچی) . همه متعجب بودند که چگونه این عملیات با آرامش انجام شد . بنابراین ، به این پدیده از دیدگاه علم اعداد نگاه کنید ! حتی رسانه‌های اصلی نیز به این توجه داشتند – 33 ، 33 ، 33 . اما در رسانه‌ها معنای آن را به شما نگفتند ، زیرا که معنای آن را نمی‌دانستند . برای آنان ، این امری اتفاقی بود . چقدر 33 !
بگذارید تا معنای آن را به شما بگویم . بگذارید تا از دیدگاه علم اعداد ، نظری بر ویژگی عدد 33 از زمان باستان تا کنون بیفکنیم . عدد 33 عدد مستر نامیده می‌شود . عدد 3 در علم اعداد ، یک انرژی کاتالیزور (تسهیل کنندۀ فعل و انفعالات - مترجم) است . یک انرژی کاتالیزور ، چیزهای اطراف خود را تغییر می‌دهد . هنگامی که شما دو عدد 3 را در کنار یکدیگر قرار می‌دهید ، آنها نمایانگر یکی از بالاترین انرژی‌های سیاره می‌شوند . این انرژی چنان بالا است که آخرین عدد مستری قابل تعریف توسط بشر می‌باشد . (نکتۀ جالب این است که در فرقۀ مخوف فراماسونری عدد 33 بسیار مقدس و نیرومند است و از بالاترین جایگاه برخوردار می‌باشد و صاحب این عدد ، بلند پایه‌ترین مقام این فرقه می‌باشد ! این فرقه با کشف رموز اعداد و نمادهای ادیان و مکاتب باستانی به قدرتهای بزرگی دست یافته است و قدرتمندترین و سازمان یافته‌ترین فرقه غیرخدایی جهان می‌باشد و هدف نهایی آنان تسلط بر زمین و ایجاد نظامی جدید می‌باشد و به اعتقاد بسیاری از صاحبنظران ، بسیاری از رهبران دنیا (مانند آمریکا ، انگلیس و ...) از اعضای این فرقه می‌باشند که در خفا و در پس نقاب انسان‌های عادی و صلح‌جو اهداف خود را به آرامی عملی می‌سازند . آیا واقعاً زمان آن نرسیده است که به این اعداد توجه نشان دهیم و در جهت صلح و انسانیت از قدرت آنها استفاده کنیم ؟ – مترجم)
در علم اعداد ، عدد 44 تعریف نشده است . حتی آنانی که در تبت آغازگر سیستم علم اعداد بوده‌اند نیز گفته‌اند که عدد 44 ، چندبُعدی است و الگویی برای تعریف شدن ندارد . این امر در مورد اعداد 55 یا 66 یا 77 نیز صادق می‌باشد . از اینرو عدد 33 ، بالاترین درجۀ مستری است که قابل تعریف می‎باشد .
عدد 33 ، بالاترین عدد شفقت است و درست در اینجا و در شیلی بود ، جایی که قلب مرکزی به آن منتقل شد . این شفقتی که برای معدنچیان صورت گرفت ، استعاره‌ای از سرشار شدن از انرژی بود ، چنانچه که تاکنون سابقه نداشته است (تاکنون سابقه نداشته است که تمام دنیا برای نجات چند معدنچی ، چنین دست به عمل شود و این موضوع چنان برای مردم دنیا احساس‌برانگیز بود که تبدیل به تیتر اول رسانه‌های جهان شد و تمام اخبار دیگر را تحت شعاع خود قرار داد - مترجم) . این چه احساسی را در شما بر می‌انگیزاند ؟
      
