۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

گفته‌های کریون در مورد ایران


Share/Bookmark
 
گفته‌های کریون در مورد ایران
کتاب یازده کریون : بالارفتن پرده ، مکاشفه انرژی جدید
صفحۀ 100 – منتشر شده در 2007
اگر مایلید ، می‌توانید این را پیشگویی بنامید ، اما این رویدادها تنها در صورتی رخ می‌دهند که شما از انرژی پتانسیلی که هم اکنون جریان دارد ، پیروی کنید . به پتانسیل‌های موجود بر روی این سیاره دقت کنید .
1-      انقلاب‌های نرم . شما می‌توانید هر تعریف دلخواهی از این عبارت داشته باشید . انقلابهای نرم در دو کشور مهم . یکی از آنها چین است و دیگری ایران . و مردم آنها در این مسیرند که تغییری در هوشیاری – بر علیه همۀ نابرابری‌ها – و به سوی صلح انجام دهند . آن را ملاحظه کنید . اگر در همین مسیر باقی بمانید ، این امر اجتناب ناپذیر خواهد بود .
2-      یک مورد بزرگ وجود دارد . تغییری در خاورمیانه ، در اسراییل ، درست در اورشلیم . یک تغییر غیر منتظره
3-      سرانجام یک شخص جوانتر بپا می‌خیزد ، کسی که قبلاً در مورد او سخن گفته‌ایم (در اسراییل) . اگرچه نه به این زودی‌ها .
این امر دارد روی می‌دهد ، اما در مسیری که اکنون هنوز آشکارا نیست . آیا می‌توانید به همراه من این امر را به نیکی و شادی بگیرید ، حتی اگر هنوز متوجه آن نشده باشید ؟ این چیزی است که حقیقتاً دارد رخ می‌دهد . شما نمی‌توانید آن را در اخبار خود ببینید ، اما این رویداد وجود دارد . آیا می‌توانید بگویید که "این برای روح من نیکوست" ؟

کتاب آرین : فراتر از پرده ، فریب و سردرگمی
منتشر شده در فرانسه – 2008
مصاحبه با کریون :
آرین :
من سوال ویژه‌ای در خصوص یک مورد دارم . در کتاب اخیر شما (بالا رفتن پرده) ، کریون در مورد دو کشور سخن گفته است ؛ چین و ایران . او گفته است که ما از خرد و فرزانگی‌ای که از این دو منطقۀ جهان خواهد آمد ، شگفت‌زده خواهیم شد . اما در کتابی دیگر ، از یک منبع موثق اشاره شده بود که جنگ اتمی بعدی از ایران برخواهد خواست و البته بشریت را در مقیاس وسیعی تحت تأثیر قرار خواهد داد . این دو مورد برای ما گیج کننده است .
هدف من این نیست که مقایسه‌ای بین اطلاعات انجام شود ، اما ترجیح می‌دهم تا بدانم که چگونه جزییات این دو اطلاعات ، کاملاً متفاوت می‌باشند ، در صورتی که هر دو از منابعی موثق آمده‌اند . آیا این تنها یک سوءتفاهم می‌باشد ؟ ما همچنین قصد طفره رفتن از این نوع سناریو نداریم ؟
کریون :
بسیاری از شما 50 ، 60 و 70 سال سن دارید . در طول این سالها یکی از کشورهای زمین توسط رییس جمهور ایالات متحده "امپراطوری شیطان" نامیده می‌شد . آیا به خاطر می‌آورید ؟
در طول آن زمان ، ترس در اوج بود و تقریباً امیدی وجود نداشت و کشور "شیطان" به عنوان پیشرو شروع یک هولوکاست هسته‌ای بر روی زمین مطرح بود . این عظیم‌تر از هر چیزی به نظر می‌رسید .
پیشگویان این کشور را به عنوان پایان دهنده‌ای برای سیاره معرفی کرده بودند ... نستراداموسِ پیشگو در رباعیات خویش از این موضوع گفته بود و کتب مقدس به آن اشاره کرده بودند .
آن کشور جماهیر متحدۀ شوروی بود . این جدالی برخاسته از روسیۀ بعد از جنگ جهانی دوم بود . این کشور قدرتمند ، خطرناک و یکی از نیرومندترین‌ها بر روی سیاره بود . تقریباً 50 سال به قدرتمندی اداره شد و بسیاری از کشورها تحت امر و کنترل آن بودند .
این کشور همچنین نمایندۀ یک الگوی تفکر قدیمی بود و بسیاری از آنهایی که قادرند آینده را ببینند ، می‌توانند به گذشته باز گردند و گزارش دهند که به راستی زمین محکوم به نابودی بود . شاید دارید اکنون این پیام را با پیام قبلی مقایسه می‌کنید ؟ این مثالی از چیزی است که من به شما گفتم . پیشگویان به شما خبر نابودی و تباهی را داده بودند و بسیاری بر آن معتقد بودند و از اینرو گفته می‌شد " بله ، این احتمالاً روی خواهد داد" . اما دیگرانی نیز بودند که آمدن تغییر را می‌دیدند ، اما این موضوع با چیزی که در حال جریان بود ، تطبیقی نداشت.
من در سال 1987 درست بعد از همگرایی هارمونیک آمدم . در آن زمان جماهیر شوروی هنوز قوی بود و پیشگویی‌ها هنوز معتبر بودند . به هر حال من به شما گفتم که هنوز پایانی در کار نیست و معجزات تغییر هوشیاری در حال رخ دادن بوند . یک سال بعد ، "غیرممکن" رخ داد . "امپراطوری شیطان" از درون خود فروپاشید ! و یک شبه قدرت خود را از دست داد . ایالات جماهیر شوروی از ارباب خود بریدند و حاکمیت خود را به دست آوردند و خطر جنگ سرد از بین رفت . به همراه آن ، خطر هولوکاست هسته‌ای که پیشگویان برای نیم قرن انتظارش را می‌کشیدند ، از میان رفت . 50 سال اضطراب ، ترس ، توطئه و جاسوسی به فراموشی سپرده شد و مردم روسیه شروع به سفری طولانی در جهت عبور از دهه‌های ظلم و ورشکستگی اقتصادی کردند .
بنابراین از شما می‌پرسم : در سال 1980 اگر یک پیشگوی بشری به شما گفته بود که این امر ممکن است رخ دهد ، شما احتمالاً چه می‌گفتید ؟ "غیرممکن است ؟ حاضری در موردش بحث کنیم ؟ بیا به عقب بازگریدم و بیشتر این کانلینگ (ارتباط از طریق مدیوم) را بررسی کنیم ؟ آیا تو دیوانه‌ای ؟ به اطرافت نگاه کن !" احتمالاً چنین چیزی می‌گفتید ؟ در حالت سه بُعدی چنین است . اما انرژی چند بُعدی قدرتمند ، غیرمنتظره و بدون مانع زمانی است .
اکنون به اطراف خود نگاه کنید . اکنون ایران توسط رییس جمهور ایالات متحده "محور شرارت" نامیده می‌شود . ایران به نظر خطرناک و ترسناک و توطئه‌گر می‌رسد . آنها همچنین با اسراییل خصومت دارند . "ساعت رستاخیز" مجدداً توسط کسانی که نگهدارندۀ آن هستند ، آغاز به کار کرده است . بنابراین من از شما این سوالات را می‌پرسم :
آیا جماهیر شوروی خطرناک بود ؟ جواب بله می‌باشد ........بسیار خطرناک
آیا خطر آن از ایران کمتر یا بیشتر بود ؟ پاسخ دهید .
در مورد معجزه‌ای که در مورد شوروی رخ داد بیندیشید و بگویید که از این تاریخ روحی چه می‌آموزید ؟ آیا قصد دارید تا مجدداً از چاه خود بالا بیایید و امیدوار باشید که خدا آن را تغییر دهد ؟ آیا قصد دارید تا پیرو سودجویانی باشید که می‌خواهند در زیر خانه‌های خود پناهگاهی حفر کنید و در آن مواد غذایی ذخیره کنید ؟ یا می‌خواهید که به روشنایی خود پشت پا بزنید و همان کارهایی را بکنید که در 1988 انجام می‌دادید ؟ سالی که در آن تاریخ برای همیشه تغییر کرد !
تفاوتی در میان پیشگویی‌های نابودی و تباهی در رابطه با ایران و پیشگویی‌های سابق در مورد شوروی وجود ندارد . مردم روسیه دشمن نیستند ، اما رهبران دیکتاتور آنها چنین بودند . هنگامی که رهبری آنها از بین رفت ، شما متوجه شدید که "نبرد نهایی" نیز وجود نداشت . شما ممکن است به این نکته توجه کرده باشید که این فروپاشی از درون رخ داد و اینکه مردم روسیه کسانی بودند که این ماجرا را به پایان رسانیدند . آنها خردمند بودند و از دسته آن افرادی بودند که خود را ترقی بخشیدند تا تاریخ را با کمک روشنایی همۀ کسانی که بر روی زمین برای صلح می‌کوشیدند ، تغییر دهند . نه نبردی ، نه مرگی ، نه بمبی ... و غرب را شگفتی در بر گرفت .
مردم ایران بسیار خردمند و فرزانه‌اند . بسیاری از آنها جوانند ... جوان‌تر از میانگین سنی جوامع شما . تعداد افراد مسن‌ در میان آنها از شما کمتر است ، اما اندیشه‌ای متفاوت دارند . بسیاری از آنها متحیرند که چگونه ( ... ) اما با این حال هنوز امید و ایمان خود را حفظ کرده‌اند . بسیاری از آنها می‌خواهند وضعیتی را فراهم کنند که فراوانی و صلح بیشتری را به سرزمین خود به ارمغان آورند . اشتباه نکنید . آنها متحد غرب نیستند یا چیزی مانند آن . چنین چیزی خواستۀ آنها نیست . آنها تاریخ نیاکان خود و پیامبر خود را دوست دارند . اما آنها می‌خواهند که این ایده را که آنها ( ... ) هستند را تغییر دهند . افراد مسن‌تر آنها کسانی هستند که دست به قمار می‌زنند و آنها را (جوانان را) بر لبۀ پرتگاه نابودی می‌کشانند .
آنها منابعی در آن سرزمین کوچک دارند که می‌تواند برای آنها ثروت و فراوانی را فراهم آورد . خرد و دانایی آنها چیزی است که می‌تواند برای آنها صلح و صنعت بیاورد . پیامبر بزرگ آنها به آنان درس وحدت را آموخته است و با این حال هنوز دولتمردان آنها در پی تقسیم‌بندی در بالاترین سطوح هستند . این شهروندان ایرانی دارند ( ... ) را مشاهده می‌کنند و از اینکه زندگی و کشور خود را از دست بدهند بسیار هراسانند ... و اگر اقدامی نکنند این اتفاق ممکن است رخ دهد . بنابراین در اینجا نیز مجدداً حق انتخابی وجود دارد .
    