آمریکای جنوبی ! تو در یک انرژی از چرخۀ 26000 ساله قرار گرفته‌ای و تو برای زمان بسیار طولانی‌ای انتظار آن را می‌کشیدی . این طراحی شده و زیباست و اتفاقی نیست .
برای لحظه‌ای ذهن خدایی را به کار گیرید . خدا برای لحظه‌ای خواهد آمد . شما چگونه بشر را خلق کردید ؟ من به شما خواهم گفت . تو انسان را مانند یک دوست ، یک بخش خدایی و کسی که می‌تواند سیاره را با کردار خود تغییر دهد ، طراحی کردی . فکر کنید : این چیزی است که تمامی مسترهای این سیاره به شما گفته‌اند . آیا تاکنون شنیده بودید که شما می‌توانید با هوشیاری و ادراک خود ، کوهها را به حرکت در بیاورید ؟ آیا تاکنون شنیده بودید که شما می‌توانید جسم خود را شفا دهید و بدترین بیماری‌های شما خود به خود درمان شوند ؟ آنها این را به شما گفته بودند ! اگر شما حریف ناتوانی برای طبیعت بودید ، آیا آنان چنین چیزی به شما می‌گفتند ؟ اگر شما موجودی تصادفی بر روی این سیاره می‌بودید ، آیا آنان چنین چیزی به شما می‌گفتند ؟ نه ! انسان زیبا ، باشکوه و آفریده شده به صورت یک انرژی و تصویر از خالق می‌باشد . دیگر چه دلیل بیشتری نیاز دارید ؟ این موضوع قبلاً برای شما تاریخی بود و اکنون حتی دانش شما نیز دارد شروع به پشتیبانی از این قضیه می‌کند .
قصد دارید با این پیام چه کنید ؟ "خب ، کریون ، من عاشق این احساس هستم ، اما من نمی‌دانم که در ادامه باید چه کنم ؟" من به شما خواهم گفت که در ادامه باید چه کنید . چرا به این موضوع اعتقاد پیدا نمی‌کنید ؟ چرا درک نمی‌کنید که این موضوع حقیقت دارد ؟ و چرا هنگامی که این مکان را ترک می‌کنید ، قلب خود را نمی‌گشایید ؟ اینگونه باشید تا دردها و رنج‌ها دیگر به سراغ شما نیایند . شفقت و مهربانی مردم شیلی ، آرژانتین و اکوادور را ببینید .
این قاره (آمریکای جنوبی) ، یک پتانسیل عظیم در جهت داشتن یک انرژی کامل و بی‌عیب و نقص ،ِ برای نسل آینده دارد و زمین به شما خواهد نگریست و به ثبات و پایداری شما غبطه خواهد خورد . در اقتصاد خود به این پتانسیل نگاه کنید ؛ در امور سیاسی خود به آن نگاه کنید ؛ به همراه همسایگان خود به آن نگاه کنید ، اما این پدیده ابتدا در این مکان رخ خواهد داد . این امر ممکن است که یک نسل طول بکشد ، به همراه پیدایش طرازبندی‌های کهکشانی در یک چرخۀ 36 ساله .
این مکان را ترک کنید در حالی که نسبت به لحظۀ ورود تفاوتی در شما ایجاد شده است ، عزیزان ، این دلیل تولد شماست . لحظه‌ای وقت بگذارید و از والدین خود تشکر کنید ، کسانی که این امر را دیدند و آن را برای شما امکان‌پذیر ساختند تا انجامش دهید . آیا متوجه هستید ؟ این طرحی است که بزرگتر از آنچه که تاکنون می‌اندیشیده‌اید ، می‌باشد . قلب خود را باز نگاه دارید . در آینده به آنانی خواهید اندیشید که به شما تولد بخشیدند ، به خود برتر آنها نظر بیفکنید و از آنان به خاطر خرد و فرزانگی‌شان که به شما این امکان را داد تا امروز در این مکان حضور یابید ، تشکر کنید . آنها به عنوان یک شخص قدیمی در انرژی قدیمی زمین ، کار سختی را در پیش داشتند . اکنون شما قبل از اینکه صلح را بر روی زمین برقرار سازید ، با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو هستید . اما این دلیل آمدن شماست .
و چنین باد .


Share/Bookmark

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام به همه دوستان عزیز
لطفا به لینک زیر برید و کتابهای بی نهایت خوب و متحول کننده رو دانلود کنید و بخونید.
قول میدم ضرر نمیکنید.
این هم لینک دانلود

https://docs.google.com/folder/d/0B9gd7WhaQ5jpNlVqbl9uWWN2UFk/edit?pli=1

در پناه عشق خدا باشید