بنابراین از شما می‌پرسم ، حقیقت شما چیست ؟ آیا یک الگوی قدیمی است که ممکن است رخ دهد یا الگویی جدید از چیزی که ممکن است روی دهد ، می‌باشد ؟ ما در گذشته به شما گفته بودیم که شما پاسخ همۀ اینها را در دستانتان دارید . کسانی که نابودی و تباهی را می‌آموزند ، همان کسانی هستند که فقط مسیر قدیمی را می‌بینند و اعتقادی به این ندارند که می‌توانند تغییر کنند . یک ایران خردمندتر و فرزانه‌تر ، تصمیم می‌گیرد که نقش مهمی را به عنوان بخشی مهم از خاورمیانه  ایفا کند ، نه از راه تروریسم ، بلکه ترجیحاً از طریق تجارت و قدرت مالی و اقتصادی .
چین کشوری است که به نفت نیاز دارد ... بسیار بیشتر از آنچه در غرب نیاز می‌شود .  آیا ایران کشوری است که دارد بیهوده به خاطر مبادلات هسته‌ای نابود می‌شود ، چرا که آنها تصمیم گرفته‌اند به اسراییل حمله کنند یا اینکه جمهوری اسلامی ایران فروشندۀ عظیم منابع به چین می‌باشد ؟
انسان‌های عزیز ، گاهی اوقات شما می‌خواهید که به زور قدرت را تصاحب کنید تا این چیزها را انجام دهید ، بجای آنکه به آنها بیندیشید . اکنون بروید و به زندگی خود بپردازید و از کنار آنهایی که ترس را موعظه می‌کنند و توان شما را تخلیه می‌کنند، بگذرید . آن فالگیران کسانی هستند که هنگامی که پیشگویی‌های آنها اشتباه از کار در می‌آید ، ناپدید می‌شوند ، ولی هنگامی که دوباره تنشی ایجاد می‌شود ، مجدداً با خبر نابودی ظاهر می‌شوند .
 ------------------------------------------------------------------------------
کانلینگ زنده کریون
17 اکتبر 2009 - مونترال کانادا
مدیوم : لی کارول
... شمارۀ شش به صورت آشکارا در حال روی دادن است و شما امسال نشانه‌های آن را به طور واضح دیده‌اید . مجدداً به شما یک پتانسیل را معرفی می‌کنم و نه یک پیشگویی از آینده ، این پتانسیلی است که از پیش وجود داشت و شما قادر به دیدن آن نبودید . در کتاب "تغییر بزرگ" من گفته بودم که انقلابی در ایران در حال رخ دادن است . علاوه بر این من می‌خواهم ادامۀ داستان را نیز به شما بگویم .
 
آیا این پدیده را مشاهده کردید ؟ این ماجرا امسال شروع گشت (اشاره به جنبشی که بعد از انتخابات بحث‌برانگیز ریاست جمهوری سال 1388 (2009م) در ایران شکل گرفت – مترجم) . بذرهای این انقلابِ مردم ایران کاشته شد . اوه ، این جنبش سرکوب شد ... یا اینکه نشد ؟ هم اکنون که دارم با شما صحبت می‌کنم ، این انقلاب در حال شکوفایی و رشد است .  کنترل بسیار کمی در آن کشور (ایران) وجود دارد که به انقلابی که انقلاب کبیر نامیده خواهد شد ، منجر خواهد شد . عجیب نیست ؟ همانطور که زمانی شوروی وجود داشت و دیدید که چه پیش آمد .
بگذارید نشان دهیم که چه چیزی با این پتانسیل‌های موجود که من به شما معرفی می‌کنم ، رخ خواهد داد . انقلاب ایران ، انقلاب کبیر نامیده خواهد شد . ملّاها (mullahs) برکنار خواهند شد . شما این را شاهد خواهید بود . اگر این پتانسیل‌ها به نیرومندی این روزها باقی بمانند ، شما شاهد آن خواهید بود و با عزل و برکناری ملّاها ، شما شاهد یک تمدن جوان ایرانی خواهید بود که در ایمان خود به کمال و بلوغ رسیده‌اند و می‌دانند که چه می‌خواهند و ثبات و امنیت را برقرار خواهند کرد . در واقع به آن چنان پایداری‌ای که شایسته و برازنده خواهد بود . آیا برای چنین وضعیتی آماده هستید ؟ این ثبات و امنیتِ ایران به ثبات و امنیتِ خاورمیانه منجر خواهد شد . نفوذ ایرانیان واقعاً ممکن است که شروع بسیار خوبی برای ارمغان صلح به اسراییل باشد .
 
این یک چرخۀ کامل است : 12 سال پیش گفتم "با نابودی اسرائیل ، زمین نیز نابود خواهد شد." . و دارم به شما می‌گویم که شما به دنبال یک راه‌حل هستید و آنگونه که شما می‌اندیشید ، این راه‌حل از آمریکای شمالی نمی‌آید . آنها گفتند "آمریکای شمالی تنها موردی است که می‌تواند این موضوع را حل کند . سازمان ملل تنها موردی است که می‌تواند این موضوع را حل کند." . حال بنگرید که چگونه حل شد ! این امر تنها توسط خود مردم خاورمیانه حل خواهد شد . چنانچه پیشتر نیز گفته‌ام ، یک ایران امن و پایدار و بالغ ، به همراه کشورهای اطراف که شاید مجموعه‌ای از ایالات مشترک‌المنافع اسلامی و منابع و قدرت مالی ‌آنها باشند ، صلح را در اسراییل برقرار خواهد نمود . آنها آرزوی صلح در منطقه را خواهند داشت ، چرا که این موضوع بر امنیت و ثبات خود آنها نیز تأثیر گذار خواهد بود .
 
آیا این موضوع احساسی را در شما برنمی‌انگیزاند ؟ اکنون برای چیزی که خواهم گفت مردد می‌باشم ... زیرا هنگامی که آن را بشنوید برای شما بسیار باور نکردنی خواهد بود . به مدیوم و دوست من گوش فرا دهید : این اتفاق در طول حیات شما رخ نخواهد داد ، اما شما اینجا خواهید بود .
این برای بسیاری از شما پرمعنا خواهد بود و همچنین برای بعضی از شما که سر خود را خواهند خاراند و خواهند گفت : "من متوجه نمی‌‌شوم " گوش دهید : آخرین بازسازی معبد سلیمان در اورشلیم (بیت المقدس – مترجم) توسط منابع مالی اسپانسرهای اسلامی و اسراییلی با هم و به صورت اشتراکی انجام خواهد شد .
"کریون ، خیلی دور رفته‌ای . این برخلاف همۀ احتمالات است و بسیار ساده لوحانه به نظر می‌رسد . این جاهلانه است و توهینی برای یهودیان می‌باشد" . واقعاً ؟
برخلاف تمام احتمالات و برای اولین بار در تاریخ ، ملت یهود و دنیای اسلام با کمک ایران در سرزمینی طبیعی با یکدیگر به توافق خواهند رسید و در نهایت ، امنیت و ثبات برقرار خواهد شد . واقعاً چه کسی باعث و بانی این موهبت و نیکی می‌شود ؟ این عمل توسط ایران انجام خواهد شد ، بزرگترین ، پایدارترین و امن‌ترین سرزمین خاورمیانه .
 


 
اطلاعات جدید برای سال 2006
22 ژانویه 2006 - کلورادو
9 سپتامبر 2007 زمانی است که کودکان ایندیگوی زمین ، برنامۀ خود را دریافت می‌کنند . ما منتظر بودیم تا آنها به بلوغ کافی برسند و اکنون بسیاری از آنها به این مرحله رسیده‌اند و بیشتر آنها نیز هنوز به بلوغ کافی نرسیده‌اند . بعضی از آنان بالغان جوانی هستند . شما همچنین آنان را در مکانهایی بسیار دور خواهید یافت . گروه کاملی از آنان در ایران وجود دارند . آیا این موضوع را می‌دانستید ؟ شما هنوز این موضوع را از آنان نشنیده‌اید ولی خواهید شنید . 9 سپتامبر 2007 زمانی است که آنها برنامۀ خود را دریافت می‌کنند . برنامۀ آنها آزاد سازی جهانی انرژی هوشیاری جدید برای کودکان سیاره است . چنانچه که مدیوم و دوست من گفت ، این یک تجربۀ ناگهانی نیست . این اتفاق به یکباره رخ نخواهد داد . این فرایندی است که به تدریج روی خواهد داد و شما تغییری را در گرایشات و رفتارها مشاهده خواهید کرد . بعضی از شما از این موضوع خوشتان نخواهد آمد ، اما خواهید دانست که آنها به طریقی سازمان یافته هستند . (این پیشگویی که در سال 2006 منتشر شده است ، مربوط به سال 2007 می‌باشد و اکنون در سال 2010 می‌باشیم و سه سال از آن موقع گذشته است و اگر مردم جهان و بالخصوص جوانان ایرانی را در این سه سال در نظر بگیرید ، متوجه درستی حرف کریون خواهید شد که در این مدت چه تغییرات شگرفی در گرایشات و عقاید و رفتارهای جوانان ایرانی رخ داده است و ایران در این مدت اندک دستخوش چه حوادثی شده است و مورد عجیب دیگر سازماندهی و یکپارچگی مردم به صورت خودجوش در طی این حوادث بود که دستمایه‌ای برای حکومت شد تا آنان را سازماندهی شده توسط غرب معرفی کند  – مترجم)
 
بسیاری از این موضوع که چه چیزی باعث این سازمان‌‌دهی انرژیکی شده است ، شگفت‌زده خواهند شد و سپس بر شما آشکار خواهد شد که این پدیده ناشی از تغییر هوشیاری است و اینکه آنها دارای هدف جمعی می‌باشند . این سازمان‌دهی شامل برنامه‌های آنها می‌‌شود که به طور شهودی توسط آنها دریافت می‌شود . به ازای همۀ این چیزها ، برای همه حق انتخاب آزاد وجود دارد و همه می‌توانند کاری را که مایل هستند ، انجام دهند ، اما شما یک جنبش آرام و اجتماعی از جوانان زمین در جهت ایجاد بعضی جنبش‌های بسیار غیر عادی را شاهد خواهید بود که اوج خواهند گرفت و شما آن را به صورت یک جریان خرد و منطق مشاهده خواهید کرد .
 
شوکه و شگفت‌زده نشوید اگر که آنها کنترل دولت‌ها را در اختیار می‌گیرند و کارهایی را انجام می‌دهند که به ظاهر غیرممکن به نظر می‌رسد و با سیستم‌ها مخالفت می‌کنند و بعضی از احکام به ظاهر مقدس را به دور می‌اندازند چرا که تنها به این طریق است که بهشت جدید می‌تواند ، ساخته شود . الگوهای کهنه باید بروند . شما آنها را در فلسطین و اسراییل خواهید یافت . شما آنها را در اردن و سوریه خواهید یافت . شما آنها را در امارات و کویت خواهید یافت و شما آنها را در عراق و ایران خواهید یافت . این مکان‌ها ، جاهایی هستند که ایندیگوها قصد دارند بزرگترین تفاوت را در آنجا ایجاد کنند . ما به شما تاریخ آغاز برنامۀ آنها را دادیم . این زمانی نخواهد بود که آنها در آن موقع تأثیری را ایجاد کنند . اما با این حال نظاره‌گر باشید چرا که چیزهایی برای دیدن وجود خواهد داشت . همیشه چیزی برای دیدن وجود دارد .
 
منابع :
(2)    http://www.kryon.com/k_channel09_montreal.html
(3)    http://www.kryon.com/k_chanellongmont06.html





Share/Bookmark

۲۱ نظر:

سعید گفت...

ممنون

ناشناس گفت...

حقیقتا همان اتفاقی که سر شوروی اومد و حکومتش از درون فرپاشید و مردم از اون همه مصیبت رها شدند، همان اتفاق هم در انتظار کشور ماست.

ناشناس گفت...

به نظر من اتفاقی که برسر حکومت خودکامه و دیکتاتوری شوروی روی داد برسر حکومت ایران هم رخ خواهد داد البته طبق نظر کریون.
امیدوارم در آن روز مردم خیرخواه و صلح دوست ایران مسیر درست را انتخاب کنند تا دیگر شاهد دیکتاتوری دینی و نظامی نباشند.

30 / 1 / 1395

ناشناس گفت...

طبق نظرات جدید کریون سال 2017 و بعد از آن سالهای مهمی از نظر تغییرات عمده جهانی هستند. سالهایی در ظاهر نحس و بد اما در کل دارای مسیر و هدفی مشخص جهت رشد آگاهی مردم جهان و غلبه نور بر تاریکی.
ارتش تاریکی (ترس و وحشت و جنگ) در کل عالم آخرین نفسهایش را میکشید و کسی که رو به موت است آخرین تلاشهای وحشیانه اش را خواهد نمود تا بر نور غلبه کنی اما در نهایت پیروزی با نور(خرد و آگاهی و عشق) است.

Unknown گفت...

عجب...!

ناشناس گفت...

خب طبق گفته یکی از دوستان در بخش نظرات که شهریور سال 95 گفته شده در بخش نظرات و البته بر طبق نظر کریون ، ماههای آخر سال 2017 و با ورود به سال 2018 قیام مردم ایران علیه تاریکی و استبداد آخوندی شروع شده و طبق نظر کریون در نهایت نور و صلح بر تاریکی و ترور و وحشت آخوندی غلبه خواهد کرد به امید خدا.
چقدر حرفای کریون جالب و دقیق است

Farzaneh گفت...

متشکریم از مدیوم لی کارول و کرایون عزیز ..هنوز برام ابهاماتی وجود داره ..من جمله اینکه در ایران رهبر مقصر امورات مخلانه برخی دیگه نیستند ..احتنالا منظور از عرل و کنار رفتن ملاها برخی افراد فاقد مسیولیت در امور کشور بلشد ..اما در مجموع بسیار تنایل دارم تا مترجم مطالب جدید 2018 و بقیه موارد ترجمه شده رو بشکل صوتی ارایه دهند ..امیدوارم قلبهای ما مسیر درست نور رابیابد ..خدا یاریمان کند ان شاءاله تا از برداشتهایی عجیب و بیمنطق که عده ای فرصت طلب از ترجمه مدیونها دارند در امان باشیم ..افرادی که خواهان بازگشت شاه یا رجوی هستند ..ان شاءاله با کمک فرزانگی و بلوغ و معنویت محکم، ایرانی با ایمان و ثروتمند و معتقد پیدا کنیم ..مسیله مبهم دیگه برام بعد از خواندن مطلب بالا و تطبیق اون با اتفاقات اخر الزمان جنگ ایران و یهود هست ..در اینجا مدیوم از صلح و دوستی ان دو صحبت کرد اما در مورد احتنال حتمی یا غیر حتمی این جنگ چیزی نگفت ...متشکرم امیدوارم ابهامات و سوالات ما بدست جناب لی کارول برسه و پاسخ شفافی دریافت کنیم ..سلامت و مر نور و پر از عشق باشید ..همراه با برکت ..🙏🌺

ناشناس گفت...

کریون به طور واضح مطالبش رو بیان کرده و نیازی به تفسیر نیست مخصوصا تفسیر به رای شخصی به اسم فرزانه.
کریون به وضوح گفته ملاها برکنار خواهند شد و تمدن جدید و جوان ایرانی شکل خواهد گرفت و ایران سرانجام قدرتمندترین کشور خاورمیانه خواهد شد. کریون گفته انقلابی در راه است برای دو کشور یکی ایران و دیگری چین.
کریون همچنین گفته نام این انفلاب که در ایران ایجاد خواد شد به اسم "انقلاب کبیر ایران" خواهد بود.
حالا کریون از این واضح تر بگه جناب فرزانه تا شیرفهم بشی ؟
از حرفهای کریون ترسیدی ؟ حقیقتا حرفهای کریون برای مردم ایران نوید بخش می باشد اما برای حکومت و سران حکومت و ملاها ترسناک می باشد.
همچنین کریون گفته نبرد یا جنگ آخرزمان وجود نخواهد داشت و جهان به سمت خرد و صلح در حال حرکت است و نبرد نهایی یا آخر زمان یا آرماگدون ایجاد نخواهد شد.
ما هم منتظریم تا به طور کامل نور بر تاریکی غلبه کنه مخصوصا در ایران که اکنون توسط ملاها در تاریکی است.
سرانجام نور حقیقت و آزادی و عدالت و انساینت بر ایران خواهد تابید.
به امید اون روز که بسیار نزدیک است.

ناشناس گفت...

سلام به همه ،

به اینها خوب دقت کنید: ترامپ - ایران - کره شمالی - پاپ - سرما و عصر یخبندان - سقوط برخی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده دارو .

تغییراتی در اینا در حال ایجاد است که بر روی کل سیاره زمین اثر خواهد گذاشت و زمین به سمت تکامل و صلح و بیشتر پیش خواهد رفت.
مثلا سقوط دیکتاتوری آخوند ، صلح بین آمریکا و کره شمالی و.....

این چنین خواهد شد...

ناشناس گفت...

پیشاپیش سقوط دیکتاتور مخوف و یکی از رهبران مخوف ارتش تاریکی (رهبر مذهبی آخوندی حاکم بر ایران) بر مردم جویای نور و عشق و وحدت مبارک باد.
این پتانسیل و پیشگویی کریون و دیگر ارواح مقدس بوده در مورد عاقبت حکومت آخوندی حاکم بر ایران.
الان و در این لحظه به ظاهر ایران در امن و امان و حکومت آخوندی همچنان مشغول سرکوب و اقتدارنمایی است. ولی این وضعیت چندان دوامی نخواهد داشت و قیام مردم مظلوم ایران کار آخوندها را یکسره خواهد کرد.
غلبه عشق و نور بر تاریکی و ظلم آخوندی نزدیک است.
شهریور 97

ناشناس گفت...

من قبلا در مورد کریون مطالعه کردم، نظراتش خیلی جالبه، در کل هیچ چیز منفی توش دیده نمیشه حتی ادعای پیشگویی هم ندارد و صرفا فرآیند ها رو شرح میده اینکه انرژی چطور عمل میکنه. برداشت من از سخنان کریون اینه که ما هم باید انرژی های خودمان را تقویت کنیم، باید مثبت و خیرخواهانه فکر کنیم. باید امیدوار باشیم. به هدفمون یعنی سربلندی ایران عزیز فکر کنیم و آماده باشیم برای آبادی و آزادی ایران از خودگذشتگی کنیم. باید به فکر مردم ضعیف، کودکان، بیماران و ... باشیم.

ناشناس گفت...

چرخه ی 9 ساله بعد از خیزش مردم ایران در سال 1388 دارد به پایان میرسد و طیق سیستم عدد شناسی کریون عدد 9 شروع یا پایان یک چیز یا یک شرایط یا یک وضعیت است. اکنون پس از خاتمه این چرخه 9 ساله بعد از قیام سال 88 مردم ایران باید منتظر وقایع غیر منظره در مورد ایران باشیم. به نظر میرسد سال 2019 سالی سرنوشت ساز برای مردم ایران باشد. آیا فرآیند سقوط اخوندها به نتیجه میرسد؟
البته کریون چند سال پیش در یکی از پتانسیلهای پیشگوئی از آینده گفته بود که حکومت آخوندی ایران در سال 88 این فرصت را داشت که جانب مردم را بگیرد و با ایجاد اصلاحات بنیادین و اساسی شرایط کشور ایران را بهتر کند که متاسفانه حاکمان دیکتاتور ایران از این فرصت استفاده نکردند و با ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم این فرصت را از دست دادند و در نتیجه فرآیند سقوط حکومت اخوندی شروع شد. سرانجام همین مردم سقوط حکومت آخوندی را به چشم خود خواهند دید در این مورد شک نکنید.

ناشناس گفت...

طبق پیشگوئی کریون که حدود 10 سال پیش انجام داده بود، حکومت آخوندی حاکم برا ایران توسط جوانان ایرانی سرنگون خواهد و ایران شاهد یک حکومت مردمی خواهد شد که صلح را در خاورمیانه به ارمغان خواهد آورد و حکومت نوین و جوان ایران گامهای بزرگی در جهت صلح و پیشرفت و ترق و رفاه مردمش خواهد برداشت. به امید آن روز

اسفند 1397

ناشناس گفت...

با سلام به همه
من همه نظرات مختلفف رو خوندم و مطالعه کردم .
حالا همه منتظر هستیم تا ببینیم کدام پیشگویی محقق میشود.

Unknown گفت...

متاسفم برای کسانی که عقل و منطق شون رو به حرف‌های بی پایه و اساس این و آن به نام موجودات فرازمینی، یا فرا بعدی و ارواح و غیر ارگانبک داده‌اند. متاسفم برای شمایی که فاقد شعور هستی و این فقدان رو با حرف‌های پوچ دیگران جبران می‌کنی، متاسفم از این همه بی‌سوادی علیرغم پیشرفت‌های علمی امروزی.
تنها راه درک واقعیات مطالعه و‌مطالعه هست، کسب تجربه خوب و بد مطالعه از هر دری، دینی، علمی، این فرصت را به ما می‌دهد که خودمان خوب و بد، زشت و زیبا و درست و‌غلط را تشخیص دهیم، که در ایران جابگاهی ندارد.

ناشناس گفت...

سلام به همه دوستان عزیز
نظر اون شخصی که در تاریخ 12 بهمن 97 پیام داده بود برام جالب بود. گفته بود سال 2019 سال مهمی برای ایران است.
ما همه به چشم خودمان دیدیم که آبان 98 چه اتفاقی در کل ایران افتاد و مردم ایران همه شروع فرآیند سقوط حکومت دیکتاتوری اخوندی را با چشمانشان دیدن. به نظرم طبق گفته های کریون انقلاب کبیر ایران داره شکل میگیره و بذرهای انقلاب ایران که در سال 2009 کاشته شد داره کم کم به ثمر مینشیند.
حقیقتا باید گفت خوشا به حال مردم ایران و بدا به حال اخوندها و سران حکومت اخوندی و طرفداران آخوندها.

ناشناس گفت...

همه منتظر اون کارت وحشی که کریون نوید رخ دادن اونو داده، هستیم.
کارتی وحشی در ایران...

ناشناس گفت...

هر وقت مردم ایران به این اگاهی رسیدند که باید خودشون رو تغییر بدند سیستم هم عوض میشه ..دزدی نکنند ..دروغ نگند ..اعتیاد ، فحشا ، اینها رو مردم به اراده خودشون دارند انجام میدند و میگن تقصیر حکومته ..همه به فکر منافع فردی خودشون هستند نه منافع ملی بعد با این اوصاف توقع دارند بگند بفرمایید لاس وگاس ..مردم شعور اینکه وقتی به طبیعت به گردش و تفریح میرن اشغال نریزند ندارند ..شما دریای خزر که تو بفیه کشورها هست رو با اینطرف مقایسه کنید ..پلاستیک هایی که تو جنگلها و رودخونه ها و همه جا رها شده و مواد سمی اون دوباره وارد زمین میشه دوباره از طریق خاک وارد مواد غذایی میشه و وارد بدن میشه رو کسی درک نمیکنه ..این همه حق هدیگه رو توی رانندگی داریم ضایع میکنیم ملت مثل آب خوردن تو این جاده ها دارن همدیگه رو میکشن ...بعد میخان صلح جهانی به وجود بیارن ..این طرز زندگی و این طرز فکر های مردم بر انرژی زمین تاثیر میذاره و دایم تکرار میشه ..هر کس خودش رو باید اصلاح کنه تا جامعه درست بشه ..ولی کی حال داره ؟؟؟!!!!

Unknown گفت...

فقط سوالم اینه، ایران و حکومت چرا باید برای کل دنیا و آگاهی جهانی انقد مهم باشه؟؟؟

ناشناس گفت...

همش چرت وپرت

ناشناس گفت...

این تفکرات دنیای مادی و "بعد سومی" شماست که با کمال تاسف، " چرت وپرت" است!!،
بی شک ،جهان هستی به دور از ادراکات فسیلی ،عقب مانده و درمانده ،به راه خویش ادامه میدهد، تا بر جهل وتاریکی تفوق یابد، حضور عاشقانه ونورانی کرایون عزیز را پاس میداریم،
وبه وجود وحضور گرانقدرش خیر مقدم عرض کرده وافتخار میکنیم.💖💫💥✌